Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na: wymianie stropów nad salą 27 i 28, wykonanie wymiany instalacji elektrycznych w remontowanych pomieszczeniach, wykonanie remontu powłok malarskich korytarzy I i II piętra, klatki schodowej oraz sal 27, 28, 36 i

Powiatowe Centrum Edukacji i Kultury w Oleśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. Wojska Polskiego 56
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 314 01 72 , fax. 0-71 314 01 72
  • Data zamieszczenia: 2009-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Edukacji i Kultury w Oleśnicy
    ul. Wojska Polskiego 56 56
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 314 01 72, fax. 0-71 314 01 72
    REGON: 93218321700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pceik.pl/bip/bip.htm
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na: wymianie stropów nad salą 27 i 28, wykonanie wymiany instalacji elektrycznych w remontowanych pomieszczeniach, wykonanie remontu powłok malarskich korytarzy I i II piętra, klatki schodowej oraz sal 27, 28, 36 i
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na: wymianie stropów nad salą 27 i 28, wykonanie wymiany instalacji elektrycznych w remontowanych pomieszczeniach, wykonanie remontu powłok malarskich korytarzy I i II piętra, klatki schodowej oraz sal 27, 28, 36 i
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w kwocie 2 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - zrealizowali przynajmniej jedno zadanie o podobnym charakterze oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: - w ciągu ostatnich pięciu lat zrealizowali przynajmniej 1 zadanie o podobnym charakterze, przez co należy rozumieć wykonanie roboty budowlanej o podobnym charakterze i zakresie jak prace będące przedmiotem zamówienia. Przez prace o podobnym charakterze i zakresie należy rozumieć roboty polegające na budowie/przebudowie budynku zawierające w swym zakresie wykonanie ścian i stropów oraz instalacji elektrycznych o łącznej wartości co najmniej 75 000,00 PLN. Dopuszczalne jest wykonanie prac w zakresie ścian oraz stropów w osobnym zadaniu oraz prac elektrycznych w osobnym, przy czym wartość prac w sumie musi spełniać warunek określony powyżej - dysponują kadrą niezbędną do wykonania zamówienia - w tym kierownikiem budowy z uprawnieniami konstrukcyjno-budowlanymi oraz kierownikiem prac elektrycznych z uprawnieniami w zakresie instalacji elektrycznych c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia e) Dokonali wizji lokalnej pomieszczeń gdzie będzie wykonywany przedmiot zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie podpisuje pełnomocnik lub przedstawiciele wszystkich podmiotów występujących wspólnie - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Każdy z podmiotów występujących wspólnie składa osobne oświadczenie. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień zobowiązany jest złożyć: 3. Aktualny odpis/wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, każdy składa osobno dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu w zakresie jakim będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną do wykonania przedmiotu zamówienia wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest złożyć: 4. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat prac, odpowiadających wymogom określonym powyżej, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. opinia zamawiającego, protokół odbioru końcowego). Podmioty występujące wspólnie składają jeden dokument gdzie należy wyszczególnić prace wykonane przez poszczególne podmioty - załącznik nr 4 do SIWZ 4. Wykaz podmiotów określonych powyżej (wraz ze wskazaniem kierownika budowy), które przewidziane są do kierowania pracami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia z podaniem zakresu wykonywanych czynności oraz danymi na temat ich kwalifikacji i doświadczenia poprzez załączenie wymaganych prawem uprawnień budowlanych oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pceik.pl/bip/bip.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach