Przetargi.pl
Remont dachu Gimnazjum w Legnickim Polu

Wójt Gminy Legnickie Pole ogłasza przetarg

  • Adres: 59-241 Legnickie Pole, ul. Kiliana Ignaza Dientzenhofer`a 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8582816 , fax. (076) 858 28 12
  • Data zamieszczenia: 2009-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Legnickie Pole
    ul. Kiliana Ignaza Dientzenhofer`a 1 1
    59-241 Legnickie Pole, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8582816, fax. (076) 858 28 12
  • Adres strony internetowej zamawiającego: uglp@lg.onet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu Gimnazjum w Legnickim Polu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych dachu budynku Gimnazjum w Legnickim Polu, zgodnie z kosztorysem przedmiarowym, Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (zwaną dalej Specyfikacją) i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robó
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania warunków odbywać się będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI specyfikacji. Zamawiający wymaga gwarancji na wykonane roboty na okres 36 miesięcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do wypełnionego formularza oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie o treści zgodnej z art.22 ust.1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (obiekty będące w strefie ochrony konserwatora zabytków) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6, 4) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie wszelkich budynków i innych budowli z wyłączeniem linii, węzłów i stacji kolejowych, dróg oraz lotniskowych dróg startowych i manipulacyjnych, mostów, budowli hydrotechnicznych, 5) aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzające prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez osoby, które będą wykonywać zamówienie, 6) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, 7) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 8) informacja (wskazanie) przez Wykonawcę części zamówienia, której (ych) wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - jeżeli wykonawca nie zamierza powierzać części zamówienia podwykonawcom, składa oświadczenie, że wykona całość zamówienia siłami własnymi, 9) kosztorys ofertowy szczegółowy,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.legnickiepole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach