Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61726 Poznań, ul. Cyryla Ratajskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8586100 , fax. 061 8522224
- Data zamieszczenia: 2017-11-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
ul. Cyryla Ratajskiego 5
61726 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8586100, fax. 061 8522224
REGON: 00102297200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolskie.kas.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie instalacji hydrantowej - montażu instalacji hydrantowej wewnętrznej wraz z zestawem hydroforowym w budynku Wielkopolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Poznaniu, przy ul. Strzeleckiej 2/6. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
"Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie instalacji hydrantowej - montażu instalacji hydrantowej wewnętrznej wraz z zestawem hydroforowym w budynku Wielkopolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Poznaniu, przy ul. Strzeleckiej 2/6". Zakres prac do wykonania: - demontaż hydrantu ściennego, - demontaż zaworów, - demontaż rurociągu, - położenie rurociągów, - wykonanie prób szczelności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, zawierającej: projekt budowlany, przedmiar robót do wykonania oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz zapisach SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy konsorcjum) 2. po otwarciu ofert Wykonawca składa: Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Oświadczenie będzie wymagane w terminie do 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego, za pośrednictwem strony internetowej, informacji po otwarciu ofert. 3. Dokumenty wymagane w zakresie podmiotu trzeciego w przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów 1) Informacja w związku z poleganiem na zasobach innych podmiotów (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3a do SIWZ); 2) Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienie, z którego musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innych podmiotów, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu dotyczącego doświadczenia, zrealizuje roboty, których wskazane zdolności dotyczą 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 pkt 13) – 22) i ust.5 pkt 1) i 5)-8) pzp, dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4a do SIWZ); 4) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 6) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 pzp;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostosowanie budynków Szkoły Podstawowej w Tarchałach Wielkich, Szkoły Podstawowej w Raczycach oraz Szkoły Podstawowej w Uciechowie do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej
Dodano: 2024-07-05 - Budowa placu zabaw przy Zespole Szkół w Choczu
Dodano: 2024-07-04 - Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Smogorzewie i Podrzeczu dla zabezpieczenia bezpieczeństwa mieszkańcom Gminy Piaski
Dodano: 2024-07-04 - Zapytanie ofertowe dla postępowania o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym z możliwością negocjacji, w formule „Zaprojektuj i wybuduj” dla mikrobiogazowni rolniczej o mocy 50 kWe
Dodano: 2024-07-03 - Wykonanie izolacji zewnętrznej ściany wschodniej budynku
Dodano: 2024-07-03 - Wymiana naświetli piwnicznych, instalacji odwodnienia oraz wykonanie nowej opaski wokół budynku
Dodano: 2024-07-02 - Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 380011P Jastrzębniki - Łęczyce w miejscowości Łęczyce
Dodano: 2024-07-01 - Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Jana Woźniaka w m. Starczanowo
Dodano: 2024-07-01 - budowa oświetlenia drogowego w Jankowicach – ul. Ogrodowa
Dodano: 2024-07-01 - Modernizacja skweru przy ul. Łubieńskiego
Dodano: 2024-06-27