Przetargi.pl
Modernizacja skweru przy ul. Łubieńskiego

ZAKŁAD ZIELENI MIEJSKIEJ W GNIEŹNIE ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, ul. Jana III Sobieskiego 16
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 426 04 26
  • Data zamieszczenia: 2024-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZAKŁAD ZIELENI MIEJSKIEJ W GNIEŹNIE
    ul. Jana III Sobieskiego 16
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 61 426 04 26
    REGON: 363439520
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zzmgniezno.bipstrona.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja skweru przy ul. Łubieńskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja skweru przy ul. Łubieńskiego”2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje wykonanie prac w zakresie zamierzenia budowlanego obejmującego: : Przebudowę placu wraz z budową wiaty przystankowej, toaletą publiczną i zatoką postojową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadiumprzed upływem terminu składania ofert w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu, przelewem na konto Banku Spółdzielczego z siedzibą w Gnieźnie:35 9065 0006 0000 0000 3333 0005 z adnotacją „Modernizacja skweru przy ul. Łubieńskiego”2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).2. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowejWarunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 2 000 000,00 zł.4) Zdolności technicznej lub zawodowejWarunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, żea) wykonał należycie w okresie 5 lat przed dniem upływu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 roboty dotyczące budowy parków lub skwerów obejmujące: niwelację terenu, prace ziemne, roboty nawierzchniowe, nasadzenia roślin ozdobnych, małą architekturę, pielęgnację drzewostanu; budowę oświetlenia o wartości minimum 1 400.000,00 zł brutto każdab) skieruje do realizacji zamówienia publicznego minimum: Kierownika robót koordynującego przebieg całego przedmiotu umowy, KIEROWNKA BUDOWY - posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; posiadającego minimum 5 lat doświadczenia zawodowego; KIEROWNIKA ROBÓT INSTALACYJNYCH WOD – KAN posiadającego uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowychi kanalizacyjnych i zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; KIEROWNIKA ROBÓT INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH – posiadającego uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadającego zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego;Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji ww. osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego pod warunkiem, że nie będzie to wpływało na jakość świadczonej pracy i będzie zgodne z obowiązującymi przepisami prawa. 10 pracowników fizycznych, którzy będą wykonywali roboty dotyczące prac związanych z niwelację terenu, prace ziemne, roboty nawierzchniowe, nasadzenia roślin ozdobnych, z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobamiZamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza osoby posiadające aktualnie obowiązujące uprawnienia budowlane, w tym uprawnienia które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów zgodnie z Art. 104 Ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.). W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w Art. 12a Ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach