Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 380011P Jastrzębniki - Łęczyce w miejscowości Łęczyce

Gmina Opalenica ogłasza przetarg

  • Adres: 64-330 Opalenica, 3 Maja 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614477281, 697873192
  • Data zamieszczenia: 2024-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opalenica
    3 Maja 1
    64-330 Opalenica, woj. wielkopolskie
    tel. 614477281, 697873192
    REGON: 631258833
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opalenica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 380011P Jastrzębniki - Łęczyce w miejscowości Łęczyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego postępowania jest przebudowa nawierzchni odcinka drogi gminnej nr 380011P relacji Jastrzębniki – Łęczyce w miejscowości Łęczyce polegającej na: wymianie nawierzchni jezdni, wymianie nawierzchni istniejących zjazdów, na całości odcinka ograniczenie nawierzchni krawężnikiem betonowym wtopionym oraz wymianie lub pozostawieniu istniejącego krawężnika, wykonaniu ścieków przykrawężnikowych, wymianie nawierzchni istniejących zjazdów na nawierzchnię z kostki betonowej, wykonaniu na części odcinka uzupełnienia istniejących chodników, ponadto na części odcinka również wykonanie poboczy utwardzonych z kruszywa, a także wykonaniu terenów zielonych. Odwodnienie przedmiotowego odcinka realizowane będzie w oparciu o projektowane ścieki, wpusty uliczne oraz zastosowane studnie chłonne. Odwodnienie obejmuje budowę 98 wpustów ulicznych podłączonych do projektowanych 50 studni chłonnych o średnicy 1200 mm każda z których część posiadać będzie dodatkowo przelew w postaci przykanalika PVC200 z wylotem do istniejącego rowu przydrożnego. Istniejące w pasie drogowym rowy odwadniające przydrożne i melioracyjne planuje się pozostawić bez zmian.Nowa nawierzchnia jezdni posiadać będzie szerokość od 6,00 m do 6,50 m i nawierzchnię z betonu asfaltowego ograniczoną obustronnie krawężnikiem wtopionym lub istniejącym oraz obustronnymi ściekami z dwurzędowej kostki betonowej. Lokalnie wykonane zostaną pobocza w formie opasek z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o szerokości 0,75 mPlanowany odcinek ma łączną długość 1196,00 m. Włącza się osią w km 0+000,00 do odcinka drogi powiatowej nr 2716P, natomiast dowiązanie zakresu projektowanego do krawędzi jezdni z betonu asfaltowego w pasie drogi powiatowej następuje w km 0+006,30. Odcinek kończy się w km 1+196,00 dowiązaniem do nawierzchni istniejącej z płyt betonowych i kruszywa łamanego. Nawierzchnia planowanych w dokumentacji zjazdów wykonana zostanie z kostki betonowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462 ze zm.).4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto depozytowe nr 98 1020 4144 0000 6202 0007 2090 w banku PKO BP S.A. Na przelewie należy podać nazwę przedmiotu zamówienia.5. Wniesienie wadium w formie pieniężnej przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium, tzn. wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert.6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.7. Gwarancja lub poręczenie muszą spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) muszą obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w ustawie Pzp.,2) z ich treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,3) powinny być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie,4) termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert),5) w treści gwarancji lub poręczenia powinna znaleźć się nazwa lub numer przedmiotowego postępowania,6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji wina być GMINA OPALENICA,8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki jeżeli:1/ wykaże, że wykonał co najmniej dwie roboty budowlane w branży drogowej o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 złbrutto każda, obejmujące budowę nawierzchni z masy mineralnej, kostki brukowej, betonowej lub kamiennej, każda opowierzchni nie mniejszej niż 800 m2 - roboty budowlane wykonane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeliokres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,2/ wykaże co najmniej 1 osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane, októrych mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.) w specjalnościdrogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniejobowiązujących przepisów prawa.W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się również kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadachokreślonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.), zuwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych wpaństwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2023 r. poz. 334 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach