Przetargi.pl
Organizowanie i świadczenie usług opiekuńczych w domu podopiecznego dla ludzi starszych i niepełnosprawnych wymagających opieki osób drugich w 2018 roku

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 62-060 Stęszew, Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618134062
  • Data zamieszczenia: 2017-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    Poznańska 11
    62-060 Stęszew, woj. wielkopolskie
    tel. 618134062
    REGON: 632002685
  • Adres strony internetowej zamawiającego: steszew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizowanie i świadczenie usług opiekuńczych w domu podopiecznego dla ludzi starszych i niepełnosprawnych wymagających opieki osób drugich w 2018 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest organizowanie i świadczenie usług opiekuńczych w domu podopiecznego dla ludzi starszych i niepełnosprawnych wymagających opieki osób drugich. 2. Lokalizacja: gmina Stęszew powiat poznański, województwo wielkopolskie. 3. Zakres prac obejmuje: 1) Organizowanie i świadczenie usług opiekuńczych dla ludzi starszych i niepełnosprawnych wymagających opieki osób drugich, w 2018 roku. 2) Zapewnienie pełnej i fachowej opieki 7 dni w tygodniu: a) higieniczno – sanitarnej, b) pielęgnacji zaleconej przez lekarza, c) zaspokojenie codziennych potrzeb. d) zapewnienie w miarę możliwości kontaktu z otoczeniem 3) Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym oraz z potrzebami wynikającymi z sytuacji osobistej Świadczeniobiorcy. 4) Usługi świadczone będą na podstawie decyzji administracyjnej wystawionej przez Zamawiającego. 5) W szczególnie uzasadnionych przypadkach, kierując się dobrem Świadczeniobiorcy, pisemnego zlecenia będzie mógł dokonać pracownik socjalny co następnie potwierdzone zostanie decyzją administracyjną. 6) Decyzja o której mowa w ust. 1 określi : a) Świadczeniobiorcę b) rodzaj usługi c) czas jej wykonania d) wysokość odpłatności ponoszonej przez Świadczeniobiorcę lub jego zwolnienie od opłat. 7) Świadczeniobiorca każdorazowo potwierdzi wykonanie usługi na kontrolce czasu pracy opiekunki domowej. 8) Przewidywana ilość godzin usług opiekuńczych w okresie wykonywania zamówienia wynosi 16000 godzin 4. Klauzula społeczna: Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawię umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm.) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: opiekunów bezpośrednio wykonujących usługę. Wykonawca: 1) Zobowiązuje się, że pracownicy świadczący usługi będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. 2014r. poz. 1502 ze zm.) 2) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi/roboty budowlane. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi/roboty budowlane w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt. 2 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi/roboty budowlane na podstawie umowy o pracę. 4) Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumienie przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości określonej w załączonym do SIWZ projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85312400-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale 11 ust. 1 pkt. 2 SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach