Przetargi.pl
Świadczenie podstawowych usług opiekuńczych w miejscu zam. oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz osób mieszkających na terenie Gm Okonek w 2024 r

MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OKONKU ogłasza przetarg

  • Adres: 64-965 Okonek, ul. Leśna 46
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (0-67)2660938
  • Data zamieszczenia: 2023-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OKONKU
    ul. Leśna 46
    64-965 Okonek, woj. wielkopolskie
    tel. (0-67)2660938
    REGON: 572046298
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgopsokonek.opsinfo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie podstawowych usług opiekuńczych w miejscu zam. oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz osób mieszkających na terenie Gm Okonek w 2024 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest:Świadczenie podstawowych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania na rzecz osób mieszkających na terenie Gminy Okonek w roku 2024.Czas realizacji zamówienia: Od dnia podpisania umowy (nie wcześniej iż 2024-01-01) do 2024-12-31 Łączna maksymalna liczba godzin usługi: 6800 godzin (sześć tysięcy osiemset), 1 godzina = 60 minut.Świadczenie w miejscu zamieszkania specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz osób mieszkających na terenie Gminy Okonek w roku 2024.Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych (...) zapewnienie usługi usprawnienia zaburzonych funkcji organizmu, realizowane (zgodnie z zaleceniami lekarskimi) w formie: (1) terapii pedagogicznej; (2) terapii psychologicznej; (3) rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii. Czas realizacji zamówienia: Od dnia podpisania umowy (nie wcześniej iż 2024-01-01) do 2024-12-31 Łączna maksymalna liczba godzin usługi: 200 godzin (dwieście), 1 godzina = 60 minut.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85312400-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Część 1 – Podstawowe usługi opiekuńcze – Zamawiający żąda wniesienia wadium.Część 2 - specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.Dotyczy Część 1 – Podstawowe usługi opiekuńcze:1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokość 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust.7 ustawy PZP, który stanowi:Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).4. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 70894110160053467720000110 z dopiskiem „wadium w postępowaniu na świadczenie podstawowych usług opiekuńczych na terenie Gminy Okonek w roku 2024” (potwierdzenie wpłaty należy załączyć do oferty). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu związania ofertą;2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia;8. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.9. Złożenia wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie niepieniężnej, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postepowaniu i brak podstaw wykluczenia, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty jako najkorzystniejszej;2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowaa. Dla części 1 zamówienia: Posiada zasoby kadrowe umożliwiające realizację zamówienia. Wykonawca winien dysponować co najmniej 4 osobami posiadającymi kwalifikacje do wykonywania zawodu pielęgniarki, opiekuna środowiskowego, asystenta osoby niepełnosprawnej, pracownika socjalnego, pielęgniarki lub opiekuna środowiskowego lub asystenta osoby niepełnosprawnej, bądź kwalifikacje potwierdzone ukoń-czeniem szkół i/lub stosownych kursów dla opiekunów potwierdzone odpowiednimi dyplomami, świadec-twami lub zaświadczeniami w zakresie adekwatnym do indywidualnych potrzeb osób wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia lub co najmniej 6 miesięczne udokumentowane doświadczenie w zakresie świadczenia usług opiekuńczych.b. Dla części 2 zamówienia: Posiada zasoby kadrowe umożliwiające realizację zamówienia. Wykonawca wi-nien dysponować co najmniej osobą/osobami posiadającymi kwalifikacje do wykonywania zawodu pra-cownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usłu-gi. Ponadto zgodnie z zapisami Rozporządzenia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych: Osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą po-siadać co najmniej trzymiesięczne doświadczenie zawodowe w pracy z osobami z zaburzeniami psychicz-nymi zdobyte w jednej z następujących jednostek: 1) szpitalu psychiatrycznym; 2) jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi; 3) placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym; 4) ośrodku terapeutycz-no-edukacyjno-wychowawczym; 5) warsztacie terapii zajęciowej; 6) innej jednostce niż wymienione w pkt 1-5 świadczącej specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach