Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na wybudowaniu przewodów kominowych w lokalach mieszkalnych w budynku przy ul. Krzywoustego 266 we Wrocławiu wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej znak postępowania: WM/SZP/PN/60/2015/G

Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 50-343 Wrocław, ul. Mikołaja Reja 53-55
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3235700 , fax. 71 3235750
  • Data zamieszczenia: 2016-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
    ul. Mikołaja Reja 53-55 53-55
    50-343 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3235700, fax. 71 3235750
    REGON: 02061050400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wm.wroc.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na wybudowaniu przewodów kominowych w lokalach mieszkalnych w budynku przy ul. Krzywoustego 266 we Wrocławiu wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej znak postępowania: WM/SZP/PN/60/2015/G
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej, zwanej dalej Dokumentacją wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na roboty budowlane i przeniesieniem autorskich praw majątkowych do Dokumentacji oraz (Etap I) oraz na jej podstawie wykonanie robót budowlanych polegających na wybudowaniu przewodów kominowych w lokalach mieszkalnych w budynku przy ul. Krzywoustego 266 we Wrocławiu zwanych dalej ,,Robotami budowlanymi, wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do dokumentacji podwykonawczej (Etap II). 3.Kod CPV (Wspólny Słownik Zamówień): 45000000-7 Roboty budowlane, 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach, 45331210-1 Instalowanie wentylacji, 71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego. 4. Szczegółowy zakres zamówienia i obowiązki stron określają: 1) Projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ; 2) Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) wraz z załącznikami- załącznik nr 4 do SIWZ. 5.Szczegółowy zakres przedmiotu umowy został podzielony na dwa etapy I. Etap I - obejmuje wykonanie Dokumentacji zgodnie z wymogami określonymi w § 4 ust. 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r. poz. 1129 z późn. zm.) która powinna zawierać: a) Projekt budowlany opracowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2012 r. poz. 462 z późn. zm.) oraz zgodnie z wymogami określonymi w § 4 ust. 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w ilościach wymaganych urzędowo oraz 3 egz. dla Zamawiającego; b) Projekt wykonawczy opracowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z wymogami określonymi w § 4 ust. 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w ilościach wymaganych urzędowo oraz 3 egz. dla Zamawiającego; c) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych wykonywanych w ramach remontu sporządzoną na podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389z późn zm.) - 3 egzemplarze; d) Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - opracowaną zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - 3 egzemplarze; e) Przedmiar robót opracowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. nr 130, poz. 1389) - 3 egzemplarze. 1) Opracowana dokumentacja projektowa musi zawierać m.in. a) inwentaryzację budowlaną lokali i części wspólnych budynku w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji projektowej przewodów kominowych wentylacyjnych i spalinowych wraz z rozwiązaniami dotyczącymi wentylacji pomieszczeń, w których zamontowane zostaną kotły gazowe; b) inwentaryzację elementów ogólnobudowlanych wchodzących w przedmiot opracowania, w tym: elewacji, istniejących przewodów kominowych wentylacyjnych, spalinowych i dymowych; c) opis, obliczenie ciągów kominów, wraz z rysunkami nowych przewodów kominowych wentylacyjnych i spalinowych w lokalach mieszkalnych, na klatce schodowej lub elewacji, trasy i miejsca prowadzenia przewodów kominowych; d) niezbędne uzgodnienia dokumentacji wraz z wymaganymi uzgodnieniami formalno- prawnymi niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę i przeprowadzenia robót budowlanych; e) opis sposobu demontażu istniejących przewodów wentylacyjnych wyprowadzonych na zewnątrz budynku; f) opis montażu przewodów kominowych wentylacyjnych i spalinowych. 2) Dokumentację należy przekazać w wersjach papierowych w ilościach wskazanych powyżej oraz także w wersji elektronicznej (na płytach CD) w formacie edytowalnym (dwg) - 2 szt. oraz w formacie nieedytowalnym (PDF) - 2 szt., przy czym przedmiar robót zapisany w programie NORMA (ath) lub w innym, aktywnie otwieranym przez program NORMA - zapis na płycie CD. 3) Dokumentację Wykonawca zobowiązuje się wykonać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.), ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164) oraz przepisami wykonawczymi do tych ustaw: m.in. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego i rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389 z późn. zm.)oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa. II. Etap II - obejmuje wykonanie Robót budowlanych, w tym: 1) Roboty przygotowawcze, demontażowe i towarzyszące, w tym : a) przejęcie i zabezpieczenie placu budowy; b) montaż niezbędnego sprzętu umożliwiającego przeprowadzenie robót; c) dokonanie oceny stanu technicznego, po dokonaniu niezbędnych odkrywek, istotnych elementów dla wykonania przedmiotu mowy, w tym np. ocena: podłoża ścian pod względem stabilności przymocowania przewodów wentylacyjnych i spalinowych; -stanu technicznego stropów; -stanu technicznego elementów konstrukcyjnych przez które będą prowadzone przewody -wentylacyjne i spalinowe- zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich nieprawidłowości. d) demontaż innych koniecznych elementów z punktu możliwości przeprowadzenia robót; e) wykonanie robót rozbiórkowych tj. istniejących przewodów wentylacyjnych zamontowanych na ścianie zewnętrznej budynku; f) wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem przejść przewodów kominowych przez ściany, stropy, zamurowania i przemalowania miejsc po przebiciach w mieszkaniach i po rozbiórce istniejących przewodów wentylacyjnych, zamontowanie pionowych przewodów kominowych wentylacyjnych wywiewnych ze stali kwasoodpornej w systemie dwuściennym i spalinowych, zamontowanie kratek wentylacyjnych wywiewnych w pomieszczeniach kuchni i łazienek, zamontowanie w ścianie kratek wentylacyjnych nawiewnych - w pomieszczeniach w których znajdują się kuchnie gazowe; zamontowanie kratek nawiewnych w stolarce drzwiowej do pom. łazienek, przejść przez stropy budynku celem zamontowania przewodów pionowych wentylacyjnych; przejść przez połać dachową budynku celem zamontowania przewodów kominowych pionowych wentylacyjnych i spalinowych; wykonanie wykuć, przekuć w ścianach, sufitach; rozebranie ścian z cegieł, uzupełnienie uprzednio rozebranych ścian cegłami; zamurowanie wykonanych bruzd przebić w ścianach i sufitach; rozebranie podłóg, stropów, belek stropowych, łat, desek, rozebranie pokrycia papowego nawierzchniowej i podkładowej, pokrycia dachówek, odeskowania w miejscach umiejscowienia przewodów kominowych wentylacyjnych i spalinowych; nowego pokrycia papowego nawierzchniowej i podkładowej, pokrycia z dachówek odeskowania w miejscach umiejscowienia przewodów kominowych wentylacyjnych i spalinowych, uszczelnienie przejść na połączeniach przewód kominowy/połać dachowa; zamontowanie na zakończeniach przewodów wentylacyjnych, wyprowadzonych ponad dach budynku parasoli lub nasad kominowych - w przypadku gdy obliczony ciąg kominowy nie zapewnia wentylacji pomieszczeń w budynku; g) wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem szachtów z płyt G-K na klatce schodowej i w lokalach mieszkalnych - obudowa pionowych przewodów kominowych wentylacyjnych i spalinowych na klatkach schodowych i w lokalach, malowanie wykonanych szachtów płyt G - K jak również odtworzenie zniszczonej w trakcie wykonywania robót malatury w budynku; h) wykonanie robót budowlanych tzw. odtworzeniowych - tzn. uzupełnienie elementów wykończenia po rozbiórkach i przebiciach ścian i podłóg, odtworzenie tynków w budynku. Wzory elementów odtworzeniowych po likwidacji przewodów wentylacyjnych i wykonaniu nowych przewodów wentylacyjnych i spalinowych w lokalach, typu: glazura, terakota, panele, wykładziny itp. mają być dostosowane do istniejących i należy je uzgodnić z Zamawiającym; i) usunięcie gruzu, odpadów, opłata za składowanie - wywóz i utylizacja materiałów uzyskanych z rozbiórki (z przedstawieniem Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających dokonanie utylizacji); j) pozyskanie opinii kominiarskich po wykonaniu robót budowlanych. W trakcie realizacji zadania, Wykonawca zobowiązany jest wykonać dokumentację fotograficzną dotyczącą: 1) inwentaryzacji stanu pomieszczeń w lokalach przed przystąpieniem do robót budowlanych tj. wykonanie zdjęć i wgranie ich na płytę CD, pogrupowane adresami, po 4-5 ujęć na każdym lokalu); 2) w trakcie realizacji inwestycji (zdjęcia na płycie CD, pogrupowane adresami, po 4-5 ujęć na każdym lokalu); 3) po zakończeniu inwestycji (zdjęcia na płycie CD, pogrupowane adresami, po 4-5 ujęć na każdym lokalu). 6. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z ofertą Wykonawcy w terminie: 1) Etap I - opracowanie Dokumentacji wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na roboty budowlane i przekazanie jej Zamawiającemu wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do Dokumentacji - w terminie do 31 marca 2016 r. Strony ustalają następujące terminy pośrednie: a) na wykonanie i przekazanie Dokumentacji do sprawdzenia Zamawiającemu - 30 dni od dnia podpisania umowy; b) na złożenie Dokumentacji do właściwego organu administracji architektoniczno -budowlanej w celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na roboty budowlane - do 3 dni po podpisaniu protokołu odbioru Dokumentacji przez Zamawiającego; c) na przekazanie Dokumentacji Zamawiającemu wraz z ostateczną decyzją o pozwoleniu na roboty budowlane - 3 dni po uzyskaniu przez decyzję o pozwoleniu na roboty budowlane klauzuli ostateczności. 2) Etap II - wykonanie Robót budowlanych - w terminie do dnia 13 maja 2016 r. od dnia przekazania Zamawiającemu Dokumentacji wraz z ostateczną decyzją o pozwoleniu na roboty budowlane zgodnie z harmonogramem wykonania robót budowlanych, przedstawionym przez Wykonawcę w terminie określonym w § 3 ust. 2 pkt 2 umowy, oraz przeniesienie autorskich praw majątkowych do dokumentacji powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych i 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 z poźn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Gminy Wrocław nr 41 1020 5226 0000 6102 0417 7663 tak, aby kwota wadium znalazła się na wskazanym koncie nie później niż w dniu i godzinie przewidzianej na składanie ofert - podając /w tytule/ na dowodzie wpłaty numer postępowania lub nazwę postępowania. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 6. Wykonawca do oferty załącza potwierdzenie polecenia przelewu. 7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, jego dowód wniesienia w formie oryginału należy dołączyć do oferty w taki sposób, by nie tworzył z nią całości, tj. by nie był związany na stałe z ofertą. Zaleca się, aby jego kopię opatrzoną klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczoną za zgodność z oryginałem Wykonawca dołączył do oferty. 8. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz musi mieć postać oświadczenia Gwaranta, w którym Gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze żądanie zapłacić Zamawiającemu kwotę gwarancji w przypadkach określonych ustawą Pzp, tj. gdy Wykonawca: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający dokonuje zwrotu, a także zatrzymania wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji na Dokumentację, dokumentację powykonawczą i Roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wm.wroc.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach