Gmina Miasta Sopotu ogłasza przetarg
- Adres: 81-704 Sopot, ul. Tadeusza Kościuszki
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 585 213 750 , fax. 585 510 133
- Data zamieszczenia: 2019-05-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Sopotu
ul. Tadeusza Kościuszki
81-704 Sopot, woj. pomorskie
tel. 585 213 750, fax. 585 510 133
REGON: 59849200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sopot.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i przebudowie budynku Gimnazjum nr 2 położonego przy ul. Wejherowskiej 1 na potrzeby Zespołu Szkół Handlowych” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i przebudowie budynku Gimnazjum nr 2 położonego przy ul. Wejherowskiej 1 w Sopocie na potrzeby Zespołu Szkół Handlowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób jego realizacji zawarty jest w niniejszym Rozdziale siwz, załącznikach do siwz oraz w treści Rozdziału 13 siwz_wzór umowy. 3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i przebudowie budynku Zespołu Szkół Handlowych położonego przy ul. Wejherowskiej 1 w Sopocie. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie całości robót budowlanych wchodzących w zakres Etapu I zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zwaną dalej STWiORB) stanowiącą załącznik nr 2 do umowy (Rozdział 13 siwz_wzór umowy) i wszelkich czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy oraz oddania obiektów do użytkowania. 4. Wykonanie robót budowlanych obejmuje, w szczególności: 1) roboty rozbiórkowe; 2) wykonanie szybu windowego; 3) wykonanie nadproży w ścianach; 4) wykonanie otworu na czerpnie; 5) wykonanie dodatkowych okien; 6) odtworzenie dawnego portalu wejściowego w pomieszczeniu auli; 7) izolację poziomą i pionową zewnętrznych ścian fundamentowych; 8) wykonanie drenażu opaskowego; 9) świetlików nad pomieszczeniem biblioteki, remont dachu nad biblioteką i ustępami; 10) gruntowny remont lub przebudowa pomieszczeń wskazanych w dokumentacji projektowej: a/ przebudowa ustępów (pom. 0.15-0.17, 0.18 oraz 0.19-0.22); b/ utworzenie ustępów dla osób niepełnosprawnych (poziom +1, +2); c/ remont ustępów (poziom +1, +2); d/ przebudowa pomieszczenia biblioteki (pom. 0.6); e/ adaptacja modelarni na potrzeby pokoju nauczycielskiego; f/ remont pomieszczeń (pom. 0.1, 0.2, 1.5, 1.7, 2.1 3.7, 3.3); g/ adaptacja pomieszczeń konserwatora na pomieszczenie administracyjne, gabinet pielęgniarki, magazyn i korytarz (pom. 0.7-0.10, 0.31); h/ adaptacja gabinetu stomatologicznego na pomieszczenie informatyka; i/ adaptacja gabinetu pielęgniarki i ustępu na sale lekcyjną; 11) dostawa i montaż dźwigu osobowego; 12) podwyższenie istniejących balustrad na klatkach schodowych; 13) wymiana wybranych drzwi wewnętrznych; 14) przebudowa instalacji sanitarnych: a/ instalacji wodno-kanalizacyjnej, w tym hydrantowej, b/ instalacji wentylacji mechanicznej, 15) przebudowa instalacji elektrycznych i teletechnicznych: 16) inne roboty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu Zamówienia i oddania budynków do użytkowania, w tym, o ile zajdzie potrzeba, wykonanie projektów montażowych i warsztatowych, które Wykonawca wykona własnym staraniem i na własny koszt oraz przygotowanie dokumentacji powykonawczej. 5. Zamawiający informuje, iż wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. — Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz.U. 2018 poz. 917 ze zm.), w tym w szczególności: a/ pracownicy niższego dozoru technicznego np. brygadziści, mistrzowie – w zakresie nadzoru i realizacji robót budowlanych; b/ pracownicy fizyczni – wykonujący bezpośrednio wszystkie czynności fizyczne związane z robotami budowlanymi działający pod kierownictwem Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia (przez Zamawiającego) na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z pozostałymi wykonawcami, którzy złożyli oferty – zgodnie z wzorem nr 2 zawartym w Rozdziale 15 siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli wykonawca, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu (o których mowa w Rozdział 2, ust. 3) polega na zasobach innych podmiotów wówczas zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: a) zobowiązania (na podstawie art. 22a ust 2 ustawy) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą; oraz b) dokumentów (takich samych jak od wykonawcy) w zakresie braku podstaw do wykluczenia (o których mowa Rozdział 3, ust 3.1) odnośnie tego podmiotu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja budynków B i C w związku ze zwiększeniem liczby osób w nich zamieszkujących
Dodano: 2023-05-31 - Modernizacja budynków B i C w związku ze zwiększeniem liczby osób w nich zamieszkujących
Dodano: 2023-04-24 - Modernizacja trzech klasopracowni, korytarza i schodów w części piwnicznej w Szkole Podstawowej w Łupawie
Dodano: 2023-04-18 - Remont dachu stajni w leśnictwie Wojtal
Dodano: 2022-09-19 - Budowa amfiteatru z zadaszoną sceną, zapleczem oraz widownią przy Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie
Dodano: 2022-08-12 - Modernizacja (remont) kotłowni gazowej oraz wymiana instalacji centralnego ogrzewania na poziomie piwnic wraz z pracami towarzyszącymi w budynku przy ul. Wały Jagiellońskie 1 w Gdańsku.
Dodano: 2021-05-04 - Wykonanie odtworzenia laboratorium w pomieszczeniu 617 na poziomie 600 w budynku B MIR-PIB w Gdyni przy ul. Kołłątaja 1
Dodano: 2021-03-03 - Wykonanie remontu świetlicy wiejskiej w miejscowości Brzyno
Dodano: 2021-02-18 - Wykonanie odtworzenia laboratorium w pomieszczeniu 617 na poziomie 600 w budynku B MIR-PIB w Gdyni przy ul. Kołłątaja 1
Dodano: 2021-02-03 - Adaptacja części pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Dzierzgoniu – wykonanie Biura Obsługi Klienta w ramach poprawy dostępności ze względu na występowanie pandemii Covid 19
Dodano: 2021-01-11