Przetargi.pl
Remont elewacji leśniczówki Leśnictwa Bartel Mały

Nadleśnictwo Kaliska ogłasza przetarg

  • Adres: 83-260 Kaliska, Długa 64
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5889818
  • Data zamieszczenia: 2024-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Kaliska
    Długa 64
    83-260 Kaliska, woj. pomorskie
    tel. 058 5889818
    REGON: 190036750
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://kaliska.gdansk.lasy.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji leśniczówki Leśnictwa Bartel Mały
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Lokalizacja:Budynek leśniczówki Leśnictwa Bartel Mały Bartel Mały 1, 83-260 Kaliska na terenie działki nr 272, obrębie Bartel Wielki, gminie Kaliska (nr. inw. 110/009)2. Zakres prac Przedmiotem zamówienia jest: elewacji leśniczówki Leśnictwa Bartel Mały na terenie działki nr 272, obrębie Bartel Wielki, gminie Kaliska powiat starogardzki, nr inwentarzowy 110/009. Obiekt o powierzchni zabudowy 155,52 m2, wolnostojący, parterowy z poddaszem częściowo użytkowym, podpiwniczony, w technologii murowanej, z cegły, z dachem dwuspadowym o konstrukcji drewnianej, o kącie pochylenia połaci 45 stopni, krytym blachodachówką. Fundament budynku - kamienno-ceglany, opaska istniejąca - betonowa. Zakres prac obejmuje: renowację muru polegającą na czyszczeniu zanieczyszczeń nalotów, resztek zapraw; zastosowanie środków zabezpieczających powierzchnie po czyszczeniu przed ponownym zazielenieniem za pomocą środka typu ALGAT i przeciwgrzybicznym typu BORAMON; uzupełnieniu ubytków muru ceglanego i kamiennego; uzupełnienie spoin zaprawą posiadającą właściwości dostosowane do właściwości starych murów (kolor należy dobrać do koloru istniejącej spoiny); dwukrotną impregnację elementów drewnianych podbitki i wiatrownic oraz ścian werandy preparatem olejowym grzybobójczym typu Remmers (w kolorze zbliżonym do istniejącego) po uprzednim przygotowaniu powierzchni; demontaż starej zniszczonej betonowej opaski z trzech stron budynku; wykonanie opaski z kostki betonowej o szerokości 1,2 m od strony podwórka oraz 0,6 m z pozostałych dwóch stron (kostka betonowa dobrana do istniejącej) wraz z prefabrykownymi betonowymi odpływami przy rurach spustowych 4 szt.; czyszczenie i impregnacja drewnianych okien na parterze i poddaszu lakierobejcą (impregnacja strony zewnętrznej okna, w kolorze dobranym do istniejącego) - 15 szt., po uprzednim przygotowaniu powierzchni.Renowacja powinna przywrócić obiektowi jego pierwotny wygląd. Nie należy stosować kilka kolorów zaprawy dopasowanych wg firmowego wzornika firmy. Materiały z rozbiórki, zdemontowane niezdatne do ponownego użycia podczas renowacji muru ceglanego stanowią własność Wykonawcy.Uwaga:Inwestor przed złożeniem oferty umożliwi dokonanie oględzin miejsca, w którym mają zostać wykonane prace instalacyjne. Wskazana jest wizja oferenta celem zapoznania się z przedmiotem usługi.Zdemontowane materiały stanowią własność Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do ich wywozu, zagospodarowania odpadów bądź utylizacji zgodnie z właściwymi przepisami.Zamawiający, mając na uwadze, że jeżeli w jakimkolwiek miejscu dokumentacji przetargowej zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia - dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych. Oznacza to, że przewidziane przez wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót urządzenia i materiały powinny spełniać co najmniej parametry określone w karcie technicznej danego materiału i nie powinny być gorsze. Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne lub lepsze. Wszystkie materiały i urządzenia, które będą wbudowane lub zainstalowane, muszą wcześniej być zaakceptowane przez zamawiającego w formie pisemnej /karta materiałowa/.Materiały budowlane oraz elementy prefabrykowane powinny posiadać świadectwa i aprobaty techniczne w języku polskim. Roboty budowlane i wykończeniowe powinny być wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami i normami. Elementy budowlane i instalacyjne, co do których jest wymagana klasa odporności ogniowej należy dostarczyć wraz z atestami i świadectwami dopuszczenia potwierdzającymi posiadanie wymaganej klasy.Uwaga! Do oferty należy przedstawić kosztorys ofertowy POMOCNICZO z cenami jednostkowymi. Przed podpisaniem umowy należy przedstawić kosztorys ofertowy w wersji szczegółowej.Wykonawca nie może wykorzystywać na swoją korzyść jakichkolwiek błędów lub braków w Dokumentacji Projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, a o ich wykryciu winien bezzwłocznie powiadomić Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, który zdecyduje o dokonaniu zmian lub uzupełnień.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:1) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 2) Przedmiar robót (pomocniczo)Wymagania:Wykonawca musi posiadać:a) uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,b) niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,c) dysponować odpowiednim sprzętem technicznym,d) zamontowane materiały muszą spełniać wszelkie przepisy ekologiczne, normy prawne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15.1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1 200.00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście 00/100 PLN).15.2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 2024-07-22 do godz. 09:00, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 462).15.3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 2024-08-20.15.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BNP Paribas Bank Polska S.A. 06 1600 1462 1016 7740 0000 0002 (w tytule przelewu zaleca się wpisać nazwę i sygnaturę postępowania). Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).15.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji oraz powinno zawierać:1) wskazanie Beneficjenta poręczenia lub gwarancji, którym musi być Nadleśnictwo Kaliska, Długa 64 , 83-260 Kaliska;2) nazwę i adres siedziby Wykonawcy;3) kwotę i termin ważności gwarancji/poręczenia;4) bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do zapłaty kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.15.6. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.15.7. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.15.8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Sytuacja ekonomiczna lub finansowaO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że:a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 20 000,00 zł,b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż 30 000,00 zł.2. Zdolność techniczna lub zawodowaO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże:a) wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, każda z nich na kwotę co najmniej 50 000,00 zł brutto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach