Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w budynkach Oddziału ZUS Gdańsk – I/Gdańsk Wrzeszcz, I/Pruszcz Gdański, I/Puck, I/Gdynia

ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W GDAŃSKU ogłasza przetarg

  • Adres: 80-748 Gdańsk, ul. Chmielna 27/33
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W GDAŃSKU
    ul. Chmielna 27/33
    80-748 Gdańsk, woj. pomorskie
    REGON: 00001775600514
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w budynkach Oddziału ZUS Gdańsk – I/Gdańsk Wrzeszcz, I/Pruszcz Gdański, I/Puck, I/Gdynia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu wybranych pomieszczeń, odpowiednio dla części zamówienia:Część I - Malowanie Sali Obsługi Klienta, pokoi biurowych, korytarzy i klatek schodowych – I/Gdańsk-WrzeszczPrzedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu poszczególnych pomieszczeń - zakres prac obejmuje:1) zabezpieczenie istniejących części budynku na czas remontu,2) wynoszenie mebli,3) zeskrobanie starej farby,4) demontaż odbojnic,5) szpachlowanie / wykonanie gładzi gipsowych na ścianach,6) gruntowanie,7) malowanie ścian w kolorze wskazanym przez Zamawiającego,8) montaż odbojnic (w kolorze ściany),9) montaż narożników ochronnych,10) wymiana kratek wentylacyjnych,11) wymiana osprzętu elektrycznego (włączniki oświetlenia),12) prace porządkowe po wykonanych pracach remontowych,13) wnoszenie mebli,14) utylizacja i wywóz odpadów.Termin wykonania zamówienia:Część I - Malowanie Sali Obsługi Klienta, pokoi biurowych, korytarzy i klatek schodowych – I/Gdańsk-Wrzeszcz:- 15 tygodnizgodnie z szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 2 do SWZ oraz Projektowanymi Postanowieniami Umowy stanowiącymi Załącznik nr 10 do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu wybranych pomieszczeń, odpowiednio dla części zamówienia:Część II - Malowanie Sali Obsługi Klienta, pokoi biurowych, korytarzy i klatek schodowych – I/Pruszcz GdańskiPrzedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu poszczególnych pomieszczeń - zakres prac obejmuje:1) zabezpieczenie istniejących części budynku na czas remontu,2) wynoszenie mebli,3) zeskrobanie starej farby,4) szpachlowanie,5) gruntowanie,6) malowanie - pierwsza warstwa farby,7) malowanie - druga warstwa farby,8) oczyszczenie i malowanie grzejników oraz rur C.O.,9) prace porządkowe po wykonanych pracach remontowych,10) wnoszenie mebli.Termin wykonania zamówienia:Część II - Malowanie Sali Obsługi Klienta, pokoi biurowych, korytarzy i klatek schodowych – I/Pruszcz Gdański:- 15 tygodnizgodnie z szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 2 do SWZ oraz Projektowanymi Postanowieniami Umowy stanowiącymi Załącznik nr 10 do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu wybranych pomieszczeń, odpowiednio dla części zamówienia:Część III - Remont pokoi biurowych (remont posadzek, malowanie, montaż odbojnic) - I/PuckPrzedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu poszczególnych pomieszczeń - zakres prac obejmuje:1) zabezpieczenie istniejących części budynku na czas remontu,2) wynoszenie mebli,3) zeskrobanie starej farby,4) demontaż odbojnic,5) szpachlowanie / wykonanie gładzi gipsowych na ścianach,6) gruntowanie,7) malowanie ścian i sufitów w kolorze wskazanym przez Zamawiającego,8) montaż odbojnic (w kolorze ściany),9) wymiana kratek wentylacyjnych,10) wymiana osprzętu elektrycznego (włączniki oświetlenia),11) demontaż istniejących posadzek z utylizacją,12) wykonanie warstw podkładowych posadzek,13) montaż wykładzin homogenicznych,14) montaż listew przypodłogowych(cokoły) w kolorze ścian RAL 9010 o wysokości 12 cm z materiału HDF, PCV, plastiku (Polimer HD, Duropolimer),15) wykonanie listwy dylatacyjnej w przejściu drzwiowym,16) prace porządkowe po wykonanych pracach remontowych,17) wnoszenie mebli,18) utylizacja i wywóz odpadów.Termin wykonania zamówienia:Część III - Remont pokoi biurowych (remont posadzek, malowanie, montaż odbojnic) - I/Puck:- 15 tygodnizgodnie z szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 2 do SWZ oraz Projektowanymi Postanowieniami Umowy stanowiącymi Załącznik nr 10 do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu wybranych pomieszczeń, odpowiednio dla części zamówienia:Część IV - Remont pokoi biurowych (wymiana posadzek, malowanie) – I/GdyniaPrzedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu poszczególnych pomieszczeń - zakres prac obejmuje:1) zabezpieczenie istniejących części budynku na czas remontu,2) wynoszenie mebli,3) zeskrobanie starej farby ze ścian i sufitów,4) demontaż odbojnic,5) szpachlowanie ścian i sufitów,6) wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach,7) gruntowanie ścian i sufitów,8) malowanie ścian i sufitów,9) malowanie grzejników żebrowych i orurowania,10) montaż odbojnic (w kolorze ściany),11) wymiana kratek wentylacyjnych,12) wymiana osprzętu elektrycznego (włączniki oświetlenia),13) rozebranie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych,14) przygotowanie podłoża pod warstwy wierzchnie posadzki,15) gruntowanie podłoża,16) wykonanie warstwy wyrównującej,17) układanie posadzki z paneli winylowych,18) montaż listew przypodłogowych(cokoły) w kolorze ścian RAL 9010 o wysokości 12 cm z materiału HDF, PCV, plastiku (Polimer HD, Duropolimer),19) wykonanie dylatacji w przejściach drzwiowych z listwy profilowej aluminiowej,20) prace porządkowe po wykonanych pracach remontowych,21) wnoszenie mebli,22) utylizacja i wywóz odpadów.Termin wykonania zamówienia:Część IV - Remont pokoi biurowych (wymiana posadzek, malowanie) – I/Gdynia:- 27 tygodni, przy czym wartość wykonanych i fakturowanych robót w roku 2024 wyniesie nie więcej niż 500.000,00 zł,zgodnie z szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 2 do SWZ oraz Projektowanymi Postanowieniami Umowy stanowiącymi Załącznik nr 10 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej.Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże:1. wykonanie, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu remontu lub przebudowy lokalu użytkowego lub pomieszczeń użytkowych w obiektach administracyjno-biurowych, o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 złotych brutto (łącznie z podatkiem VAT)Wykonawca może wykazać tę samą robotę dla różnych części.Okres ostatnich 5 lat liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.2. że do realizacji zamówienia, skieruje osobę odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi (Kierownik Budowy) posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcyjno-budowlanym.Wykonawca może wykazać tę samą osobę dla różnych części zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach