Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i przebudowie budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej w ramach programu priorytetowego pn. Poprawa jakości powietrza. Część 2) KAWKA - Likwidacja niskiej emisji wspierająca wzrost efektywności energetycznej i rozwój rozproszonych odnawialnych źródeł energii, znak postępowania: WM/SZP/PN/69/2015/G

Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 50-343 Wrocław, ul. Mikołaja Reja 53-55
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3235700 , fax. 71 3235750
  • Data zamieszczenia: 2015-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
    ul. Mikołaja Reja 53-55 53-55
    50-343 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3235700, fax. 71 3235750
    REGON: 02061050400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i przebudowie budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej w ramach programu priorytetowego pn. Poprawa jakości powietrza. Część 2) KAWKA - Likwidacja niskiej emisji wspierająca wzrost efektywności energetycznej i rozwój rozproszonych odnawialnych źródeł energii, znak postępowania: WM/SZP/PN/69/2015/G
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana. 2.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej, zwanej dalej Dokumentacją wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do Dokumentacji oraz uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na roboty budowlane i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych, zwanych dalej Robotami budowlanymi, polegających na remoncie i przebudowie budynków mieszkalnych wielorodzinnych stanowiących własność Gminy Wrocław wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do dokumentacji powykonawczej. 3.Zadanie inwestycyjne prowadzone jest w ramach Programu priorytetowego pn. Poprawa jakości powietrza. Część 2) KAWKA - Likwidacja niskiej emisji wspierająca wzrost efektywności energetycznej i rozwój rozproszonych odnawialnych źródeł energii i dofinansowane jest ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu. 4. Kody CPV (Wspólny Słownik Zamówień): 45000000-7 Roboty budowlane, 45111300-1 Roboty rozbiórkowe, 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej, 45443000-4 Roboty elewacyjne, 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne, 45231000-5 roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych, 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45331100 -7 Instalowanie centralnego ogrzewania, 71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego.5. Szczegółowy zakres zamówienia i obowiązki stron określają: 1) Program Funkcjonalno-Użytkowy z załącznikami - załącznik nr 4 do SIWZ; 2) Projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ.6. Dokumentację dla każdego zadania oddzielnie należy wykonać zgodnie z wymogami określonymi w § 4 ust. 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tj. z dnia 10 maja 2013 r., Dz.U. z 2013 r. poz. 1129 z późn. zm.).Dokumentacja winna zawierać: a) Projekt budowlany opracowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2012 r. poz. 462 z późn. zm.) oraz zgodnie z wymogami określonymi w § 4 ust. 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w ilościach wymaganych urzędowo oraz 3 egz. dla Zamawiającego; b)Projekt wykonawczy opracowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z wymogami określonymi w § 4 ust. 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w ilościach wymaganych urzędowo oraz 3 egz. dla Zamawiającego; c) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych wykonywanych w ramach remontu sporządzoną na podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389 z późn. zm.) - 3 egzemplarze;d) Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - opracowaną zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - 3 egzemplarze; e) Przedmiar robót oraz kosztorys opracowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - 3 egzemplarze. f) Dokumentację należy przekazać w wersjach papierowych w ilościach wskazanych powyżej i w wersji elektronicznej na płytach CD - 2 szt. , z kompletem dokumentacji w formie elektronicznej (w tym formaty: dwg, pdf, pliki kosztorysowe w programie NORMA (ath) lub w innym aktywnie otwieranym przez program NORMA, doc, itp.). g) Dokumentację Wykonawca zobowiązuje się wykonać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. z dnia 2 października 2013 r., Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.), ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. z dnia 28 maja 2013 r., Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi do tych ustaw: m.in. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego i rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa i audytem energetycznym. 7.Zakres Robót budowlanych obejmuje m.in. a) demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej;b) demontaż istniejących obróbek blacharskich, parapetów, rynien i rur spustowych, itp.;c) demontaż innych koniecznych elementów z punktu możliwości przeprowadzenia robót; d) przygotowanie i doprowadzenie podłoży pod docieplenia do stanu technicznego umożliwiającego przeprowadzenie robót zgodnie ze stosownymi przepisami i instrukcjami producenta systemu docieplenia;e) docieplenie ścian zewnętrznych; f) docieplenie stropu na poddaszu nieogrzewanym zgodnie z obowiązującymi przepisami; g)wymianę stolarki okiennej:Usprawnienie obejmuje wymianę istniejących starych okien na okna z profil PVC i szybą zespoloną o współczynniku Uszyby=0,9 W(m2*K) i Uramy=1,5 W (m2*K). Dodatkowo stolarka okienna ma być wyposażona w nawiewniki sterowanie ręcznie;h) wymianę stolarki drzwiowej:Usprawnienie obejmuje wymianę starej drewnianej stolarki drzwiowej na nowe drzwi aluminiowe pełne o lepszych parametrach izolacyjnych Udrzwi=1,7 W (m2*K);i) roboty wykończeniowe: montaż rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej gr. 0,60 mm, montaż parapetów okiennych, zaleca się zastosowanie systemowych kształtek ceramicznych,j) wykonanie niezbędnych robót rozbiórkowych istniejących pieców na paliwo stałe;k) wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem przejść przewodów przez ściany, zamurowania i przemalowania miejsc po przebiciach w mieszkaniu i rozbiórce pieców kaflowych, uzupełnienie podłóg; l) demontaż w lokalach istniejącej instalacji wody ciepłej prowadzonej po wierzchu ścian/w bruzdach ściennych do przyborów (baterii, urządzeń), wraz z elektrycznymi przepływowymi/pojemnościowymi podgrzewaczami wody;m) montaż w lokalach instalacji wody ciepłej prowadzonej po wierzchu ścian/w bruzdach ściennych do przyborów (baterii, urządzeń), wraz zamontowaniem wodomierzy wody ciepłej i armatury odcinającej; n) montaż pionów instalacji c.w.u wraz z cyrkulacją na odcinku od węzła cieplnego do wodomierzy wody ciepłej w lokalach Wykonanie zabezpieczenia pionów i poziomów instalacji izolacją. Wykonanie na korytarzach klatek schodowych przy ścianach szachty z płyt G-K. Zamontowanie na podejściach do grupy urządzeń zawory odcinające kulowe przy każdym odejściu i przy armaturze czerpalnej, wykonanie punktów stałych. Wykonanie przejść przewodów wodociągowych przez ściany konstrukcyjne i stropy w tulejach ochronnych z wypełnieniem elastycznym. o) wykonanie instalacji sieci centralnego ogrzewania wraz z węzłem dwufunkcyjnym. Wykonać piony c.o. prowadzące na wyższe kondygnacje na korytarzach klatek schodowych przy ścianach w szachtach ściennych wykonanych z płyt G-K; p) wykonanie w lokalach ogrzewania tj. zamontowanie grzejników płytowych wraz z zaworami i głowicami termostatycznymi w pokojach, w pomieszczeniu łazienki zamontowanie grzejnika drabinkowego wraz zaworem i głowicą termostatyczną, montaż rur alupex od rozdzielacza do grzejników, w bruzdach ściennych lub natynkowo; q) zamontowanie odpowietrzników automatycznych na zakończeniu pionów c.o i w węźle cieplnym, armaturę odcinającą tj. zawory kulowe; r) wykonanie poziomów i ponów rur PP-R STABI od węzła cieplnego do rozdzielaczy lokalowych, zamontowanie liczników ciepła i wodomierzy, zamontowanie na instalacji izolacji termicznej, wykonanie na klatkach schodowych i korytarzach szachów z płyt G-K. Wykonanie izolacji cieplnej przewodów c.o., przewody prowadzone po wierzchu ścian i stropów w piwnicach oraz piony prowadzone po klatce schodowej zaizolować otulinami termoizolacyjnymi z pianki poliuretanowej;s) wykonanie węzłów cieplnych w budynkach, w tym wykonanie przewodów rurowych, zabezpieczenia przed korozją, pomp obiegowych, armatury odcinającej, automatycznej regulacji, zamontowanie urządzeń pomiarowych, płukania węzła, odpowietrzenia, wykonanie rozruchu próbnego; t) wykonanie regulacji instalacji c.o., c.w.u., prób instalacji centralnego ogrzewania: wykonanie płukania zładu mieszanką wodno-powietrzną. Przeprowadzenie prób szczelności przy ciśnieniu 1,5 razy większym od ciśnienia roboczego, wykonanie prób na gorąco, sprawdzając działanie wszystkich elementów instalacji. Przy rozprowadzaniu przewodów c.o. w przegrodach (ścianach, posadzkach podłóg), podczas ich zakrywania (zalewania betonem), rury powinny pozostawać pod ciśnieniem; u) wykonanie robót budowlanych tzw. odtworzeniowych - tzn. uzupełnienie elementów wykończenia po rozbiórkach i przebiciach ścian i podłóg. Wzory elementów odtworzeniowych po likwidacji pieców lub przebiciach typu: glazura, terakota, panele, wykładziny itp. mają być dostosowane do istniejących i należy je uzgodnić z Zamawiającym.8.Zamówienie zostało podzielone na dwa następujące etapy: 1) Etap I - obejmuje wykonanie i przekazanie Zamawiającemu Dokumentacji i ostatecznej decyzji o pozwoleniu na roboty budowlane oraz przeniesienie autorskich praw majątkowych do Dokumentacji dla każdego zadania oddzielnie. 2) Etap II - obejmuje wykonanie Robót budowlanych wskazanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym oraz docelowo wynikających z opracowanej Dokumentacji projektowej wraz z ostateczną decyzją pozwolenia na budowę i z przedmiaru robót oraz przeniesienie autorskich praw majątkowych do dokumentacji powykonawczej dla każdego z zadań oddzielnie. 9.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Zamówienie podzielone jest na cztery zadania. 10.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1) Etap I - obejmuje wykonanie i przekazanie Zamawiającemu Dokumentacji i ostatecznej decyzji o pozwoleniu na roboty budowlane oraz przeniesienie autorskich praw majątkowych do Dokumentacji dla każdego zadania oddzielnie, w terminie do dnia 29 lutego 2016 r. 2) Etap II - wykonanie Robót budowlanych wskazanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym oraz docelowo wynikających z opracowanej Dokumentacji projektowej wraz z ostateczną decyzją pozwolenia na budowę i z przedmiaru robót dla każdego zadania oraz przeniesienie autorskich praw majątkowych do dokumentacji powykonawczej dla każdego zadania w niżej wymienionych terminach: a) termin zakończenia robót i zgłoszenie gotowości robót do odbioru - do 6 czerwca 2016 r. b) termin zakończenia czynności odbiorowych - do 20 czerwca 2016 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:Zadanie nr 1 - 4 300,00 zł (słownie: cztery tysiące trzysta i 00/100 złotych), Zadanie nr 2 - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy i 00/100 złotych), Zadanie nr 3 - 3 400,00 zł (słownie: trzy tysiące czterysta i 00/100 złotych), Zadanie nr 4 - 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset i 00/100 złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3) gwarancjach bankowych;4) gwarancjach ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Gminy Wrocław nr 41 1020 5226 0000 6102 0417 7663 tak, aby kwota wadium znalazła się na wskazanym koncie nie później niż w dniu i godzinie przewidzianej na składanie ofert - podając w tytule na dowodzie wpłaty nazwę lub numer postępowania i numer zadania. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 6. Wykonawca do oferty załącza potwierdzenie polecenia przelewu. 7.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, jego dowód wniesienia w formie oryginału należy dołączyć do oferty w taki sposób, by nie tworzył z nią całości, tj. by nie był związany na stałe z ofertą. Zaleca się, aby jego kopię opatrzoną klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczoną za zgodność z oryginałem Wykonawca dołączył do oferty. 8. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz musi mieć postać oświadczenia Gwaranta, w którym Gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze żądanie zapłacić Zamawiającemu kwotę gwarancji w przypadkach określonych ustawą Pzp, tj. gdy Wykonawca: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;4) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający dokonuje zwrotu, a także zatrzymania wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na Dokumentację i Roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wm.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach