Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ulicy Cichej na odcinku 1407m wraz z odwodnieniem i budową oświetlenia ulicznego oraz przebudowie zjazdu z ulicy Cichej do dz. Nr 890, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa ulicy Cichej w Dzierżoniowie – etap II”.

Gmina Miejska Dzierżoniów ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48746450800 , fax. +48746450801
  • Data zamieszczenia: 2019-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Dzierżoniów
    Rynek 1
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. +48746450800, fax. +48746450801
    REGON: 89071783000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.dzierzoniow.pl/Article/id,1348.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ulicy Cichej na odcinku 1407m wraz z odwodnieniem i budową oświetlenia ulicznego oraz przebudowie zjazdu z ulicy Cichej do dz. Nr 890, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa ulicy Cichej w Dzierżoniowie – etap II”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ulicy Cichej na odcinku 1407m wraz z odwodnieniem i budową oświetlenia ulicznego oraz przebudowie zjazdu z ulicy Cichej do dz. Nr 890, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa ulicy Cichej w Dzierżoniowie – etap II”. Zadanie, związane z przebudową ul. Cichej na odcinku w km 1+100 do km 2+507,3 o długości 1407m jest dofinansowane z Funduszu Dróg Samorządowych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 2.1 Przebudowę, w ramach dofinansowania z FDS, ul. Cichej na odcinku w km 1+100 do km 2+507,3, w tym: 1) przebudowę drogi, na odcinku w km 1+100 do km 2+507,30 o konstrukcji jezdni: - warstwa ścieralna z mieszanki natryskowo-grysowej SMA 8 - gr. 4cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W – gr. 8 cm, - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC 22P – gr. 10cm, - podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie – gr. 25 cm, - warstwa wzmacniająca podłoże – grunt stabilizowany cementem Rm 2,5-5Mpa – gr. 25cm, 2) likwidację przydrożnego lewostronnego rowu poprzez zasypanie materiałem z rozbiórki konstrukcji jezdni ulicy Cichej do wysokości projektowanych warstw konstrukcyjnych, po uprzednim usunięciu humusu, 3) renowację przydrożnego prawostronnego rowu, w tym wyprofilowanie skarp i dna pogłębienie rowu, 4) budowę chodników o nawierzchni z betonu asfaltowego, 5) budowę ścieżki rowerowej o nawierzchni z betonu asfaltowego, 6) budowę zjazdów w ciągu pieszo-rowerowym z kostki betonowej bezfazowej, 7) budowę przepustów, 8) przebudowę przepustów, 9) budowę wpustów deszczowych wraz z przykanalikami z rur PCV SN 8 fi 200, 10) budowę oświetlenia drogowego, od słupa L1/S24 do L1/S73 wraz z okablowaniem (46 szt. + 4 słupy oświetlenia przejść dla pieszych). Oprawy oświetleniowe typu LED. Należy zastosować słupy oświetleniowe i oprawy takie jakie zostały wbudowane w I etapie. 11) wprowadzenie czasowej organizacji ruchu, w tym wprowadzenie sygnalizacji świetlnej na drodze powiatowej, na odcinku od Uciechowa do Dobrocina tj. między skrzyżowaniami S1 do S2 (na odcinku 500m) i ich utrzymanie. 12) wprowadzenie stałej organizacji ruchu poprzez wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego grubowarstwowego, 13) wykonanie robót budowlanych towarzyszących związanych z przebudową drogi, chodników, zjazdów i ich powiązanie z istniejącymi sąsiadującymi działkami, ulicami, chodnikami, dojściami do posesji, zjazdami itp. W przypadku ingerencji w obiekty przyległe należy uwzględnić ich naprawę, uzupełnienie, regulację wysokościową, przebudowę itp., w celu dopasowania rzędnych do niwelety drogi, 14) wyregulowanie do zaprojektowanych rzędnych wszystkich istniejących urządzeń (zasuw, zaworów, studni, kratek itp.) znajdujących się w pasie realizowanych robót. 2.2 Przebudowę zjazdu z ulicy Cichej do działki nr 890 (Cicha nr 7), w tym: 1) przebudowę drogi na odcinku 479,2m, z zastosowaniem konstrukcji: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S – gr. 4cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W – gr. 5 cm, - podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 – gr. 20cm, - warstwa wzmacniająca podłoże – grunt stabilizowany cementem C04/0,5 (Rm < 2,0 MPa – gr. 25cm. 2) remont przepustu, 3) budowę oświetlenia hybrydowego, 4) wykonanie robót budowlanych towarzyszących związanych z przebudową drogi, zjazdów i ich powiązanie z istniejącymi sąsiadującymi działkami, dojazdem do posesji, zjazdami itp. W przypadku ingerencji w obiekty przyległe należy uwzględnić ich naprawę, uzupełnienie, regulację wysokościową, przebudowę itp. Od dnia przekazania placu budowy do 30.11.2019r. dojazd na teren budowy na odcinku ulicy Cichej od ul. Szpitalnej do km 1+100, będzie odbywał się po terenie budowy Wykonawcy, który jest w trakcie realizacji I etapu przebudowy ul. Cichej tj. na odcinku do km 1+100. Również do 30.11.2019r będzie obowiązywała czasowa organizacja ruchu, która jest wprowadzona przez Wykonawcę I etapu robót. Terminy, o których mowa mogą ulec zmianie. Roboty budowlane związane z przebudową ul. Cichej II etapu będą realizowane przy całkowitym jej zamknięciu. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić dojazd mieszkańcom, służbom ratowniczym, komunalnym oraz zapewnić dojazd do pól uprawnych. Dojazd do posesji nr 7 musi być zapewniony przez cały czas realizacji zadania a roboty muszą być prowadzone w porozumieniu z mieszkańcami tej nieruchomości. 3. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i zgodnie ze sztuką budowlaną. 4. Szczegółowy zakres robót określają: 1) Projekt budowlany pn. „Przebudowa ulicy Cichej”- branża drogowa, sanitarna, elektryczna, 2) Aneks do projektu budowlanego pn. „Przebudowa ulicy Cichej” – branża drogowa, 3) Projekt wykonawczy pn. „Przebudowa ul. Cichej” – branża drogowa, 4) Projekt wykonawczy pn. „Przebudowa ul. Cichej” – branża sanitarna – kanalizacja deszczowa, 5) Projekt wykonawczy pn. „Przebudowa ul. Cichej” – branża elektryczna – oświetlenie drogowe, 6) Projekt budowlany i wykonawczy przebudowy zjazdu z ul. Cichej do dz. Nr 890, 7) Projekt wykonawczy pn. „Przebudowa ulic: Cichej, Szpitalnej i Okrzei” – branża drogowa – organizacja ruchu zastępczego, 8) Projekt czasowej organizacji ruchu – sygnalizacja świetlna w zakresie drogi powiatowej, 9) Projekt wykonawczy pn. „Przebudowa ulic: Cichej, Szpitalnej i Okrzei” – branża drogowa – organizacja ruchu docelowa, 10) Specyfikacje techniczne - „Przebudowa ulic: Cichej, Szpitalnej i Okrzei” – branża drogowa, sanitarna, elektryczna. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót w zakresie wskazanych w dokumentacji projektowej, w tym projekcie budowlanym i wykonawczym, który jest określony w formie opisu technicznego lub na rysunkach lub równocześnie w opisie i na rysunkach. Zarówno opis techniczny jak i rysunki (część graficzna) projektów są równoważne i opisują przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu robót zgodnie ze sztuką budowlaną z uwzględnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych oraz pozwoleniem na budowę nr 559/2016 z dnia 14.07.2016r. i decyzją zmieniającą nr 571/2018 z dnia 20.06.2018r. 5. W przypadku, gdy w projektach budowlanych i wykonawczych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza przy wykonywaniu robót budowlanych wykorzystanie technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych pod warunkiem, że ich parametry techniczne i funkcjonalne będą nie gorsze niż określone w powyższych dokumentach. Oferowane materiały i urządzenia równoważne muszą zagwarantować realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentacji oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia z innymi materiałami i urządzeniami równoważnymi, a za ofertę równoważną Zamawiający uzna przyjęcie parametrów technicznych pod warunkiem, że materiały i urządzenia oferowane przez Wykonawcę jako równoważne spełnią wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, projektach budowlanych i wykonawczych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający informuje, że podane w projektach budowlanych konkretne propozycje materiałów i urządzeń mają na celu wyłącznie określenie standardu wykonania lub przyjętego rozwiązania i mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi nie powodującymi zmiany i ilości i jakości wyspecyfikowanych urządzeń i materiałów. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania na etapie składania ofert, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) protokolarnego przejęcia terenu budowy, jego zabezpieczenia i należytego utrzymania, 2) zapewnienia dojść i dojazdów do posesji zlokalizowanych w obrębie inwestycji, 3) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników i miejsca składowania materiałów, zabrania się składowania materiałów na ciągach komunikacyjnych, 4) wystąpienia do gestorów sieci o protokolarne przekazanie urządzeń na czas prowadzenia robót, a po zakończeniu prac protokolarne przekazanie ich właścicielom, 5) udostępnienia terenu budowy dla WiK, celem realizacji przez nich robót w zakresie budowy własnych sieci. W związku z tym kierownik budowy zobowiązany jest do: - koordynowania robót wykonywanych przez WiK, - udostępnienia im terenu po wprowadzeniu czasowej organizacji ruchu, - uzyskania badań, sprawdzeń po zasypaniu przez nich wykopów do poziomu, od którego będą układane warstwy konstrukcyjne określone w dokumentacji projektowej, o której mowa w § 2 ust. 3 projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ), - odbioru od WiK uporządkowanego terenu po zakończonych przez niego robotach, 6) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia niezbędne media warunkujące prawidłowe wykonawstwo robót, 7) poniesienia wszelkich kosztów związanych z realizacją, nadzorem i wypełnieniem wszystkich zobowiązań wynikających, z decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zobowiązań wynikających z uzyskanych uzgodnień i opinii oraz tych, które Wykonawca zobowiązany jest uzyskać w trakcie realizacji robót budowlanych, 8) wykonania badań, prób i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych i badań odbiorczych zgodnie ze specyfikacją techniczną, 9) przekazania Zamawiającemu oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy i kierowników robót, w dniu podpisania umowy, 10) czyszczenia na bieżąco nawierzchni przyległych dróg w przypadku nawożenia błota z terenu budowy na kołach maszyn, samochodów i innych urządzeń technicznych, 11) uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót, 12) wywozu materiału i gruzu z rozbiórki na składowisko odpadów (odl. ok.12 km) i poniesienia kosztów ich składowania, 13) wywozu pochodzących z rozbiórki mas mineralno-bitumicznych do zakładu utylizacji w Wałbrzychu na odległość ok. 50 km i poniesienia kosztów ich utylizacji lub równoważnemu, 14) obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych, jak i do wykonania pomiaru geodezyjnego powykonawczego wraz ze stroną tytułową i dołączoną legendą, dostarczonego również w formie elektronicznej na płycie CD (skan sekcji mapy rozdzielczej 300DPJ w formacie TIF), 15) ochrony punktów osnowy geodezyjnej, a w przypadku ich zniszczenia lub konieczności ich przeniesienia zlecenia uprawnionej jednostce wykonawstwa geodezyjnego ich odtworzenie lub założenie nowych, 16) przedłożenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy dokumentów wynikających ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 17) wykonania Planów Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia i dostarczenia 1 egz. Zamawiającemu w dniu przekazania placu budowy, 18) uczestnictwa kierownika budowy w cotygodniowych radach budowy oraz uczestnictwa kierowników robót w okresie wykonywania ich robót branżowych, 19) dostarczenia przed wbudowaniem recepty na masę celem jej zatwierdzenia przez Zamawiającego i inspektora nadzoru inwestorskiego; w przypadku wbudowania materiału bez stosownej akceptacji, Zamawiający nie dokona zapłaty za jej wbudowanie. 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: organizacja i realizacja robót budowlanych – bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji projektowej - wszyscy pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, kadra techniczna budowy za wyjątkiem kierownika budowy i kierowników robót. 7.1. Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenia, że pracownicy realizujący przedmiot zamówienia, o których mowa powyżej będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 1040 z póź. zm.). 7.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 7.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000 z póź. zm.) w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Nadmienia się, że z tytułu niespełnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w § 3 ust. 1 projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ), Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 12 ust. 1 pkt. l lit „h” projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ). Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w § 3 ust. 1projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ) czynności; 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Załącznik nr 1 do SIWZ – prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta Wykonawcy”, 2) Załącznik nr 2 do SIWZ – oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w niniejszej SIWZ. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania nie zakłócił konkurencji. 3) Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów wówczas zobowiązany jest złożyć: a) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu zawartym we wzorze znajdującym się w załączniku nr 2 do SIWZ lit. A i B , b) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu udostępniającego zasoby - dokument wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upełnomocnione do reprezentowania podmiotu udostępniającego swoje zasoby - załącznik nr 4 do SIWZ. Zamiast niniejszego formularza można przedstawić inne dokumenty stanowiące dowód, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami będzie gwarantował rzeczywisty dostęp do ich zasobów, określające w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4) Jeżeli Wykonawca ma zamiar korzystać z podwykonawcy niebędącego podmiotem, na którego zasoby powołuje się, składa oświadczenie zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ lit. C, o tym, że nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz składa wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ. 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 6) Jeżeli wybór oferty prowadzić będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego oraz wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazać ich wartość bez kwoty podatku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach