Przetargi.pl
„Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku Domu Studenta nr 3 „Gamma” i budowie instalacji wentylacji mechanicznej oraz przebudowa segmentów mieszkalnych wraz z sanitariatami w Domu Studenta nr 3 „Gamma” przy ul. Zwierzynieckiej 8 w Białymstoku”.

Politechnika Białostocka ogłasza przetarg

  • Adres: 15-351 Białystok, ul. Wiejska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. (085) 7469750 , fax. (085) 7469752
  • Data zamieszczenia: 2020-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Białostocka
    ul. Wiejska
    15-351 Białystok, woj. podlaskie
    tel. (085) 7469750, fax. (085) 7469752
    REGON: 16720000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pb.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku Domu Studenta nr 3 „Gamma” i budowie instalacji wentylacji mechanicznej oraz przebudowa segmentów mieszkalnych wraz z sanitariatami w Domu Studenta nr 3 „Gamma” przy ul. Zwierzynieckiej 8 w Białymstoku”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych : a) ZADANIE I: przebudowa budynku Domu Studenta nr 3 „Gamma” i budowa instalacji wentylacji mechanicznej w Domu Studenta nr 3 „Gamma” przy ul. Zwierzynieckiej 8 w Białymstoku. b) ZADANIE II: przebudowa jednego pionu segmentów mieszkalnych wraz z sanitariatami w Domu Studenta nr 3 „Gamma” przy ul. Zwierzynieckiej 8 w Białymstoku. (segmentów mieszkalnych i sanitariatów przynależnych do nich, począwszy od pokoi nr 117,118,119,120 do 1017, 1018, 1019, 1020) c) ZADANIE III: wymiana WLZ i rozdzielnic, wymiana oświetlenia podstawowego na piętrach powtarzalnych i klatkach schodowych w Domu Studenta nr 3 „Gamma” przy ul. Zwierzynieckiej 8 w Białymstoku. 2) Szczegółowy zakres robót określa Dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 150 000,00 zł (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) 2) Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: • pieniądzu, • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 4) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu na lub wg załącznika nr 5 do SIWZ Uwaga: Oświadczenie lub oświadczenie wraz z dowodami o których mowa w ppkt 3 Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa art. 86 ust. 5 ustawy. W przypadku komunikacji (składania dokumentów i oświadczeń) w formie elektronicznej powyższy dokument opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet, poprzez zakładkę „Korespondencja” lub przy pomocy poczty elektronicznej. 7.1. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne) oferta spełniać musi następujące wymagania: a) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; pełnomocnictwo należy sporządzić zgodnie z zapisami określonymi w pkt 11 SIWZ; b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; c) w odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu (jeśli zostały określone w SWIZ), Wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać łącznie; d) w odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 ustawy (jeśli zostały określone w SIWZ); e) każdy wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć oddzielnie oświadczenie, o którym mowa w pkt 7 ppkt 1 lit. a) i b) oraz pkt 7 ppkt 3 - na lub wg załącznika nr 4, 5 i 6 do SIWZ; f) wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. 7.2. Pozostałe dokumenty i oświadczenia nie wymienione w pkt 7, które należy złożyć wraz z ofertą 1) Wypełniony formularz ofertowy (na/wg załączonego wzoru druku – zał. nr 2 do SIWZ); 2) Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy; 3) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów powinno być złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4) W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w ppkt 5, Wykonawca zobowiązany jest: a) zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu Wykonawcy, składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu - na lub wg załącznika nr 3 do SIWZ; b) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania - na lub wg załącznika nr 4 do SIWZ; c) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg załącznika nr 6 do SIWZ), które określa w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują te roboty budowlane lub usług, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku składnia oferty w formie elektronicznej dokumenty jw. opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym Wykonawca składa za pośrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet - po „Przystąpieniu do postępowania” w zakładce „Oferty” poprzez polecenie „Dodaj dokument”.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach