Przetargi.pl
Dostawa i montaż elementów Systemu Informacji Miasta Białegostoku (SIMB) oraz konserwacja istniejących elementów SIMB

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, Słonimska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 869 62 49, , fax. 85 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2020-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    Słonimska 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 869 62 49, , fax. 85 869 62 65
    REGON: 05065864000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż elementów Systemu Informacji Miasta Białegostoku (SIMB) oraz konserwacja istniejących elementów SIMB
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż tabliczek z nazwami ulic, ocynkowanych, malowanych w technologii proszkowej (tło) z użyciem co najmniej folii typu I (grafika), przystosowanych do montażu na ścianach budynków, murach, słupach oświetlenia drogowego, oraz na słupkach wraz z fundamentami tzw. nośnikami elementów, wykonanych zgodnie z dokumentacją SIMB (załącznik nr 7) oraz ich konserwacja. 2. Dostawa i montaż nośników elementów, o których mowa w ust. 1. 3. Wymiary części informacyjnej (adresowej) tabliczki wg SIMB: 1) tabliczki jednostronne z nazwami ulic i numerami domów montowane na ścianach budynków: 340 mm x 400 mm, 340 mm x 500 mm, 340 mm x 650 mm, 450 mm x 650 mm. 2) tabliczki jednostronne z nazwami ulic montowane na ścianach budynków, na słupach energetycznych i na nośnikach elementów: 240 mm x 720 mm, 240 mm x 960 mm, 240 mm x 1200mm. 3) tabliczki dwustronne z nazwami ulic montowane na słupach energetycznych i na nośnikach elementów: 2 x 240mmx720mm, 2 x 240mmx960mm, 2 x 240mmx1200mm. 4. Słupki wraz z fundamentami, tzw. nośniki elementów: 1) słupek z elementami ze stali węglowej, malowany farbą proszkową wraz z fundamentem na 1 tabliczkę. 2) słupek z elementami ze stali węglowej, malowany farbą proszkową wraz z fundamentem na 2 tabliczki. 3) słupek z elementami ze stali węglowej, malowany farbą proszkową wraz z fundamentem na 3 tabliczki. 5. Konserwacja istniejących elementów SIMB: 1) Pionowanie słupka (poprawa posadowienia), 2) Wymiana zawiesia w tabliczkach SIMB, poprawa mocowania (montaż, demontaż, zmiana zawiesia), 3) Demontaż słupka, 4) Montaż słupka, 5) Demontaż tabliczki, 6) Montaż tabliczki, 7) Mycie tabliczek, 8) Drobne naprawy (ukierunkowanie tabliczek, przeklejenie treści, uzupełnienie napisów, przycięcie gałęzi, itp.). 6. Każdorazowa ilość, rodzaj elementów i termin wykonania przedmiotu zamówienia będzie określona przez Zamawiającego w pisemnym zamówieniu przekazanym Wykonawcy. Wykonawca sporządzi szczegółowy katalog oznakowania w postaci kart w terminie 5 dni od dnia zgłoszenia zamówienia, wykonany w formie rysunków tabliczek naniesionych na rysunki sytuacyjne ulic miasta (poziome) i na rzuty pionowe budynków. 7. Katalog oznakowania, o którym mowa w ust. 6, będzie zatwierdzony przez Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od jego otrzymania (w formie faxu lub drogą elektroniczną). 8. Wykonawca dokona wszelkich uzgodnień wymagających akceptacji właścicieli nieruchomości, budynków, murów, słupów i terenów, na których przewiduje się montaż elementów SIMB. 9. Po zatwierdzeniu katalogu oznakowania, Zamawiający zleci protokołem konieczności wykonanie tabliczek i wskaże w porozumieniu z Wykonawcą termin realizacji zamówienia. 10. W cenę dostawy i montażu elementów SIMB Wykonawca ujmie również koszty lokalizacji oraz wykonania katalogu. Wykonawca zapewni na własny koszt transport do lokalizacji elementów SIMB oraz do odbioru wykonanych robót w terenie. 11. W przypadku stwierdzenia konieczności naprawy istniejącego oznakowania, bądź awaryjnego ustawienia, prace należy wykonać w ciągu 24 godz. od przekazania Wykonawcy informacji o tym faxem lub telefonicznie. 12. Folia odblaskowa wykorzystywana do wykonywania treści oznakowania dróg powinna posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania. Folia powinna spełniać warunki techniczne stawiane dla lic znaków z folii minimum I typu folii odblaskowej (zgodnie z Załącznikiem 1 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków drogowych pionowych i warunki ich umieszczania na drogach - Dz. U. z 2003 r. Nr 220 poz. 2181). 13. Złomowanie demontowanych elementów nie nadających się dalszej eksploatacji należy przekazać do punktu skupu złomu, a pokwitowanie przekazać Zamawiającemu. 14. Wykonawca będzie sporządzał czytelną dokumentacje fotograficzną wykonanych prac potwierdzającą fakt ich wykonania (stan przed i po wykonaniu) uwzględniającą każdy element podlegający zapłacie, a następnie przedstawiał ją Zamawiającemu (wersja elektroniczna - płyta CD). Nazwa i kod zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień CPV: 31.52.32.00-0 – trwałe znaki informacyjne 15. Zamawiający ma prawo do zlecenia robót w ostatnim dniu obowiązywania umowy, z terminem realizacji prac określonym w protokole konieczności. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości robót w poszczególnych asortymentach (nie więcej niż 15% ilości określonych w ramach danego rodzaju) w ramach wynagrodzenia umownego. Zmiana nie powoduje dla Zamawiającego żadnych konsekwencji prawno-finansowych i nie będzie stanowiła zmiany umowy. 17. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji minimum 5-letniej na tablice, nośniki elementów oraz inne prace obejmujące przedmiot zamówienia. Uwaga: Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za wydłużenie terminu gwarancji zgodnie z rozdz. XIX SIWZ „Kryteria i tryb oceny ofert”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31523200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu składa: 1) oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VII pkt 1 SIWZ, czyli oświadczenie wstępne (załącznik nr 2 do SIWZ) - składa każdy z wykonawców - do oferty, 2) dokument, o którym mowa w rozdz. VIII pkt 1 SIWZ - składa każdy z wykonawców - na wezwanie Zamawiającego (oferta oceniona najwyżej); 3) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdz. IX SIWZ - składa odpowiednio wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w Rozdz. V SIWZ - na wezwanie Zamawiającego (oferta oceniona najwyżej). 2. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest: 1) zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu wykonawcy, składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu – w załączniku nr 2 do SIWZ, 2) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania – w załączniku nr 2 do SIWZ, 3) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg. załącznika nr 3 do SIWZ), które określa w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy - nie dotyczy tego postępowania. 4. Wykonawca (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - każdy z wykonawców), w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu – zał. nr 5 do SIWZ. 5. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty, bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach