Przetargi.pl
Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w ramach zadania "Przebudowa i budowa placów, dróg wewnętrznych oraz obiektów wystawienniczych Podlaskiego ODR w Szepietowie część III"

PODLASKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W SZEPIETOWIE ogłasza przetarg

  • Adres: 18-210 Szepietowo-Wawrzyńce, 64
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PODLASKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W SZEPIETOWIE
    64
    18-210 Szepietowo-Wawrzyńce, woj. podlaskie
    REGON: 450695120
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://odr.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w ramach zadania "Przebudowa i budowa placów, dróg wewnętrznych oraz obiektów wystawienniczych Podlaskiego ODR w Szepietowie część III"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na częściach działek nr: 10/1; 10/3; 10/4; 12/3; 12/4 położonych w obrębie Szepietowo-Wawrzyńce ODR w km rob. 0+000 – 0+130 o łącznej długości 130,00 m, w oparciu o dokumentację projektową opracowaną w 2024 r. przez PROJEKTOWANIE I NADZÓR BUDOWY DRÓG I MOSTÓW Zbigniew Radziszewski, stanowiącą załącznik nr 9 do SWZ oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącą załącznik nr 11 do SWZ; w zakresie opisanym w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.Zamówienie obejmuje − wykonanie nawierzchni z płyt betonowych typu JOMB 100x75x12cm – szer. 2 x po 1,00 m oraz pomiędzy płytami betonowymi naw. żwirowej gr. 27 cm – szer. 1,50 m (łączna szerokość jezdni 3,50 m);− wykonanie opaski żwirowej gr. 27 cm po obu zewnętrznych stronach naw. z płyt betonowych – szer. po 0,50 m;− odwodnienie projektuje się poprzez powierzchniowy spływ wody na przyległe tereny biologicznie czynne o oddziaływaniu w zakresie działek objętych inwestycją i stanowiących własność inwestora.Zakres prac należy prowadzić pod nadzorem inspektora nadzoru wyznaczonego przez inwestora i rejestrować w Dzienniku budowy.Wszystkie nieprzewidziane roboty należy zgłaszać bezpośrednio do inspektora lub Inwestora, w celu oszacowania zasadności ich wykonania i dokonania wyceny.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik nr 10 do SWZ.Sposób realizacji zamówienia zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik 11 do SWZ oraz dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych równoważnych, tj. nie gorszych jakościowo, niż parametry, jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w opisie. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty i materiały budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez przedłożenie w szczególności wyników z przeprowadzonych badań, aprobat technicznych, certyfikatów, świadectw jakości i atestów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli:a) wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane (zadania) polegające na remoncie, budowie, rozbudowie lub przebudowie dróg, o wartości nie niższej, niż 100 000 zł brutto każda,b) wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi objętymi niniejszym zamówieniem oraz będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa, którą skieruje do realizacji zamówienia, jako kierownika budowy.W zakresie wskazanych powyżej uprawnień Zamawiający dopuszcza także odpowiadające im uprawnienia nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach