Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.:Modernizacja alejek cmentarza komunalnego w Świebodzinie wraz z budową kanalizacji deszczowej i oświetlenia

Gmina Świebodzin ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, Rynkowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 750 916 , fax. 684 750 916
  • Data zamieszczenia: 2017-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzin
    Rynkowa 2
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 684 750 916, fax. 684 750 916
    REGON: 97077053400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.:Modernizacja alejek cmentarza komunalnego w Świebodzinie wraz z budową kanalizacji deszczowej i oświetlenia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.: Modernizacja alejek cmentarza komunalnego w Świebodzinie wraz z budową kanalizacji deszczowej i oświetlenia W zakres robót do wykonania przez Wykonawcę wchodzą m.in.: 1) Roboty rozbiórkowe, 2) Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm- ok. 2.942,11 m2 , 3) Rozbiórka i wykonanie schodów terenowych, 4) Kanały z rur PVC o śr. 200 mm- ok.248,0m, ośr. 250mm –ok. 95,00m i śr. 315mm – ok.47,5 m, 5) Studnia rewizyjna z kręgów betonowych fi 1200-szt.6, 6) wpust deszczowy z osadnikiem-10 szt., 7) studzienki kanalizacyjne systemowe fi 425-10 szt., 8) studnia rewizyjna z kręgów bet- ok.1,34m3 i 1,7 m3, 9) ułożenie kabli- ok. 1199,00 m, 10) montaż słupów z oprawami- 27 kpl. Przed przystąpieniem do zamówienia kostki na nawierzchnie należy przedstawić próbny materiał do akceptacji przez przedstawiciela Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków 11) nadzór archeologiczny. 2. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone w projekcie budowlanym zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę Nr 429/2016 z dnia 29 grudnia 2016 r., i projekcie budowlanym objętym zgłoszeniem z dnia 29 grudnia 2016r., opracowanych przez Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Plan-Projekt ze Świebodzina oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowią załączniki do SIWZ. 3. Wykonawca uwzględni w swojej ofercie wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty: a) wywiezienia ziemi, materiałów rozbiórkowych i gruzu z terenu budowy - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, b) uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów zieleni i odtworzeniem uszkodzonych nawierzchni, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, c) zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt: - zagospodarowania placu budowy, w tym ogrodzenia zaplecza budowy, oświetlenia, placów składowych, - zorganizowania terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń. Zamawiający zastrzega, że nie bedzie zobowiązany do wskazania Wykonawcy nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnymi ich wydzierżawieniem, wynajęciem itp. d) zakupu i dostawy materiałów i urządzeń, e) opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), f) zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy, g) uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii elektrycznej, h) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł, i) przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów niezbędnych do przekazania do użytkowania inwestycji, j) obsługi geodezyjnej z geodezyjną dokumentacją powykonawczą, k) uporządkowania terenu po wykonaniu robót, l) przy robotach ziemnych prowadzenie ratowniczych badań archeologicznych (nadzór archeologiczny) i uzyskanie pozwolenia Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie badań archeologicznych, zgodnie z decyzją Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 29.12.2016 r., oraz sporządzenie sprawozdania z badań archeologicznych po wykonaniu prac Uwaga: prowadzenie ratowniczych badań archeologicznych w przypadku ich konieczności po stronie Zamawiającego (poza nadzorem archeologicznym), ł) zawiadomienia Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o zakończeniu budowy i uzyskanie decyzji o braku sprzeciwu PINB w terminie 14 dni od daty doręczenia kompletnego zawiadomienia. m)wszelkie koszty wynikające z wymaganych przepisami prawa uzgodnień, w tym Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, n) ponieważ prace prowadzone będą w obrębie użytkowanych kwater grzebalnych, Wykonawca musi uwzględnić następujące czynniki: - roboty budowlane nie mogą być prowadzone jednocześnie na całej przestrzeni alejek objętych zakresem prac. Prace muszą być prowadzone etapami w taki sposób, aby umożliwić poruszanie się pojazdom mechanicznym i konduktom pogrzebowym w obrębie objętej pracami części cmentarza i nie blokować dostępu do kwater grzebalnych. - Wykonawca musi uwzględnić przerwy w pracy wymagające zachowania ciszy w trakcie odbywających się przemarszów konduktów pogrzebowych i przeprowadzanych ceremonii. - Wykonawca nie może przechowywać na terenie cmentarza maszyn, urządzeń, narzędzi i materiałów budowlanych. W trakcie wykonywania pracy, na terenie cmentarza mogą znajdować się tylko te maszyny, urządzenia i materiały budowlane, które są niezbędne do prowadzenia prac w danym dniu. - Wykonawca nie może wysypywać materiałów sypkich na terenie cmentarza w miejscach nie objętych pracami. Zabrania się poruszania pojazdów i maszyn poza obrębem alejek, parkowania i przejeżdżania po trawnikach, przechowywania urządzeń, narzędzi i materiałów na kwaterach grzebalnych. - Wykonawca musi zachować szczególną ostrożność z uwagi na zagrożenia wynikające z dużego ruchu pieszych oraz możliwości uszkodzenia mienia osób trzecich (nagrobki, ławki, utwardzenia). Do naprawy powstałych uszkodzeń lub pokrycia kosztów naprawy zobowiązany jest wykonawca. 4. Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadania uwzględni w ofertowym wynagrodzeniu. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 27 000,00 zł (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Pzp musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 31.03.2017 r., do godz. 12:00. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 82 1020 5402 0000 0602 0305 6603 (PKO BP) z oznaczeniem: „Wadium: Modernizacja alejek Cmentarza w Świebodzinie”. Kopię przelewu wadium należy załączyć do oferty. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium w: - poręczeniach lub gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach, należy złożyć wraz z ofertą w oryginale. Dokument wadium powinien być dołączony do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralności całej oferty, z oznaczeniem: „Wadium: Modernizacja alejek Cmentarza w Świebodzinie ”. Kopię dokumentu wadium należy załączyć do oferty. 8. Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli oryginał dokumentu wadium zostanie złożony wraz z ofertą (w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralności całej oferty) przed upływem terminu składania ofert. 9. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem, obejmować czas związania Wykonawcy ofertą i winny zawierać, w szczególności następujące elementy: a) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, c) kwotę gwarancji lub poręczenia, d) termin ważności gwarancji lub poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego oraz zawierać informacje dotyczące zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach