Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.: Przebudowa drogi wewnętrznej wraz z budową oświetlenia i kanalizacji deszczowej połączonej studnią w pasie drogi powiatowej ul. Świerczewskiego w Świebodzinie

Gmina Świebodzin ogłasza przetarg

  • Adres: 66200 Świebodzin, ul. Rynkowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 750 916 , fax. 684 750 916
  • Data zamieszczenia: 2017-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzin
    ul. Rynkowa 2
    66200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 684 750 916, fax. 684 750 916
    REGON: 97077053400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.: Przebudowa drogi wewnętrznej wraz z budową oświetlenia i kanalizacji deszczowej połączonej studnią w pasie drogi powiatowej ul. Świerczewskiego w Świebodzinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.: Przebudowa drogi wewnętrznej wraz z budową oświetlenia i kanalizacji deszczowej połączonej studnią w pasie drogi powiatowej ul. Świerczewskiego w Świebodzinie W/w zadanie obejmuje remont istniejącego zjazdu z drogi powiatowej – ul. Gen. Świerczewskiego (dz. nr 220/2), przebudowa drogi wewnętrznej wraz z budową oświetlenia i rozbudową kanalizacji deszczowej od studni w pasie drogi powiatowej do istniejącego rowu gminnego. W zakres robót do wykonania przez Wykonawcę wchodzą m.in.: 1) Roboty branży drogowej: a) Roboty rozbiórkowe -nawierzchni bitumicznych i betonowych – ok.60,00 m2, chodników z płyt betonowych i kostki betonowej – ok.135,00 m2, krawężników, obrzeży, ław pod krawężniki – ok.197,00 mb, Wywiezienie gruzy z rozbiórek na odległość do 10 km z utylizacją odpadów – ok. 33,36 m3, b) Roboty ziemne -Wykonanie koryta o głębokości 46 cm – ok. 692 m2,, wywiezienie ziemi z korytowania na odległość do 5 km – ok.318,32 m3, wykonanie warstwy podsypkowej z piasku o grubości 15 cm – ok.692 m2, c) Podbudowy- o grubości 20 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie – ok.562 m2, o grubości 20 cm z chudego betonu – ok.73 m2, d) Wykonanie nawierzchni – jezdni i opaski z kostki bet. szarej gr. 8 cm na podsypce cem-piask– ok. 569 m2, placu z betonowych płyt ażurowych typu MEBA / EKO gr. 10cm na podsypce piaskowej gr. 5cm z wypełnieniem otworów piaskiem – ok.67 m2, ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm, stojących i leżących „na płask” i krawężników o wymiarach 15x22 cm i oporników betonowych o wymiarach 12x25 cm, na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej z oporem – ok.165,5 mb, ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 8x30 cm, na podsypce cem-piask – ok.90 mb, wykonanie ław betonowych pod ściek przykrawężnikowy z kostki betonowej – ok.5,7 m3, e) Odwodnienia liniowe z polimerobetonu o szerokości w świetle 30 mm wyposażone w żeliwny ruszt szczelinowy, na ławie z betonu – ok.4,5 mb, f) Ułożenie rur osłonowych dwudzielnych typu "AROT" Ø110 mm na kablach – ok.224 mb, g) Regulacja wysokościowa studzienek kanalizacyjnych, telefonicznych (z wymianą pokrywy i ramy na typ ciężki), zaworów wodociągowych, gazowych – 11 szt. h) Ustawienie znaków drogowych – szt. 4 2) Roboty branży sanitarnej: a) Roboty ziemne- wykopy pod kanalizację deszczową – ok. 1204,00 m3, umocnienia ścian wykopów – ok. 982 m2 , zasypywanie wykopów piaskiem z dowozu i zagęszczenie – ok. 435 m3, zasypywanie wykopów wraz zagęszczaniem gruntem z wykopu – ok. 300 m3, wykopy liniowe lub jamiste o głębokości do 1,5 m, ze skarpami o szerokości dna do 1,5 m, - ok.29,1 m3,, Zasypywanie wykopów szerokości 0,8-2,5 m, głębokości do 1,5 m – ok.29,1 m3 b) Roboty montażowe- przeciski jednostopniowe rurami stalowymi o średnicy 800 mm z przeciąganiem rurociągów o średnicy 600 mm w rurach ochronnych – ok. 14 m , Kanały z rur PVC–U SN8 DN 630 mm. – ok.129 mb, kanały z rur PVC–U SN8 DN 200 mm. – ok.5,5 mb, kanały z rur PVC–U SN8 DN 160 mm. – ok.21 mb, studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1200 mm i głębokości do 3,0 m, z włazami żeliwnymi klasy D400 – 6 szt. , studzienki kanalizacyjne niewłazowe o średnicy 425 mm z rury karbowanej z PP lub PE z włazem klasy D400 – szt. 5, studzienki ściekowe uliczne, betonowe o średnicy 500 mm, z osadnikiem, pierścieniem odciążającym i wpustem żeliwnym z zawiasem i wiaderkiem na zanieczyszczenia – szt. 5,pionowe rynny spustowe z PVC o średnicy 160 mm, na ścianach, łączone metodą wciskową – 3 m, czyszczaki kanalizacyjne z PVC o połączeniu wciskowym, o średnicy 160 mm – 2 szt., rury ochronne z HDPE o średnicy 200mm – 5 mb, rury ochronne z HDPE o średnicy 300 mm. – 5 mb c) Skrzynka żeliwna uliczna wraz z pionową rurą wywiewną – 2 kpl. d) Sączki liniowe węchowe z rur drenarskich nad istniejącym gazociągiem – 97 mb. 3) Roboty elektryczne a) Roboty ziemne-mechaniczne kopanie rowów i zasypywanie, o głębokości do 0,8 m i szerokości dna rowu do 0,4 m, dla kabli – ok.98 m, podsypka i nadsypka warstwy gr. 2 x 10cm piasku na dnie rowu kablowego o szerokości do 0,4m i nad kablem - ok.98 m, wykopy ręczne o głębokości do 1,5 m wraz z zasypaniem dla słupów oświetleniowych – ok. 3 m3, b) Roboty montażowe- ręczne układanie kabli wielożyłowych YAKY 4x35 – ok.40 mb, układanie rur ochronnych z pcw o średnicy do 110,0 mm w wykopie - DVK110 – ok. 58 mb, układanie kabli wielożyłowych YAKY 4x35 – ok.58 mb, ręczne stawianie słupów stalowych ocynkowanych wysokości 7,0m dla oświetlenia zewnętrznego wraz z ustawieniem betonowych fundamentów prefabrykowanych – szt. 3, montaż wysięgnika rurowego o ciężarze do 15 kg na słupie - szt. 3, układanie kabli wielożyłowych o masie do 0,5 kg/m w rurach – ok.24 m, montaż na słupie opraw drogowych typu LED do 48W - szt. 3 4) Zieleń a) Karczowanie drzew i pni, wywiezienie dłużyc, karpiny, gałęzi – 3 szt. b) Nasadzenie drzew gatunku klon kulisty – 2 szt. 2. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone w projekcie budowlanych zatwierdzonych decyzją pozwolenia na budowę Nr 177/2016 z dnia 16 czerwca 2016 r. i projekcie budowlano- wykonawczym, opracowanych przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Usługowe SYSTEM A z Gorzowa oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załączniki do SIWZ. 3. Wykonawca uwzględni w swojej ofercie wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty: a) wywiezienia ziemi, materiałów rozbiórkowych i gruzu z terenu budowy - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, b) uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów zieleni i odtworzeniem uszkodzonych nawierzchni, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, c) zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt: - zagospodarowania placu budowy, w tym ogrodzenia zaplecza budowy, oświetlenia, placów składowych, - zorganizowania terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń. Zamawiający nie jest zobowiązany do wskazania Wykonawcy nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnymi ich wydzierżawieniem, wynajęciem itp. d) zakupu i dostawy materiałów i urządzeń, e) opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), f) zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy, g) uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii elektrycznej, h) wprowadzenia organizacji ruchu w pasie drogi powiatowej, i) uzyskania decyzji na zajęcie pasa drogowego z kosztami zajęcia pasa drogowego drogi powiatowej, j) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300 000,00 zł, k) przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów niezbędnych do przekazania do użytkowania inwestycji, l) obsługi geodezyjnej z geodezyjną dokumentacją powykonawczą, m) uporządkowania terenu po wykonaniu robót, a) zawiadomienia Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o zakończeniu budowy i uzyskanie decyzji o braku sprzeciwu PINB w terminie 14 dni od daty zawiadomienia. 4. Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadania uwzględni w ofertowym wynagrodzeniu. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Pzp musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 26.01.2017 r., do godz. 12:00. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 82 1020 5402 0000 0602 0305 6603 (PKO BP) z oznaczeniem: „Wadium: Przebudowa drogi wewnętrznej w Świebodzinie”. Kopię przelewu wadium należy załączyć do oferty. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium w: - poręczeniach lub gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach, należy złożyć wraz z ofertą w oryginale. Dokument wadium powinien być dołączony do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralności całej oferty, z oznaczeniem: „Wadium: Przebudowa drogi wewnętrznej w Świebodzinie”. Kopię dokumentu wadium należy załączyć do oferty. 8. Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli oryginał dokumentu wadium zostanie złożony wraz z ofertą (w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralności całej oferty) przed upływem terminu składania ofert. 9. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem, obejmować czas związania Wykonawcy ofertą i winny zawierać, w szczególności następujące elementy: a) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, c) kwotę gwarancji lub poręczenia, d) termin ważności gwarancji lub poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego oraz zawierać informacje dotyczące zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach