Gmina Miasto Nowy Targ ogłasza przetarg
- Adres: 34400 Nowy Targ, ul. Krzywa
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 182 611 244 , fax. 182 662 312
- Data zamieszczenia: 2017-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Nowy Targ
ul. Krzywa 1
34400 Nowy Targ, woj. małopolskie
tel. 182 611 244, fax. 182 662 312
REGON: 52395600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych i montażowych dla zadania inwestycyjnego pn.: „Nowotarska Strefa Relaksu – Budżet Obywatelski 2017”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i montażowych dla zadania inwestycyjnego pn.:„Nowotarska Strefa Relaksu – Budżet Obywatelski 2017”. 2. Wykonanie robót budowlanych obejmuje w szczególności: 1/ dla części I - wykonanie plaży, placu zabaw, strefy aktywności ruchowej i małej architektury: a) paleniska grilla wraz z rusztem i ławostołami, b) nawierzchni żwirowej ciągów komunikacyjnych, c) nawierzchni żwirowej strefy aktywności ruchowej, d) boiska do piłki plażowej, e) plaży trawiastej (plantowanie, humusowanie i zasianie trawy), f) nawierzchni trawiastej w czytelni (plantowanie, humusowanie i zasianie trawy), g) nawierzchni trawiastej na placu zabaw (plantowanie, humusowanie i zasianie trawy) h) nawierzchni trawiastej w pozostałych miejscach - nie obejmuje skarpy do Dunajca (plantowanie, humusowanie i zasianie trawy), i) elementów małej architektury, j) placu zabaw w formie statku, k) urządzenia aktywności ruchowej, l) wykonanie ogrodzenia, 2/ dla części II – wykonanie siłowni „pod chmurką”: a) nawierzchni żwirowej siłowni, b) siłowni „pod chmurką”. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa opracowana przez inż. arch. Marcina Chryczyka Biuro Projektowe „Archi – Plan” os. Lubańskie 19, 34-452 Ochotnica Dolna. 4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1/ rozliczenie budowy kosztorysowe, przy składnikach cenotwórczych podanych w ofercie do przetargu, 2/ Oferta winna być przygotowana na podstawie dokumentacji projektowej załączonej do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w tym na podstawie przedmiaru robót, Uwaga! Podane w przedmiarze pozycje katalogowe należy traktować pomocniczo i nie są one wskazaniem podstawy wyceny. 3/ za roboty nie wykonane jako zbędne, choć objęte kosztorysem ofertowym oraz specyfikacją wynagrodzenie nie przysługuje, 4/ wskazane są oględziny terenu budowy przez wykonawcę, 5/ wykonawca uwzględni w wycenie humus zebrany przez zamawiającego przy ul. Sikorskiego oraz możliwość wykorzystania materiału z robót ziemnych do wykonania nawierzchni alejek (żwir), 5/ wynagrodzenie wykonawcy będzie płatne zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym w oparciu o fakturę wystawioną na podstawie protokołu odbioru, 6/ wykonawca poniesie wszelkie niezbędne koszty związane z realizacją przedmiotowych robót budowlanych, w tym między innymi: koszty niezbędnych badań i sprawdzeń, koszty zaopatrzenia w konieczne media, itd. i muszą one być uwzględnione w oferowanej przez wykonawcę cenie. 7/ wywóz i składowania ziemi, gruzu itp. zapewnia wykonawca ponosząc wszelkie z tym związane koszty, 8/ wykonawca zobowiązany jest do: a) wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót z zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, b) oznakowania i zabezpieczenia terenu i zapewnienia bezpiecznych warunków na placu budowy i w jego otoczeniu, c) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji, aż do uzyskania geodezyjnego operatu powykonawczego łącznie z klauzulą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej wraz z założeniem reperów roboczych i wytyczeniem głównych osi. Operat geodezyjny należy dostarczyć również w wersji cyfrowej w plikach .dwg, pdf, d) zabezpieczenia wszelkich niezbędnych materiałów (oznacza to również poniesienie przez wykonawcę wszelkich z tym związanych kosztów), e) stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie – posiadających świadectwa i certyfikaty, w razie jakichkolwiek wątpliwości co do interpretacji projektu, należy się skontaktować z zamawiającym, f) sprawdzenia przed zamówieniem materiału, wymiarów rzeczywistych i zweryfikowania na tej podstawie zamawianych ilości, 9/ wykonawca udzieli minimum 3 letniej rękojmi i gwarancji na wykonane roboty, zamontowane urządzenia i wbudowane materiały, 10/ w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem „lub równoważne” albo „nie gorsze niż”. Zamawiający, mając na uwadze, że jeżeli w jakimkolwiek miejscu specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz jej załącznikach tj. projektach, opisach technicznych, rysunkach, przedmiarach oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia – dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych. Oznacza to, że przewidziane przez wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót urządzenia i materiały powinny spełniać co najmniej parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od jej założeń. Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne lub lepsze. Wszystkie materiały i urządzenia, które będą wbudowane lub zainstalowane, muszą wcześniej być zaakceptowane przez zamawiającego w formie pisemnej. UWAGA Przedmiot niniejszego zamówienia nie obejmuje wykonania: obudowy grilla, altan, toalety wraz z obudową, alei spacerowej po długości plaży miejskiej, monitoringu i oświetlenia wraz z przyłączami oraz przebieralni, które to elementy są ujęte w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza, lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IX ust. 1 i 2 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IX ust 1 i 2 zawierające informacje o tych podmiotach.. 3. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w rozdziale IX ust. 9 pkt 3, 4 i 5. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wypełnia oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IX ust. 2 w zakresie dotyczącym podwykonawców. 5. Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust.1 ustawy. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenia zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych wraz z remontem schodów w Domu Parafialnym przy Parafii pw. Wszystkich Świętych w Łososinie Górnej”
Dodano: 2024-04-24 - Budowa Otwartej Strefy Rekreacji w miejscowości Łączany, gmina Brzeźnica
Dodano: 2024-03-13 - „Aranżacja zieleni i zagospodarowanie terenu Pańskiej Góry” w ramach realizacji projektu „Pańska Góra - Kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjnej i parkowej”
Dodano: 2023-06-28 - „Aranżacja zieleni i zagospodarowanie terenu Pańskiej Góry” w ramach realizacji projektu „Pańska Góra - Kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjnej i parkowej”
Dodano: 2023-06-27 - „Aranżacja zieleni i zagospodarowanie terenu Pańskiej Góry” w ramach realizacji projektu „Pańska Góra - Kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjnej i parkowej”
Dodano: 2023-06-07 - Budowa kortu tenisowego o nawierzchni twardej przy ul. Siedleckiego w NS w ramach programu Tenisowa Polska –program budowy infrastruktury tenisowej oraz Małopolska infrastruktura rekreacyjno–sportowa
Dodano: 2023-06-05 - ,,Budowa miasteczka rowerowego na terenie Szkoły Podstawowej nr 14 w ZSP nr 7 w Nowym Sączu realizowanego w ramach projektu pn.: ,,Poprawa bezpieczeństwa pieszych w Nowym Sączu"
Dodano: 2023-04-19 - Wykonanie robót budowlanych w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. "Rewitalizacja terenu po byłym PSZOK w Iwanowicach Dworskich”
Dodano: 2023-03-20 - Budowa tężni solankowej w Świątnikach Górnych – III postępowanie
Dodano: 2022-10-10 - „Modernizacja odcinka zielonego szlaku”
Dodano: 2022-08-05