Przetargi.pl
„Aranżacja zieleni i zagospodarowanie terenu Pańskiej Góry” w ramach realizacji projektu „Pańska Góra - Kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjnej i parkowej”

GMINA ANDRYCHÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 34-120 Andrychów, Rynek 15
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338429952
  • Data zamieszczenia: 2023-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA ANDRYCHÓW
    Rynek 15
    34-120 Andrychów, woj. małopolskie
    tel. 338429952
    REGON: 072182031
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Aranżacja zieleni i zagospodarowanie terenu Pańskiej Góry” w ramach realizacji projektu „Pańska Góra - Kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjnej i parkowej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Aranżacja zieleni i zagospodarowanie terenu Pańskiej Góry” w ramach realizacji projektu „Pańska Góra - Kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjnej i parkowej” 5.2 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następującego zakresu prac: I) etap I 5.2.1 wykonanie pielęgnacji drzew, 5.2.2 wykonanie skalniaka, 5.2.3 wykonanie łąki wywierzyskowej, 5.2.4 wykonanie młaki, 5.2.5 wykonanie łąki ziołoroślowej, 5.2.6 wykonanie łąki rajgrasowej, 5.2.7 wykonanie łąki rdestowo-ostrożeniowej, 5.2.8 wykonanie murawy kserotermicznej, 5.2.9 wykonanie łąki biwakowej, 5.2.10 wykonanie nasadzeń przy ścieżkach, 5.2.11 wykonanie jagodnika, 5.2.12 wykonanie nasadzeń drzew, 5.2.13 wykonanie nasadzeń krzewów, 5.2.14 wykonanie paśnika dla jeleni, 5.2.15 wykonanie paśnika dla kuraków 5.2.16 wykonanie ogrodu geologicznego 5.2.17 inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi: 5.2.17.1 oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót; 5.2.17.2 wykonanie wszelkich robót przygotowawczych (oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót), demontażowych i odtworzeniowych, porządkowych, zagospodarowania terenu inwestycji; 5.2.17.3 wytyczenie geodezyjne; 5.2.17.4 wykonanie pełniej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi                   zmianami w trakcie robót; 5.2.17.5 wykonanie dokumentacji fotograficznej z każdego etapu realizacji                   przedmiotu zamówienia; 5.2.17.6 wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej bieżącej (roboty zanikowe) i                   końcowej powykonawczej; 5.2.17.7 bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu inwestycji; 5.2.17.8 wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan                  techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót                 odtworzeniowych. II) etap II – wykonanie pielęgnacji zieleni wykonanej zgodnie z pkt 5.2.2-5.2.11, 5.2.13 zgodnie z zakresem zawartym w standardzie usług będącym załącznikiem nr 2 do projektu umowy. III) etap III – wykonanie pielęgnacji drzew i krzewów nasadzonych zgodnie z pkt 5.2.12 – 5.2.13 zgodnie z zakresem zawartym w standardzie usług będącym załącznikiem nr 2 do projektu umowy 5.3 Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączonej dokumentacji projektowej oraz w przedmiarach robót. W załączonej dokumentacji projektowej wprowadzono etapowanie prac – jako etap I i etap II. W ramach niniejszego zamówienia realizowany jest zakres prac opisanych w dokumentacji projektowej jako etap I, który w ramach niniejszego zamówienia został podzielony na trzy etapy, o których mowa w pkt. 5.2 niniejszego rozdziału SWZ. 5.4 Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy. 5.5 Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m. in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP. 5.6 W przypadku wystąpienia w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw patentów, znaków towarowych, materiałów, wyrobów lub urządzeń wskazujących na producenta i konkretnych typów katalogowych – wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą „lub równoważne” o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych. Jeżeli w w/w dokumentach podano konkretne typy materiałów, wyrobów i urządzeń, należy to traktować jako pomocnicze wskazanie minimalnego poziomu jakościowego (standardu). Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów jakościowych i cech użytkowych co najmniej na poziomie wskazanego produktu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te materiały lub urządzenia w celu udowodnienia, że oferowane parametry jakościowe i cechy użytkowe są równoważnie lub lepsze od złożonych w dokumentacji. Udowodnienie, że zastosowane materiały, przedmioty lub towary mają parametry równe lub lepsze niż materiały, przedmioty lub towary powołane w opisie przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Nie dopuszcza się wprowadzania zmian w zakresie założeń dokumentacji projektowej, których skutki miałyby wpływ na przyjęte w projekcie warunki architektoniczne oraz parametry technologiczne. Koszty związane z wykazaniem równoważności rozwiązań ponosi Wykonawca. Wykonawca składający ofertę równoważną ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. 5.7 Zamawiający informuje, iż nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych elementów zamówienia. 5.8 Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej. Terminy przeprowadzenia wizji lokalnej zostały ustalone w dniach 12.06.2023 r. o godzinie 10.00 oraz 13.06.2023 r. o godzinie 10.00. 5.8.1 Miejscem rozpoczęcia wizji lokalnej – parking przy Al. Wietrznego w Andrychowie (naprzeciwko basenu otwartego). Osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie wizji lokalnej ze strony Zamawiającego jest Pracownik Wydziału Inwestycji i Drogownictwa. Wykonawcy zamierzający wziąć udział w wizji lokalnej zobligowani są do wcześniejszego zgłoszenia chęci uczestnictwa za pośrednictwem https://josephine.proebiz.com/pl/ na co najmniej 1 dzień przed wybranym terminem wizji lokalnej. W informacji o zamiarze wzięcia udziału w wizji lokalnej należy podać wybrany termin wizji lokalnej, firmę Wykonawcy. Zachowanie niniejszej procedury uzasadnione jest względami bezpieczeństwa. Zamawiający informuje, że przedstawiciel wykonawcy będzie zobowiązany do podpisania listy obecności. 5.8.2 Osoba odpowiedzialna za przeprowadzenie wizji lokalnej nie będzie udzielać informacji związanych z przedmiotem zamówienia. Wszelkie pytania związane z postępowaniem należy składać za pośrednictwem https://josephine.proebiz.com/pl/ 5.8.3 Uczestnictwo w wizji lokalnej jest obligatoryjne - udział w wizji lokalnej jest warunkiem złożenia oferty w postępowaniu, a brak odbycia wizji będzie skutkował odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 18 ustawy PZP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach