Przetargi.pl
Dostosowanie budynku SGZOZ w Dąbrowie Tarnowskiej pod kątem osób niepełnosprawnych oraz Przebudowa recepcji SGZOZ w Dąbrowie Tarnowskiej.

Gmina Dąbrowa Tarnowska ogłasza przetarg

  • Adres: 33200 Dąbrowa Tarnowska, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 422 775 , fax. 146 422 747
  • Data zamieszczenia: 2017-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Tarnowska
    Rynek 34
    33200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie
    tel. 146 422 775, fax. 146 422 747
    REGON: 85166114500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowatar.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie budynku SGZOZ w Dąbrowie Tarnowskiej pod kątem osób niepełnosprawnych oraz Przebudowa recepcji SGZOZ w Dąbrowie Tarnowskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Pakiet I - Przebudowa recepcji SGZOZ w Dąbrowie Tarnowskiej. Pakiet II - Dostosowanie budynku SGZOZ w Dąbrowie Tarnowskiej pod kątem osób niepełnosprawnych Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. Adres budowy: uL. PIŁSUDSKIEGO 23, 33-200 DĄBROWA TARNOWSKA Obiekt: BUDYNEK SGZOZ Rodzaj robót: BUDOWLANE 1. Zakres robót obejmuje: Dostosowanie budynku SGZOZ w Dąbrowie Tarnowskiej pod kątem osób niepełnosprawnych oraz Przebudowa recepcji SGZOZ w Dąbrowie Tarnowskiej z podziałem na Pakiety. Pakiet I PRZEBUDOWA REJESTRACJI OGÓLNEJ BUDYNKU SGZOZ W DĄBROWIE TARNOWSKIEJ - powiększenie dwóch otworów okiennych na otwory drzwiowe, - zamurowanie otworu okiennego, - powiększenie otworu drzwiowego do gabinetu, - montaż drzwi, - wykonanie zabudowy z płyt GK wraz z oknami wg projektu, - dostawę mebli wg projektu wnętrz /projektu brak/, - montaż telewizora, - malowanie pomieszczeń, - wykonanie instalacji elektrycznej w modernizowanych pomieszczeniach. Podstawą wyceny jest w/w zakres robót, zgodnie ze zgłoszeniem robót budowlanych oraz przedmiar robót. (w kosztorysie nie wyceniono robót wynikających z opisu na rysunkach "wg projektu" - do indywidualnej wyceny i uwzględnieniu w zadaniu) Pakiet II Dostosowanie pod kątem osób niepełnosprawnych budynku Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Dąbrowie Tarnowskiej na podstawie zgłoszenia do Starostwa Powiatowego w Dąbrowie Tarnowskiej z dnia 25.11.2016 r. W celu osiągnięcia efektu likwidacji barier architektonicznych przewiduje się do wykonania: - rozebranie posadzek w poczekalniach oraz wejściach – wózkowniach, - wymianę drzwi wraz z ościeżnicami i likwidację progów, - wykonanie wylewek z dostosowaniem wysokościowym do poziomu wylewek w gabinetach i innych pomieszczeniach, wykonanie okładzin m.in. gress, - ułożenie wykładziny PCV antypoślizgowej w poczekalniach oraz obłożenie schodów wewnętrznych z wykładziny wraz z wymianą balustrady nie spełniającej obecnych przepisów i zamontowanie nowej z dodatkowym pochwytem dla osób niepełnosprawnych, - w celu umożliwienia korzystania osobom niepełnosprawnym z pomieszczeń sanitariatów na I piętrze postanawia się zaadaptować pomieszczenie wc kobiet dla potrzeb osób niepełnosprawnych i kobiet, - w celu poprawy bezpieczeństwa osób niepełnosprawnych postanowiono przełożyć kostkę brukową betonową na podjeździe dla osób niepełnosprawnych do pomieszczeń rehabilitacji, - zamontowanie uchwytów dla osób niepełnosprawnych w pomieszczeniach sanitarnych dla pacjentów w pomieszczeniach rehabilitacji. - montaż drzwi - malowanie pomieszczeń, - wykonanie instalacji elektrycznej w modernizowanych pomieszczeniach. Podstawą wyceny jest w/w zakres robót, zgodnie z dokumentacją techniczną, pozwoleniem na budowę oraz przedmiar robót. Roboty budowlane powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno – budowlanymi, normami oraz należy złożyć pisemne oświadczenie, że będą wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno – budowlanymi i normami oraz, że obiekt będzie kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Należy przygotować komplet dokumentacji odbiorowej w 2 egzemplarzach. Dokumentację należy przekazać inwestorowi najpóźniej w dniu zakończenia inwestycji. Wymagany termin realizacji : Rozpoczęcie: 3 dni od podpisania umowy Zakończenie: do dnia 24 listopada 2017 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 1500,00 zł, (słownie: jeden tysiac pięćset złotych, 00/100 groszy) na każdy pakiet, do upływu terminu składania ofert. 2. Wadium można wnieść w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn.Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Tarnowskiej w Banku Spółdzielczym w Dąbrowie Tarnowskiej, nr.: 72 9462 0003 2001 0000 4226 0003 z dopiskiem „wpłata zabezpieczenia –sprawa nr IZP.271.20.1.2017” - kopie dowodu wpłaty załączyć do oferty. 4. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie /godzina/ składania ofert. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy – nie uwzględniając zasad określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7 b ustawy – Pzp 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp , co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału. 13. Jeżeli oferta jest zabezpieczona wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca winien uwzględnić wszystkie zapisy dotyczące zatrzymania wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki dotyczące posiadania kompetencji i uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach