Przetargi.pl
Dostosowanie budynku „Starej Gminy” do potrzeb społecznych wraz z modernizacją parku w Kluczach – modernizacja dachu budynku

Urząd Gminy Klucze ogłasza przetarg

  • Adres: 32-310 Klucze, ul. Partyzantów
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 428 508 , fax. 326 428 052
  • Data zamieszczenia: 2019-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Klucze
    ul. Partyzantów 1
    32-310 Klucze, woj. małopolskie
    tel. 326 428 508, fax. 326 428 052
    REGON: 53776300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-klucze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie budynku „Starej Gminy” do potrzeb społecznych wraz z modernizacją parku w Kluczach – modernizacja dachu budynku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Dostosowanie budynku „Starej Gminy” do potrzeb społecznych wraz z modernizacją parku w Kluczach – modernizacja dachu budynku”. Zakres robót obejmuje: - Rozbiórka dachu budynku, -Wykucia pod wieńce i trzpienie, -Wykonanie wieńca i trzpieni, - Wykonanie dachu o konstrukcji drewnianej, - Obudowa dwustronna konstrukcji dachu: płyta GKFx2 15 mm na ruszcie aluminiowym REI60, - Obudowa słupów i belek płyta GKFx2 15 mm na ruszcie aluminiowym REI60 - Montaż paraizolacji, -Wykonanie izolacji cieplnej z wełny mineralnej gr.16 cm, -Wykonanie pokrycia dachu: • Montaż membrany dachowej paroprzepuszczalnej, • Ołacenie połaci (kontrłaty 3 x5 cm w rozstawie ponad 24 cm), • Deskowanie z płyt OSB gr 22 mm, • Montaż membrany separacyjnej, • Pokrycie dachu blachą na rąbek zatrzaskowy – blacha o grubości 0,6 mm, stalowa, powlekana ( panele dachowe). - Obróbki blacharskie, - Ochrona rurowa do pokryć na rąbek wraz z rurą śniegową, - Prace wykończeniowe. Podstawowe parametry obiektu objętego przedmiotem zamówienia: - budynek usługowy - lokalizacja: ul. Rabsztyńska 3, na działce nr.ew.gr.215/18, Klucze, gmina Klucze - powierzchnia zabudowy -356,4 m2 - powierzchnia użytkowa – 645,2 m2 - kubatura budynku – 3 980 m3 - ilość kondygnacji: 2 naziemne i 1 podziemna (piwnice w przyziemiu istniejącego budynku). Szczegółowy zakres robót określono w przedmiarze robót będącym załącznikiem do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i stanowiącymi jej integralną część stanowiącymi Załącznik nr 5. SZCZEGÓLNE WARUNKI PROWADZENIA ROBÓT: 1. Zamawiający wskazuje i zastrzega, że modernizacja dachu budynku przy ul. Rabsztyńskiej w Kluczach będzie prowadzona w budynku, który jest w trakcie prowadzenia robót budowlanych – wg. szczegółowego Harmonogramu robót uzgodnionego z Wykonawcą robót budowlanych już prowadzonych oraz z Zamawiającymi, tak aby budynek był ciągle dostępny dla Wykonawcy prowadzącego prace budowlane, a prowadzenie robót nie zakłócało już prowadzonych prac. 2. Z uwagi na szczególny charakter przedmiotu zamówienia – budynek w trakcie prowadzonych robót budowlanych, Wykonawca będzie musiał wykonywać prace w różnych godzinach (godziny popołudniowe, dni wolne od pracy) tak aby prowadzone już roboty budowlane mogły być równolegle prowadzone, a Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia tych okoliczności w cenie oferty – bez możliwości domagania się od Zamawiającego po zawarciu umowy zwiększenia wynagrodzenia zaoferowanego w ofercie z powodu tych okoliczności. 3. Z uwagi na wyżej wymienione szczególne okoliczności prowadzenia robót, Wykonawca, w terminie do 3 dni po zawarciu umowy, zobowiązany będzie do opracowania i przedłożenia Zamawiającemu szczegółowego Harmonogramu prac, zapewniającego ciągłość prowadzonych już robót budowlanych. Harmonogram ten podlegał zatwierdzeniu przez Zamawiającego po konsultacji z Wykonawcą robót budowlanych prowadzonych już na obiekcie, pod kątem zapewnienia ciągłości prac równolegle prowadzonych. 4. Zamawiający zastrzega, że w przypadku zgłoszenia uzasadnionych uwag przez Wykonawcę robót budowlanych już prowadzonych na obiekcie co do przedłożonego szczegółowego Harmonogramu robót, wymagał będzie ich uwzględnienia przez Wykonawcę. 5. Zamawiający zastrzega dodatkowo, że uprawniony będzie do przerwania wykonywania prac, w sytuacji, gdy uzna, iż zakłócają one w celowy sposób równolegle prowadzone roboty budowlane. 6. Wykonawca zobowiązany będzie też do zabezpieczenia prowadzonych prac stanowiących przedmiot zamówienia w sposób zapewniający bezpieczeństwo w stosunku do osób przebywających na placu budowy wykonujących inne roboty budowlane. 7. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać prace w sposób nie powodujący zniszczeń i uszkodzeń w stosunku do prac już prowadzonych. W tym zakresie Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania odpowiednich zabezpieczeń w celu uniknięcia zniszczeń lub uszkodzeń na obiekcie. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia tych okoliczności w cenie oferty – bez możliwości domagania się od Zamawiającego po zawarciu umowy zwiększenia wynagrodzenia zaoferowanego w ofercie z powodu tych okoliczności. 8. Zamawiający wymaga, aby prowadzone prace będą zabezpieczone i oznakowane. Teren prac musi zostać zabezpieczony pod względem ppoż. i bhp, a Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia. Zainteresowanemu Wykonawcy Zamawiający umożliwi dostęp do obiektu, w którym ma być realizowana inwestycja, w terminie uprzednio uzgodnionym z osobą wymienioną w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej w skrócie „SIWZ”. Wyżej wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: www.gmina-klucze.pl – link BIP – Przetargi, a także są dostępne w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Klucze ul. Partyzantów 1 32-310 Klucze pok. Nr 306.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Pełnomocnictwo. -pełnomocnictwo dla osoby występującej w imieniu wykonawcy, uwzględniające szczegółowy zakres umocowania i okres obowiązywania, wskazujące że osoba posiada uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy - (jeżeli zostało udzielone). Pełnomocnictwo legitymuje pełnomocnika do wykonywania czynności prawnych w imieniu mocodawcy, zatem jego zakres i okres obowiązywania powinny być wyraźnie i precyzyjnie określone w dokumencie pełnomocnictwa, -pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę –pełnomocnika (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) – do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, b) Zobowiązanie innego podmiotu, na którym polega Wykonawca ( jeżeli zaistniał taka sytuacja). c) Kosztorys ofertowy jednostkowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach