Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Remont ul. Kolonia Cieśle w rejonie budynków nr 16-18”

Miejski Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, Plonów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 291 79 22
  • Data zamieszczenia: 2020-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Usług Komunalnych
    Plonów 22/I
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 291 79 22
    REGON: 27681549000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.sosnowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Remont ul. Kolonia Cieśle w rejonie budynków nr 16-18”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Remont ul. Kolonia Cieśle w rejonie budynków nr 16-18” 3.1.1 Inwestor Gmina Sosnowiec al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec 3.1.2 Przedmiot zamówienia Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont ul. Kolonia Cieśle w Sosnowcu, w rejonie budynków nr 16-18. 3.1.3 Lokalizacja inwestycji Planowana inwestycja usytuowana jest w województwie śląskim, we wschodniej części miasta Sosnowiec, na terenie dzielnicy Maczki, w rejonie skrzyżowania z ul. Kolonia Wągródka, na działkach nr: - 8, obręb Maczki – należącej do Skarbu Państwa w trwałym zarządzie Wydziału Administracji Drogowej Urzędu Miejskiego w Sosnowcu, - 68/1, obręb Maczki – należącej do Gminy Sosnowiec, - 23/1, obręb Maczki - należącej do Skarbu Państwa w trwałym zarządzie Wydziału Administracji Drogowej Urzędu Miejskiego w Sosnowcu, - 7, obręb Maczki – należącej do Skarbu Państwa. Lokalizację planowanej inwestycji przedstawiono na planie orientacyjnym i mapie zasadniczej. 3.2 STAN ISTNIEJĄCY 3.2.1 Układ komunikacyjny ul. Kolonia Cieśle (boczna) – droga wewnętrzna położona na gruntach gminnych - szerokości ok. 3,0 - 3,50 m. Na odcinku ulicy Kolonia Cieśle objętym niniejszym zamówieniem znajduje się droga o nawierzchni szutrowej oraz pobocza gruntowe. Na całym odcinku brak jest utwardzonych ciągów pieszych. 3.2.2 Analiza powiązania z drogami publicznymi ul. Kolonia Cieśle (boczna) - obsługuje przede wszystkim ruch lokalny generowany przez mieszkańców. Lokalizację planowanego zadania w odniesieniu do sieci dróg publicznych przedstawia plan orientacyjny. 3.2.3 Odwodnienie ul. Kolonia Cieśle (boczna) – na wskazanym do realizacji terenie brak jest kanalizacji sanitarnej oraz kanalizacji deszczowej. Odprowadzenie wód opadowych odbywa się poprzez rozsączanie do gruntu, w wyniku czego najlepszym rozwiązaniem by poprawić funkcjonalność infrastruktury drogowej we wskazanym terenie będzie utwardzenie terenu płytami otworowymi typu JOMB oraz ułożenie pasa z asfaltobetonu pomiędzy płytami. 3.2.4 Uzbrojenie W zakresie przedmiotowego zadania występują następujące istniejące sieci uzbrojenia terenu (podziemne): sieć gazociągowa [g], sieć wodociągowa [w] oraz sieć elektroenergetyczna [e] (naziemna). W załączeniu mapka z uzbrojeniem terenu. 3.3. Założenia remontowe prędkość projektowa: - VP = 30 km/h szerokość drogi: - od 3,0 m do 3,50 m, obciążenie jezdni ruchem kategorii: - KR1 3.3.4. Rozwiązania sytuacyjne W zakresie rozwiązań sytuacyjnych planuje się: - utwardzenie terenu płytami otworowymi typu JOMB, - ułożenie pasa z asfaltobetonu (warstwa ścieralna) pomiędzy płytami, - ułożenie nawierzchni asfaltobetonowej (warstwa wiążąca i ścieralna) na wjeździe z głównej ul. Kolonia Cieśle, w rejonie budynku nr 20, - ułożenie nawierzchni asfaltobetonowej (warstwa wiążąca i ścieralna) po zachodniej stronie ogrodzenia posesji nr 16 stanowiącej miejsce do zawracania dla samochodów. 3.3.5. Ukształtowanie wysokościowe Istniejącej uwarunkowania terenu wymuszają konieczność nadania odpowiednich rzędnych niwelety drogi celem przeprofilowania wód opadowych na tereny zieleni (pobocza). 3.3.6. Odwodnienie W celu odprowadzenia wód opadowych z obszaru przedmiotowego zadania założono, że odwodnienie remontowanej nawierzchni realizowane będzie w sposób grawitacyjny z powierzchni płyt otworowych oraz nawierzchni asfaltobetonowej na istniejące tereny zieleni (pobocza), jak również w wyniku przenikania wód opadowych poprzez otwory w płytach drogowych do gruntu.. 3.3.7. Rozwiązania konstrukcyjne W zakresie wjazdu: Zakłada się dokonać remontu drogi poprzez: - mechaniczne wykonanie koryta, gł. 29 cm, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, warstwa dolna: 15 cm, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, warstwa górna: 5 cm, - ułożenie obrzeży betonowych 12x25 na ławie betonowej, stanowiących obramowanie nawierzchni wjazdu, - wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej w-wa wiążąca (wyrównująca) gr. 5 cm, - wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej w-wa ścieralna gr. 4 cm – wymaga się ułożenia nawierzchni na całej szerokości wjazdu, z uwzględnieniem jak najmniejszej ilości szwów. W zakresie placu do zawracania: Zakłada się dokonać remontu drogi poprzez: - mechaniczne wykonanie koryta, gł. 29 cm, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, warstwa dolna: 15 cm, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, warstwa górna: 5 cm, - ułożenie obrzeży betonowych 12x25 na ławie betonowej, stanowiących obramowanie nawierzchni placu do zawracania, - wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej w-wa wiążąca (wyrównująca) gr. 5 cm, - wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej w-wa ścieralna gr. 4 cm – wymaga się ułożenia nawierzchni na całej szerokości wjazdu, z uwzględnieniem jak najmniejszej ilości szwów. W zakresie pasa drogowe z płyt drogowych typu JOMB: Zakłada się dokonać remontu drogi poprzez: - mechaniczne wykonanie koryta, gł. 27 cm, - wykonanie podbudowy z mieszanki niezwiązanej o uziarnieniu 0-31,5, warstwa: 15 cm, - ułożenie nawierzchni z betonowych płyt drogowych (zbrojonych) typu JOMB w dwóch rzędach na długości 115 m, - zasypanie otworów w płytach drogowych grysem o frakcji 2-5 mm. W zakresie pasa drogowe – nawierzchnia asfaltobetonowa pomiędzy płytami: Zakłada się dokonać remontu drogi poprzez: - mechaniczne wykonanie koryta, gł. 27 cm, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, warstwa dolna: 15 cm, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, warstwa górna: 7 cm, - wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej w-wa ścieralna gr. 5 cm – wymaga się ułożenia nawierzchni na całej szerokości pasa drogowego pomiędzy płytami drogowymi, z uwzględnieniem jak najmniejszej ilości szwów. 3.3.8. Elementy krawędziowe W zakresie zastosowanych elementów krawędziowych (obramowań) wyróżnia się: - obrzeża betonowe 12×25×100 cm z betonu wibro-prasowanego C25/30 do wykonania obramowania ciągów nawierzchni wjazdu oraz placu do zawracania. 3.3.9 Roboty ziemne Roboty ziemne po uprzednim przeprowadzeniu prac rozbiórkowych będą polegać na przygotowaniu terenu pod wbudowanie odtwarzanych konstrukcji oraz pod elementy krawędziowe. UWAGA ! Przed przystąpieniem do realizacji robót należy zapoznać się z aktualnymi mapami uzbrojenia terenu oraz sposobem zabezpieczenia sieci i urządzeń kolidujących z zaplanowanym zamierzeniem Inwestycyjnym. Zabrania się prowadzenia robót ziemnych sprzętem mechanicznym w odległości mniejszej niż 2m od sieci infrastruktury technicznej zlokalizowanej przekopem kontrolnym. WAŻNE ! W zakresie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić do regulacji wszystkie urządzenia znajdujące się w terenie objętym realizacją (skrzynki zasuwy wodociągowej, skrzynki uliczne gazowe, studnie teletechniczne, studnie kanalizacyjne, wpusty uliczne, etc.) – również te, który nie zostały ujawnione w trakcie inwentaryzacji. 3.3.10 Zakres robót Zakres robót przedstawia przedmiar robót służący jedynie podaniu ogólnego/poglądowego zakresu robót (rozliczenie w bieżącym postępowaniu to rozliczenie ryczałtowe). Realizacja powyższego zakresu zamówienia powinna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz osoby o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym. Planowane roboty związane z remontem ulicy Kolonia Cieśle 16-18 mają zapewnić poprawę funkcjonalności infrastruktury drogowej. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu i ilości robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe. Po wykonaniu robót należy uporządkować teren przyległy, na odcinku prowadzonych robót naruszony teren zieleńców należy przekopać, usunąć zanieczyszczenia oraz kamienie, pokryć warstwą humusu gr. 5 cm (i obsiać mieszankami traw niskich, dostosować włączenia elementów remontowanych do istniejących z uwzględnieniem napraw cząstkowych istniejących nawierzchni jezdni, chodników, obrzeży i krawężników, czy innych elementów architektonicznych. Wykonawca będzie zobowiązany do przyjęcia odpowiedzialności cywilnej za: - organizację robót budowlanych, - zabezpieczenie interesów osób trzecich, - ochronę środowiska, - warunki bezpieczeństwa pracy, - zapewnienie nadzoru właścicieli uzbrojenia podziemnego kolidującego z robotami drogowymi, a karty/protokoły z nadzoru przedstawić do wglądu Zamawiającemu. Zamawiający może powykonawczo wymagać od Wykonawcy przedłożenia wyceny całego przedmiotu zamówienia, w rozbiciu na poszczególne branże lub wyceny fragmentu przedmiotu zamówienia. Załącznikiem jest przedmiar robót służący jedynie podaniu ogólnego/poglądowego zakresu robót (rozliczenie w bieżącym postępowaniu to rozliczenie ryczałtowe) PODWYKONAWCY: Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust. 2 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowlane. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówieni Załącznikami opisu przedmiotu zamówienia są: 1. Zagospodarowanie terenu 2. Poglądowa wizualizacja cz. I 3. Poglądowa wizualizacja cz. II 4. Przedmiar robót 5. Komplet szczegółowych specyfikacji technicznych 6. Mapa – uzbrojenie terenu 7. Orientacja – poglądowy przebieg sieci gazowej 8. Orientacja – poglądowy przebieg sieci wodociągowej 9. Orientacja – poglądowy przebieg sieci elektroenergetycznej 10. Załącznik mapowy - sytuacja 11. Dokumentacja fotograficzna Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zastosowanych gotowych wyrobów budowlanych, w odniesieniu do dokumentów potwierdzających ich dopuszczenie do obrotu oraz zgodności parametrów z danymi zawartymi w specyfikacjach technicznych, a także kontroli sposobu wykonania robót budowlanych w aspekcie zgodności ich wykonania z zapisami SIWZ i specyfikacjami technicznymi. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na zrealizowany Przedmiot Umowy na okres nie mniej niż 36 miesięcy i nie więcej niż 60 miesięcy licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru Przedmiotu Umowy bez uwag i zastrzeżeń. Niezależnie od gwarancji Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi w czasie tożsamym z okresem gwarancji. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Stosowne pełnomocnictwa o ile dotyczą wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach