Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej (ul. Wiejskiej) w m. Gródczanki wraz z infrastrukturą towarzyszącą (chodniki, zjazdy publiczne, kanalizacja deszczowa, itp.)

GMINA PIETROWICE WIELKIE ogłasza przetarg

  • Adres: 47-480 Pietrowice Wielkie, ul. Szkolna 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA PIETROWICE WIELKIE
    ul. Szkolna 5
    47-480 Pietrowice Wielkie, woj. śląskie
    REGON: 276258492
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pietrowicewielkie.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej (ul. Wiejskiej) w m. Gródczanki wraz z infrastrukturą towarzyszącą (chodniki, zjazdy publiczne, kanalizacja deszczowa, itp.)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Celem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej (ul. Wiejskiej) w m. Gródczanki o łącznej dł. ok. 978,80 m, wraz z infrastrukturą towarzyszącą (chodniki, zjazdy publiczne, kanalizacja deszczowa, itp.). Droga obecnie składa się z kilku odcinków o różnych nawierzchniach i parametrach technicznych. Odcinek główny posiada nawierzchnię asfaltową, jednak jest ona w złym stanie technicznym. Remont drogi przewiduje częściową wymianę podbudowy oraz wykonanie na całej powierzchni nowej nawierzchni asfaltowej. Wzdłuż drogi istniejący chodnik z kostki betonowej wymaga jedynie drobnych napraw i uzupełnień. Drugi odcinek posiada utwardzenie nawierzchnią bitumiczną pochodzącą z recyklingu i częściowo tłucznia. Na tym odcinku planowane jest wykonanie nowej nawierzchni wraz z podbudową. Kolejne dwa odcinki (ul. Wiejskiej) w kierunku użytków rolnych posiadają nawierzchnię asfaltową. Na części tych odcinków powstanie nowa kanalizacja deszczowa, a w części zostanie ona wyremontowana. Na odcinkach tych planowane jest wykonanie nowej nawierzchni wraz z podbudową. W ramach inwestycji wykonane zostaną zjazdy do istniejących posesji. Planowane jest również zagospodarowanie terenu w obrębie remizy OSP gdzie zaplanowano miejsca parkingowe oraz zagospodarowanie istniejącego skweru. Wykonana tam zostanie nowa nawierzchnia asfaltowa wraz z wymianą podbudowy. Wykonane zostaną również dojazdy do istniejących posesji. Dodatkowo powstanie łącznik w postaci chodnika oraz schodów terenowych łączący jeden z odcinków ul. Wiejskiej z centrum miejscowości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa warunki dotyczące:c) sytuacji finansowej lub ekonomicznej:- Wykonawca posiada polisę ubezpieczeniową OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zadania i sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 zł.d) zdolności technicznej lub zawodowej:- Wykonawca winien wykazać, iż nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną, obejmującą w swoim zakresie roboty budowlane o podobnym charakterze o wartości co najmniej 1.500.000,00 zł brutto;- Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy robót branży budowlanej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz co najmniej 6-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy liczone od dnia uzyskania uprawnień. Podczas realizacji robót budowlanych kierownik winien być stale obecny na budowie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach