Przetargi.pl
„Budowa wodociągu i kanalizacji deszczowej wraz z przebudową drogi ul. Rubinowej w Imielinie.”

Miasto Imielin ogłasza przetarg

  • Adres: 41-407 Imielin, Imielińska 81
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322254137
  • Data zamieszczenia: 2024-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Imielin
    Imielińska 81
    41-407 Imielin, woj. śląskie
    tel. 322254137
    REGON: 276258262
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.imielin.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa wodociągu i kanalizacji deszczowej wraz z przebudową drogi ul. Rubinowej w Imielinie.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje prowadzenie robót w pasie drogowym drogi gminnej ul. Rubinowa, od skrzyżowania z drogą powiatową ulica Podmiejska, poprzez skrzyżowania z drogami gminnymi ulica Kusocińskiego oraz ulicą Dunikowskiego, do linii lasu.W roku 2024 należy wykonać w pełnym zakresie odcinek ulicy Rubinowej od ulicy Podmiejskiej do ulicy Kusocińskiego wrazz oddaniem do użytkowania. Roboty na odcinku ulicy Rubinowej od ulicy Kusocińskiego do linii lasu należy rozpocząć izakończyć w roku 2025.2. Zadanie w szczególności obejmuje roboty budowlane w zakresie:• przebudowy jezdni ul. Rubinowej;• przebudowy poboczy;• przebudowy i budowy zjazdów;• przebudowy dojść do furtek;• budowy sieci kanalizacji deszczowej;• budowy sieci wodociągowej wraz z przyłączami;• przebudowy gazociągu;• zieleni drogowej i wycinki drzew;• przebudowy sieci telekomunikacyjnej;• przebudowy sieci oświetlenia i sieci elektroenergetycznej;• oznakowania pionowego i poziomego.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia obejmującyprzedmiary robót oraz dokumentację projektową. Ze względu na tzw. rozliczenie kosztorysowe robót Wykonawcy wyceniająsię na podstawie załączonych przedmiarów robót. Dokumentacja projektowa jest elementem pomocniczym, który maposłużyć Wykonawcom do prawidłowego i rzetelnego przygotowania oferty.4. Roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego zamówienia będą realizowane w oparciu o zgłoszenie robótbudowlanych.5. Zamawiający będzie wymagał od wybranego Wykonawcy przed podpisaniem umowy dostarczenia kosztorysu ofertowegoszczegółowego w formie papierowej i w formie edytowalnej oraz harmonogramu rzeczowo – finansowego. Kosztorysofertowy szczegółowy jest wymagany między innymi rozliczenia ewentualnych robót dodatkowych i zamiennych.6. Zamówienie obejmuje wykonanie przez Wykonawcę całego zakresu robót w oparciu o dokumentację projektową orazuzyskanie wszelkich uzgodnień, odbiorów, zezwoleń i projektów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Czaspotrzebny na uzyskanie pozwolenia na użytkowanie zawiera się w czasie realizacji całości zadania. Koszty uzyskaniawszelkich pozwoleń i decyzji pokrywa Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę pod rygorem wykluczenia z postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:90 000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych).2. Wadium powinno być wniesione zgodnie z art. 97 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: dodnia 11.07.2023r. do godz. 10:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki w zakresie:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Ocena spełnienia warunku nastąpi poprzez weryfikację wstępnegooświadczenia wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Ocena spełnienia warunku nastąpi poprzez weryfikację wstępnego oświadczenia wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy PZP.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełnienia warunku nastąpi poprzez weryfikację następującychdokumentów:1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środkówfinansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, posiadanie środków finansowych lubzdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 000 000,00 zł.2) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonejdziałalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że jest ubezpieczony od odpowiedzialnościcywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż2 000 000 zł, lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunkudo walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o niniejszymzamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.Wykonawca zobowiązuje się do posiadania nieprzerwanej ochrony ubezpieczeniowej w okresie obowiązywania umowy, nawarunkach nie gorszych niż w pierwotnej polisie.W przypadku zmiany terminu obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłużyć ważność polisy do dniaustalonego przez Strony.Niedostarczenie polisy w terminie traktowane będzie jako nienależyte wykonanie umowy i skutkowało będzie obowiązkiemzapłaty przez Wykonawcę kary umownej określonej w §14 ust.2 pkt 13) projektu umowy.4) Zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełnienia warunku nastąpi poprzez weryfikację następującychdokumentów:a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów,na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostaływykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przezpodmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego niejest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (załącznik nr 4 do SWZ);Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał roboty budowlane o zakresie porównywalnym doprzedmiotu zamówienia (tzn. roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi lub parkingu lubścieżki rowerowej, w zakresie podbudów i kostki brukowej lub betonowej, nawierzchni asfaltowej oraz odwodnienia owartości łącznej co najmniej 3 000 000,00 zł brutto w tym jednej o wartości co najmniej 1 500 000 zł brutto oraz robotypolegające na budowie lub przebudowie lub remoncie sieci wodociągowej wraz z przyłączami o wartości łącznej co najmniej500 000 zł brutto w tym jednej o wartości co najmniej 200 000 zł brutto oraz załączyć dokumenty dowodzące, że robotyzostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnychza świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacjizawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a takżezakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 5 doSWZ);Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje:• Kierownikiem budowy – Kierownikiem robót drogowych - tj. osobą uprawnioną do pełnienia samodzielnej funkcjitechnicznej przy kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń zgodnie z przepisami ustawy zdnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 2351 z późn. zm.) i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury iRozwoju z dnia 6 maja 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznychw budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831 z późn. zm.) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostaływydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;• Kierownikiem robót sanitarnych – tj. osobą uprawniona do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej przy kierowaniurobotami budowlanymi w zakresie sieci gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z przepisamiustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) i Rozporządzenia MinistraInfrastruktury i Rozwoju z dnia 6 maja 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnychfunkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831 z późn. zm.) lub im odpowiadające, ważne uprawnieniabudowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;W wykazie należy zamieścić informację na temat kwalifikacji zawodowych tych osób, doświadczenia i wykształcenia,zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. W przypadkupodpisania umowy z Wykonawcą, do wykonania robót budowlanych zostaną dopuszczone przez Zamawiającego wyłącznieosoby, które posiadają uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Wraz z wykazemosób Wykonawca składa oświadczenie, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadająuprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Zamawiający dopuszcza łączenie przezjedną osobę wymienionych powyżej funkcji tj. warunek może być spełniony w połączonym odpowiednio zakresie przez tąsamą osobę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-11

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach