Przetargi.pl
"Świadczenie usług konserwacji zintegrowanych systemów niskoprądowych w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach"

Miasto Katowice ogłasza przetarg

  • Adres: 40-098 Katowice, ul. Młyńska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 32 2593302, , fax. 48 327 054 949
  • Data zamieszczenia: 2020-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Katowice
    ul. Młyńska 4
    40-098 Katowice, woj. śląskie
    tel. +48 32 2593302, , fax. 48 327 054 949
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Świadczenie usług konserwacji zintegrowanych systemów niskoprądowych w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług związanych z serwisem, przeglądem i naprawą instalacji Systemu Sygnalizacji Pożarowej (SSP), Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego (DSO) oraz Systemu Telewizji Dozorowej (CCTV) w budynku Międzynarodowego Centrum Kongresowego w Katowicach. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: a) wykonania przeglądów wszystkich systemów oraz kontroli serwisowej wszystkich zainstalowanych elementów wchodzących w skład systemu – lista urządzeń/instalacji stanowi załącznik nr 5 do SIWZ b) wykonania prac serwisowych systemów elektronicznych zabezpieczeń w sposób nienaruszający gwarancji producenta; c) przeprowadzenia kontroli serwisowej przez osoby posiadające certyfikaty dopuszczające do dokonywania na zainstalowanych urządzeniach wszelkich prac związanych z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia, d) wykonanie jednego przeglądu rocznego systemu CCTV IP w trakcie trwania umowy - zakończenie wszelkich prac musi nastąpić najpóźniej do 30 września 2020 roku, e) wykonania czterech przeglądów systemu SSP w trakcie trwania umowy, w tym: - 3 przeglądów kontrolnych (pierwszy przegląd do 15.05.2020r., drugi przegląd od 01.07.2020r. do 15.07.2020 r. oraz trzeci przegląd od 01.12.2020r. do 15.12.2020 r. - 1 przeglądu rocznego od 01.09.2020 roku do 31.10.2020 roku, f)wykonania jednego przeglądu rocznego systemu DSO w trakcie trwania umowy – zakończenie wszelkich prac musi nastąpić najpóźniej do 30 września 2020 roku, g) wykonania upgread'u systemu Aimetis, w ramach wykupionego przez Zamawiającego maintenance, h) wykonania czynności serwisowych w zakresie wymaganych przez poszczególnych producentów urządzeń, w szczególności czynności wymienionych w załączniku nr 7 do SIWZ „Wykaz czynności serwisowych”, i) dokonania wpisów w książce eksploatacji systemów. UWAGA: czas wykonania przeglądów, o których mowa w pkt. d) i f) nie może łącznie przekroczyć 50 dni kalendarzowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31625000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ​Wymagane wadium w kwocie 3.400,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ​ Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie składania ofert: Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do specyfikacji Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca: - nie podlega wykluczeniu z postępowania - spełnia warunki udziału w postępowaniu . Oświadczenia wykonawca składa zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ (załącznik nr 2 i 3). Jeśli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; Dowód wniesienia wadium; Kalkulację ceny ofertowej – formularz cenowy – załącznik nr 1a W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Oświadczenie, o którym mowa ust. 2 wykonawca składa zgodnie z wzorami załączonymi do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów 8. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 9. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wzór oświadczenia zostanie udostępniony Wykonawcom wraz z informacją, o której mowa powyżej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach