Zarząd Dróg i Komunikacji ogłasza przetarg
- Adres: 58-302 Wałbrzych, ul. Armii Krajowej 35
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 6414400, 6414408 , fax. (074) 6414404
- Data zamieszczenia: 2010-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Komunikacji
ul. Armii Krajowej 35 35
58-302 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
tel. 074 6414400, 6414408, fax. (074) 6414404
REGON: 89105084100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdik.walbrzych.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych dla zadania p.n. Modernizacja dróg gminnych prowadzących do zabytkowego Śródmieścia Wałbrzycha wraz z pozostałą infrastrukturą drogową - przebudowa ulic Sienkiewicza, Kościuszki, Moniuszki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Modernizacja dróg gminnych prowadzących do zabytkowego Śródmieścia Wałbrzycha wraz z pozostałą infrastrukturą drogową - przebudowa ulic Sienkiewicza, Kościuszki, Moniuszki Kontrakt prowadzony będzie według warunków kontraktowych FIDIC - Warunki Kontraktowe dla budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez zamawiającego - - 4 wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 (tłumaczenie 1 wydania 1999) Stowarzyszenie Inżynierów Doradców i Rzeczoznawców SIDiR. Wymienione w tytule drogi gminne przeznaczone do przebudowy zlokalizowane są w miejscowości Wałbrzych (gmina Wałbrzych, powiat wałbrzyski w województwie Dolnośląskim). Obecny ciąg komunikacyjny spełnia funkcje: ciągu pieszego, dojazdu (głównie odcinki jednokierunkowe) do miejsc: użyteczności publicznej, mieszkalnych i obiektów usługowych. Zabudowa wokół ww ulic to przede wszystkim zabudowa mieszkaniowa wielorodzinna i usługowa. Ponadto w rejonie terenu objętego opracowaniem znajdują się obiekty, w których prowadzona jest działalność gospodarcza. W ramach projektu zagospodarowania terenu przewiduje się przebudowę: a) ulicy Kościuszki (nr 116560D) od ulicy Mickiewicza do Rynku jako drogę gminną jednokierunkową z obustronnym chodnikiem, b) ulicy Sienkiewicza (nr 116554D) od placu Magistrackiego do Rynku jako drogę gminną jednokierunkową z obustronnym chodnikiem, c) ulicy Moniuszki (nr 116550D) od Rynku do ul. Matejki jako drogę gminną jednokierunkową -dwukierunkową z obustronnym chodnikiem, d) skrzyżowania (włączenie) ulicy Moniuszki z ulicami Kościelną, Garbarską, Pankiewicza oraz Matejki, e) skrzyżowania (włączenie) ulicy Sienkiewicza z ulicą Aptekarską, f) skrzyżowania (włączenie) ulicy Kościuszki z ulicą Młynarską, g) włączenia ulicy Kościuszki do ulicy Mickiewicza, h) nawierzchni jezdni z uwzględnieniem ruchu kat. KR2, i) odwodnienia projektowanych elementów infrastruktury komunikacyjnej, j) przyłączy wskazanych w dokumentacji projektowej, k) sieci wodociągowej w ww ulicach, l) oświetlenia oraz przesunięcie istniejącego oświetlenia, m) sieci z powodu ewentualnych kolizji, n) kabli energetycznych i telekomunikacyjnych - zabezpieczenie ich rurami typu A 75/110 PS. Projektowane zagospodarowanie terenu przewiduje wykonanie nowej nawierzchni utwardzonej dróg. Układ jezdni będzie miał charakter jednokierunkowego pasa drogowego o szerokości 3,5 m lub dwukierunkowego o szerokości 4,5 m z kostki kamiennej (15/17cm spoinowanej, odzyskanej z rozbiórki przedmiotowych ulic, nie dopuszcza się zabrudzenia górnej powierzchni kostki) z obustronnymi chodnikami z kostki kamiennej (nowej, także spoinowanej) 8/11cm i płyt kamiennych (nowe płyty 1m x 0.8m). Nawierzchnia obecnej drogi od chodnika zostanie oddzielona krawężnikami kamiennymi gr.15cm. Tam gdzie to możliwe przewiduje się odzyskanie materiałów kamiennych spod zalegających warstw asfaltu. Należy zastosować nowe materiały imitujące pierwotne nawierzchnie: kostki 8/11, obrzeża (6/8)x30 oraz krawężniki 15x30- wszystkie mat. kamienne (istniejące materiały zostaną przekazane Inwestorowi). Po obu (lub jednej - zgodnie z dokumentacją projektową) stronach ulicy projektuje się cieki przykrawężnikowe z kostki kamiennej. Ponadto dokumentacja przewiduje wymianę istniejącej sieci wodociągowej, kanalizacji deszczowej- wraz z przyłączami, przebudowę oświetlenia ulic oraz usunięcie kolizji z istniejącymi sieciami. Charakterystyczne parametry określające wielkość inwestycji: długość drogi (283+106+132): 521 mb powierzchnia jezdni: ~2200 m2 powierzchnia chodników: ~2100m2 powierzchnia miejsc parkingowych: ~600 m2 długość sieci wodociągowej wraz z przyłączami: ~850 m długość sieci kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami: ~980 m długość kabli oświetleniowych: ~350 m słupy oświetleniowe: 2 szt. oprawy na wysięgnikach: 10 szt. Inwestycję podzielono na następujące Odcinki (w rozumieniu definicji występującej w klauzuli 1.1.5.6 Warunków Kontraktowych): Odcinek nr 1 - ul. Kościuszki Odcinek nr 2 - ul. Sienkiewicza Odcinek nr 3 - ul. Moniuszki W zakresie prac na danym Odcinku znajduje się wykonanie kompletu robót przypisanych do danego Odcinka (roboty drogowe, przebudowa sieci, oświetlenie, usunięcie kolizji, oznakowanie). W zakresie obowiązków Wykonawcy znajduje się opracowanie Projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót łącznie z uzgodnieniami i zatwierdzeniem. Podstawowymi założeniami przy opracowywaniu projektu są: minimalizowanie utrudnień w ruchu w otoczeniu prowadzonych prac, nie dopuszcza się całkowitego zamknięcia dla ruchu pieszego obszaru objętego robotami budowlanymi, należy założyć etapowe wyłączanie z ruchu poszczególnych fragmentów obszaru objętego robotami budowlanymi i po zakończeniu robót przywracanie na nich ruchu. Wykonawca opracuje Projekty organizacji ruchu na czas prowadzenia robót łącznie z uzgodnieniami i zatwierdzeniem w terminie 28 dni od daty otrzymania wezwania na mocy klauzuli 8.1 Warunków kontraktu. W trakcie prowadzenia robót Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do realizacji poleceń organu zarządzającego ruchem na drogach oraz sporządzania i uzgadniania aneksów do dokumentacji projektowej w zakresie organizacji ruchu zastępczego, według wniosków zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie prowadzenia budowy. Wykonawca zapewni zespołowi Inżyniera pomieszczenie do organizacji rad budowy dla maksimum 20 osób oraz miejsca pracy biurowej (biurko + krzesło) w trakcie wizyt Inżyniera i inspektorów nadzoru na budowie. Wykonawca realizujący roboty w ramach zamówienia będzie musiał współpracować z wykonawcami realizującymi roboty na rzecz: Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A., 00-537 Warszawa, ul. Krucza 6/14, Gazownia Wałbrzych, 58-300 Wałbrzych, ul. Kościuszki 3 - demontaż sieci gazowniczej. Dla zakresu prac finansowanego przez Wałbrzyskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. (przebudowa wodociągu) Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do powiadamiania o odbiorach, uzyskania potwierdzenia odbioru oraz akceptacji obmiarów robót przez inspektora nadzoru z ramienia Wałbrzyskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 80 000,00 PLN słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdik.walbrzych.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 385 w km 0+000 - 1+100 w m. Tłumaczów.
Dodano: 2016-07-27 - Rewitalizacja elewacji budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1 - etap II dziedzińce wewnętrzne
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogólnobudowlany kuchni na podstawie zaleceń WOMP, budynek nr 5 Obozowisko Trzebień kompleks 0549.
Dodano: 2016-07-27 - Zabezpieczenie budynku przy ul. Pszczelarskiej 7 we Wrocławiu w zakresie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i remont kamienicy z oficyną na Wyspie Słodowej 7,7a we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu w podziale na zadania
Dodano: 2016-07-27 - Dokończenie zadania pn.: Przebudowa bloku operacyjnego szpitala SP ZOZ MSW - etap III wraz z przebudową części pomieszczeń na potrzeby myjni i sterylizatorni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie kompleksowe podłóg drewnianych w pomieszczeniach budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, w związku z odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy z dotychczasowym Wykonawcą w tym zakresie.
Dodano: 2016-07-27 - ZP.15.2016 Budowa oświetlenia parkowego przy ulicy Grota Roweckiego w Strzelinie
Dodano: 2016-07-27 - Remonty obiektów należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie chodnika przy drodze powiatowej nr 1508D ul. Graniczna w Międzyborzu - etap 2
Dodano: 2016-07-27