Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych dla zadania „Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Wielospecjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Gorzowie Wlkp. Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością. zwiększająca jakość usług medycznych i dostępność Oddziału dla pacjentów Lotniczego Pogotowia Ratunkowego – zadanie nr 2: przebudowa SOR"

Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 66400 Gorzów Wielkopolski, ul. Dekerta
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7331222, 7331173 , fax. 95 7331222, 7331173
  • Data zamieszczenia: 2017-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Spółka z o.o.
    ul. Dekerta 1
    66400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 7331222, 7331173, fax. 95 7331222, 7331173
    REGON: 21122838100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych dla zadania „Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Wielospecjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Gorzowie Wlkp. Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością. zwiększająca jakość usług medycznych i dostępność Oddziału dla pacjentów Lotniczego Pogotowia Ratunkowego – zadanie nr 2: przebudowa SOR"
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę, przebudowę i remont Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w WSzW w Gorzowie Wlkp. Sp. z o.o. i będzie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Działanie 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego Oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia. 1.1. Zakres robót obejmuje między innymi: a) Roboty budowlano-montażowe b) Instalacje elektryczne c) Instalacja elektryczne niskoprądowe d) Instalacje kanalizacyjne e) Instalacje wodociągowe f) Instalacje wentylacji i klimatyzacji g) Instalacje c.o. h) Instalacja gazów medycznych i) Zagospodarowanie terenu 1.2. Wskaźniki powierzchniowe a) Powierzchnia zabudowy części dobudowywanej (rozbudowa: 226,50 m2, b) Kubatura części dobudowywanej (rozbudowa): 1010 m3, c) Powierzchnia pomieszczeń objęta remontem i rozbudową: 943,59 m2. 2. Zamówienie (zadanie inwestycyjne) będzie realizowane w czynnym Szpitalnym Oddziale Ratunkowym. (SOR). W związku z powyższym teren budowy będzie przekazywany Wykonawcy w III etapach. Załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia zawiera proponowany przez Zamawiającego podział realizacji inwestycji na etapy. Przekazanie etapu III uzależnione będzie od zakończenia i przekazania Zamawiającemu etapu I i II. 3. Szczegółowy zakres robót, sposób realizacji oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia, prawa i obowiązki wykonawcy i zamawiającego określają niniejsza SIWZ i dodatki do niej a w szczególności : opis przedmiotu zamówienia, który stanowi dodatek nr 10 do SIWZ , wzór umowy który stanowi dodatek nr 8 do SIWZ oraz dokumentacja techniczna(projektowa) która stanowi części składowe dodatku nr 10 do SIWZ tj.: a) Projekty budowlane 1 szt. (architektura i konstrukcja; branża elektryczna; branża sanitarna); b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 3 szt. (1/ branża budowlana; 2/ branża elektryczna; 3/ branża sanitarna); c) przedmiary robót 3 szt. (1/ branża budowlana; 2/ branża elektryczna; 3/ branża sanitarna); - z zastrzeżeniem, że przedmiar robót jest opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu i specyfikacji technicznych i to nie on determinuje zakres prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę roboty budowlanej i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego przedmiarowi robót należy przypisać charakter dokumentu pomocniczego. 4. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie się wyjaśniające i uzupełniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejasności Wykonawca nie będzie mógł ograniczyć zakresu swojego zobowiązania ani zakresu należytej staranności. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją, o której mowa w pkt. 3, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami oraz polskimi normami lub aprobatami technicznymi, o ile nie ustalono Polskiej Normy. 6. Z uwagi na wykonywanie robót w czynnych obiektach Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i ppoż. oraz do wykonywania prac w sposób powodujący jak najmniejsze niedogodności dla użytkowników znajdujących się na obiekcie Szpitala. 7. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń dopuszcza się stosowania materiałów i urządzeń równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o niegorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzenia. 8. Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane – min. 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót (okres gwarancji jako kryterium oceny ofert, z zastrzeżeniem, że 36 miesięcy - 1 pkt powyżej 36 mcy - 1 pkt za każde następne 6 miesięcy z tym, że za 60 miesięcy i więcej można uzyskać maksymalnie 4 punkty dodatkowe). Uwaga! 1. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej miejsc objętych pracami. W celu ustalenia terminu przeprowadzenia wizji lokalnej należy kontaktować się z Kontakt z: Panem Ryszardem Hatałą – Z-cą Dyrektora ds. Organizacyjno-Eksploatacyjnych tel. 95/7331 494. 2. Wykonawca przed przystąpieniem do prac uzgodni i uzyska zgodę Zamawiającego w zakresie szczegółowego harmonogramu wykonywanych prac oraz organizacji prac w przebudowywanych i remontowanych pomieszczeniach. II. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA NA UMOWĘ O PRACĘ: 1. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu robót budowlanych (w tym ogólnobudowlanych, elektrycznych oraz sanitarno-wentylacyjnych – dalej robót budowlanych) zatrudnieni byli przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia, przedłoży Zamawiającemu informację na temat ilości osób zatrudnionych na podstawie umowę o pracę, ze wskazaniem robót budowlanych określonych w ust. 1. 3. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, każdorazowo na żądanie Zamawiającego i w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zanonimizowanych kopii umów o pracę zawartych przez wykonawcę lub podwykonawcę z pracownikami fizycznymi wykonującymi roboty budowlane określone w ust. 1. 4. Nieprzedłożenie przez wykonawcę zanonimizowanych kopii umów o pracę zawartych przez wykonawcę lub podwykonawcę z pracownikami fizycznymi wykonującymi roboty budowlane określone w ust. 1 - w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ust. 3 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wskazanego w ust. 1 i będzie uprawniać Zamawiającego do odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5. W przypadku zaniechania przez Wykonawcę obowiązku , o którym mowa w ust. 3 Zamawiającemu przysługuje prawo naliczenia wykonawcy kary umownej w wysokości 0,05 % wynagrodzenia ryczałtowego brutto, o którym mowa w § 6 ust. 2 umowy, za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia. 6. Zamawiający będzie mógł odstąpić od umowy jeśli Wykonawca, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, o którym mowa w pkt 3,, nie udokumentuje, że pracownicy fizyczni wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu robót budowlanych, są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach