Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe "Bristol" Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Kudowie-Zdroju ogłasza przetarg
- Adres: 57-350 Kudowa-Zdrój, ul. Okrzei 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 8661201 , fax. 74 8661203
- Data zamieszczenia: 2016-02-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe "Bristol" Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Kudowie-Zdroju
ul. Okrzei 1 1
57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 74 8661201, fax. 74 8661203
REGON: 89045062700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sankud.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych bez dostawy mebli i wystroju wnętrz w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe Bristol MSW w Kudowie - Zdroju, w zakresie: Przebudowy i modernizacji 3 pokoi jednoosobowych nr: 306, 311, 317, gabinetów lekarskich nr: 318, 319 i biura nr 314 na III piętrze oraz jedenastu pokoi jednoosobowych na IV piętrze nr: 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 415, 417 z dostosowaniem do szczegółowych wymagań, jakim zgodnie z Rozp. MZ z dnia 26.06.2012 r. (Dz.U.2012.739) powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, w tym ze specyfikacjami technicznymi i przedmiarem robót, a także obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami. Części składowe dokumentacji projektowej należy rozpatrywać łącznie. Załączony przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy i skonfrontować zakres robót przewidziany w przedmiarze z zakresem przewidzianym w projekcie budowlanym oraz ze stanem faktycznym podczas wizji lokalnej. 2) należy uwzględnić, że prace będą się odbywać w obiekcie funkcjonującym. Zamawiający nie gwarantuje pomieszczeń magazynowych ani socjalnych dla potrzeb Wykonawcy. Pobór wody i energii elektrycznej dla potrzeb prac - odpłatnie z instalacji budynku. Wykonawca na swój koszt zobowiązany będzie do właściwej organizacji robót - między innymi w zakresie wykonania odpowiedniego oznakowania i zabezpieczenia obszaru prowadzenia robót przed dostępem osób niepowołanych, utrzymania w należytym, bieżącym porządku stanowisk pracy, ich otoczenia, ciągów komunikacyjnych oraz terenu budowy. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia przed zniszczeniem elementów budowlanych w rejonie prowadzonych prac. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia robót w sposób minimalizujący ich wpływ na użytkowany budynek. Szczegóły zostaną ustalone z Wykonawcą. 3) dopuszcza się prace od poniedziałku do soboty w godzinach: 7.30 - 20.00 z zastrzeżeniem, że w przypadku realizacji koniecznych prac powodujących hałas lub nadmierne zapylenie, Wykonawca każdorazowo uzgodni z Zamawiającym terminy realizacji tych prac w formie notatki służbowej. Realizacja prac powodujących hałas lub nadmierne zapylenie może być wykonywana po wcześniejszym uzgodnieniu w godzinach 8.00 - 15.00. 4) utrzymywanie oraz pełna odpowiedzialność za przekazany przez Zamawiającego teren robót od momentu jego protokolarnego przejęcia do czasu odbiory końcowego, a w szczególności: przejęcia pełnej odpowiedzialności za teren robót, zabezpieczenia przed uszkodzeniem, zniszczeniem i kradzieżą urządzeń i obiektów na terenie robót, zabezpieczenia przed dostępem osób niepowołanych. 5) doprowadzanie do stanu pierwotnego wszelkich zajmowanych w czasie trwania prac terenów i pomieszczeń oraz ich uporządkowania po zakończeniu robót. 6) wykonanie i zamontowanie tablic informacyjnych. 7) rodzaj i parametry materiałów wykończeniowych zostały określone w projekcie; 8) po uzgodnieniu z Projektantem i Zamawiającym dopuszcza się możliwość zastosowania materiałów zamiennych o ile ich parametry techniczne nie są gorsze od założonych w projekcie; 9) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważną umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę minimum 500 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy 00/100). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Szczegóły dotyczące formy wniesienia wadium zawiera treść SIWZ Rozdział VIII.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sankud.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 385 w km 0+000 - 1+100 w m. Tłumaczów.
Dodano: 2016-07-27 - Rewitalizacja elewacji budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1 - etap II dziedzińce wewnętrzne
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogólnobudowlany kuchni na podstawie zaleceń WOMP, budynek nr 5 Obozowisko Trzebień kompleks 0549.
Dodano: 2016-07-27 - Zabezpieczenie budynku przy ul. Pszczelarskiej 7 we Wrocławiu w zakresie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i remont kamienicy z oficyną na Wyspie Słodowej 7,7a we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu w podziale na zadania
Dodano: 2016-07-27 - Dokończenie zadania pn.: Przebudowa bloku operacyjnego szpitala SP ZOZ MSW - etap III wraz z przebudową części pomieszczeń na potrzeby myjni i sterylizatorni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie kompleksowe podłóg drewnianych w pomieszczeniach budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, w związku z odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy z dotychczasowym Wykonawcą w tym zakresie.
Dodano: 2016-07-27 - ZP.15.2016 Budowa oświetlenia parkowego przy ulicy Grota Roweckiego w Strzelinie
Dodano: 2016-07-27 - Remonty obiektów należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie chodnika przy drodze powiatowej nr 1508D ul. Graniczna w Międzyborzu - etap 2
Dodano: 2016-07-27