Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych bez dostawy mebli i wystroju wnętrz w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe Bristol MSW w Kudowie - Zdroju, w zakresie: Przebudowy i modernizacji 3 pokoi jednoosobowych nr: 306, 311, 317, gabinetów lekarskich nr: 318, 319 i biura nr 314 na III piętrze oraz jedenastu pokoi jednoosobowych na IV piętrze nr: 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 415, 417 z dostosowaniem do szczegółowych wymagań, jakim zgodnie z Rozp. MZ z dnia 26.06.2012 r. (Dz.U.2012.739) powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe "Bristol" Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Kudowie-Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 57-350 Kudowa-Zdrój, ul. Okrzei 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8661201 , fax. 74 8661203
  • Data zamieszczenia: 2016-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe "Bristol" Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Kudowie-Zdroju
    ul. Okrzei 1 1
    57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8661201, fax. 74 8661203
    REGON: 89045062700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sankud.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych bez dostawy mebli i wystroju wnętrz w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe Bristol MSW w Kudowie - Zdroju, w zakresie: Przebudowy i modernizacji 3 pokoi jednoosobowych nr: 306, 311, 317, gabinetów lekarskich nr: 318, 319 i biura nr 314 na III piętrze oraz jedenastu pokoi jednoosobowych na IV piętrze nr: 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 415, 417 z dostosowaniem do szczegółowych wymagań, jakim zgodnie z Rozp. MZ z dnia 26.06.2012 r. (Dz.U.2012.739) powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, w tym ze specyfikacjami technicznymi i przedmiarem robót, a także obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami. Części składowe dokumentacji projektowej należy rozpatrywać łącznie. Załączony przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy i skonfrontować zakres robót przewidziany w przedmiarze z zakresem przewidzianym w projekcie budowlanym oraz ze stanem faktycznym podczas wizji lokalnej. 2) należy uwzględnić, że prace będą się odbywać w obiekcie funkcjonującym. Zamawiający nie gwarantuje pomieszczeń magazynowych ani socjalnych dla potrzeb Wykonawcy. Pobór wody i energii elektrycznej dla potrzeb prac - odpłatnie z instalacji budynku. Wykonawca na swój koszt zobowiązany będzie do właściwej organizacji robót - między innymi w zakresie wykonania odpowiedniego oznakowania i zabezpieczenia obszaru prowadzenia robót przed dostępem osób niepowołanych, utrzymania w należytym, bieżącym porządku stanowisk pracy, ich otoczenia, ciągów komunikacyjnych oraz terenu budowy. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia przed zniszczeniem elementów budowlanych w rejonie prowadzonych prac. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia robót w sposób minimalizujący ich wpływ na użytkowany budynek. Szczegóły zostaną ustalone z Wykonawcą. 3) dopuszcza się prace od poniedziałku do soboty w godzinach: 7.30 - 20.00 z zastrzeżeniem, że w przypadku realizacji koniecznych prac powodujących hałas lub nadmierne zapylenie, Wykonawca każdorazowo uzgodni z Zamawiającym terminy realizacji tych prac w formie notatki służbowej. Realizacja prac powodujących hałas lub nadmierne zapylenie może być wykonywana po wcześniejszym uzgodnieniu w godzinach 8.00 - 15.00. 4) utrzymywanie oraz pełna odpowiedzialność za przekazany przez Zamawiającego teren robót od momentu jego protokolarnego przejęcia do czasu odbiory końcowego, a w szczególności: przejęcia pełnej odpowiedzialności za teren robót, zabezpieczenia przed uszkodzeniem, zniszczeniem i kradzieżą urządzeń i obiektów na terenie robót, zabezpieczenia przed dostępem osób niepowołanych. 5) doprowadzanie do stanu pierwotnego wszelkich zajmowanych w czasie trwania prac terenów i pomieszczeń oraz ich uporządkowania po zakończeniu robót. 6) wykonanie i zamontowanie tablic informacyjnych. 7) rodzaj i parametry materiałów wykończeniowych zostały określone w projekcie; 8) po uzgodnieniu z Projektantem i Zamawiającym dopuszcza się możliwość zastosowania materiałów zamiennych o ile ich parametry techniczne nie są gorsze od założonych w projekcie; 9) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważną umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę minimum 500 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy 00/100). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Szczegóły dotyczące formy wniesienia wadium zawiera treść SIWZ Rozdział VIII.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sankud.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach