Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlano-montażowych podczas rozbudowy, nadbudowy i przebudowy budynku Milickiego Stowarzyszenia Przyjaciół Dzieci i Osób Niepełnosprawnych

Milickie Stowarzyszenie Przyjaciół Dzieci i Osób Niepełnosprawnych ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. Mikołaja Kopernika 20
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3841110 , fax. 071 3830014
  • Data zamieszczenia: 2009-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Milickie Stowarzyszenie Przyjaciół Dzieci i Osób Niepełnosprawnych
    ul. Mikołaja Kopernika 20 20
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3841110, fax. 071 3830014
    REGON: 93012594800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mspdion.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: organizacja pozarządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlano-montażowych podczas rozbudowy, nadbudowy i przebudowy budynku Milickiego Stowarzyszenia Przyjaciół Dzieci i Osób Niepełnosprawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Roboty budowlano - montażowe w piwnicach: 1) rozbiórka istniejących przybudówek (fundamenty), 2) rozbudowa w zakresie fundamentów, 3) kompleksowa przebudowa istniejącej kotłowni, 4) przebudowa istniejącego zaplecza socjalnego kotłowni, 5) lokalizacja rozdzielni elektrycznej w obecnym pomieszczeniu konserwatora, 6) lokalizacja pomieszczenia konserwatora w części pomieszczenia po likwidowanym węźle ciepłowniczym, 7) przebudowa zejścia do kotłowni, gazowej i opalanej eko-groszkiem, oraz do nowego pomieszczenia konserwatora, 8) przebudowa klatek schodowych, 9) kompleksowa wymiana instalacji elektrycznych, 10) kompleksowa wymiana instalacji telefonicznej i okablowania strukturalnego, 11) nowa instalacja wykrywania i sygnalizacji pożaru, 12) nowy system włamania i napadu - wybrane pomieszczenia, 13) nowa instalacja domofonowa - wybrane pomieszczenia, 14) kompleksowa wymiana instalacji wod-kan wraz z budową lub przebudową węzłów sanitarnych, 15) kompleksowa wymiana instalacji c.o. (piwnica pomysłów, zaplecze socjalne, biuro wypożyczalni oraz archiwum), 16) kompleksowa przebudowa instalacji mechanicznej (kanały i wentylatornia) oraz lokalizacja nowych podłączeń instalacji grawitacyjnej. 2. Roboty budowlano - montażowe na parterze: 1) rozbiórka istniejących przybudówek oraz podjazdów i schodów zewnętrznych (powyżej stropu nad piwnicami), 2) rozbudowa w miejscu rozebranych przybudówek oraz wzdłuż elewacji zachodniej, 3) przebudowa zachodniego skrzydła na Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 4) przebudowa klatek schodowych, 5) przebudowa dźwigu osobowego i towarowego, 6) przywrócenie pierwotnego układu funkcjonowania pralni oraz drobne zmiany w wyposażeniu, 7) w miejsce obecnej administracji lokalizacja pomieszczeń dla kierowców, dyspozytora i intendenta oraz zaplecza socjalnego, 8) kompleksowa wymiana instalacji elektrycznych, 9) kompleksowa wymiana instalacji telefonicznej i okablowania strukturalnego, 10) nowa instalacja wykrywania i sygnalizacji pożaru, 11) nowy system włamania i napadu - wybrane pomieszczenia, 12) nowa instalacja domofonowa - wybrane pomieszczenia, 13) kompleksowa wymiana instalacji wod-kan wraz z budową lub przebudową węzłów sanitarnych, 14) kompleksowa wymiana instalacji c.o., 16) kompleksowa przebudowa instalacji mechanicznej (kanały). 3. Roboty budowlano - montażowe na piętrze: 1) rozbudowa w miejscu rozebranych przybudówek i wzdłuż elewacji zachodniej oraz nad wejściem do NZOZ przy dźwigu osobowym, 2) przebudowa klatek schodowych, 3) przebudowa dźwigu osobowego i towarowego, 4) częściowa przebudowa kuchni, 5) kompleksowa wymiana instalacji elektrycznych, 6) kompleksowa wymiana instalacji telefonicznej i okablowania strukturalnego, 7) nowa instalacja wykrywania i sygnalizacji pożaru, 8) nowy system włamania i napadu - wybrane pomieszczenia, 9) nowa instalacja domofonowa - wybrane pomieszczenia, 10) kompleksowa wymiana instalacji wod-kan wraz z budową lub przebudową węzłów sanitarnych, 11) kompleksowa wymiana instalacji c.o., 12) kompleksowa przebudowa instalacji mechanicznej (kanały). 4. Roboty budowlano - montażowe na poddaszu: 1) całkowicie nowa część - nadbudowa nad istniejącym budynkiem i częściami rozbudowywanymi. 5. Uzyskanie wymaganych prawem pozwoleń na użytkowanie pomieszczeń. 6. Opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku - po zakończeniu robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiące Załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 000 zł (dziesięć tysięcy złotych) do dnia 29.05.2009r. do godziny 1000 (jest to termin, do którego pieniądze powinny znajdować się na koncie Zamawiającego). 2. Wadium może być wnoszone za pomocą środków przewidzianych w art. 45.6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej należy je wpłacić na konto Zamawiającego: Bank Społdzielczu w Miliczu, numer konta 33 9582 0000 2000 0000 0404 0001 z dopiskiem przetarg nieograniczony - rozbudowa budynku Stowarzyszenia. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innych środkach niż pieniądz należy je złożyć do depozytu znajdującego się w Kasie Zamawiającego (Milicz, ul. Kopernika 20) w godzinach 9.00 - 14.00. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać następujące elementy: 5.1 nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 5.2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 5.3. kwotę gwarancji, 5.4. termin ważności gwarancji, 5.5. zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw oraz nie udowodnił, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, - Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia na-leżytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego z wykonawcą, którego oferta została wybrana stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 8.6. postanowienia ust. 8.5 stosuje się również do poręczeń bankowych, poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej i poręczeń udzielanych przed podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu, tj.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 2a. Należycie wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, roboty budowlane, polegające na przebudowie lub modernizacji budynków o łącznej wartości nie niższej niż 6 000 000zł. 2b. Dysponują kierownikiem budowy, kierownikiem robót instalacyjnych -elektrycznych, kierownikiem robót konstrukcyjno - budowlanych oraz kierownikiem robót instalacyjnych - sanitarnych. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 500 000 zł na czas realizacji zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Oświadczenia Wykonawcy - Zał. nr 2, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 4. Wykonawcy podlegający przepisom ustawy z dnia 28.10.2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. Nr 197, poz. 1661) - są zobowiązani do złożenia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Wykazu (Zał. nr 3) należycie wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, roboty budowlane, polegające na przebudowie lub modernizacji budynków o łącznej wartości nie niższej niż 6 000 000zł z załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały zrealizowane należycie. 2.1.Wykazu (Zał. nr 3) osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia tj. kierownika budowy, kierownika robót instalacyjnych - elektrycznych, kierownika robót konstrukcyjno - budowlanych oraz kierownika robót instalacyjnych - sanitarnych z załączeniem kopi dokumentów wymaganych prawem budowlanym, koniecznych do pełnienia w/w funkcji, tj. uprawnień budowlanych oraz aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. W celu potwierdzenia znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniają-cej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia: 1. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia na kwotę minimum 500 000 zł potwier-dzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas realizacji zamówienia, (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mspdion.org.pl zakładka:Rozbudowa-Przetarg
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach