Przetargi.pl
wykonanie remontu wytypowanych pomieszczeń w bud. C w Centrum Rehabilitacyjno - Opiekuńczym

Centrum Rehabilitacyjno-Opiekuńcze Dom Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekłe Somatycznie Chorych ogłasza przetarg

  • Adres: 92-338 Łódź, ul. Przybyszewskiego 255/267
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 0-42 6755205
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Rehabilitacyjno-Opiekuńcze Dom Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekłe Somatycznie Chorych
    ul. Przybyszewskiego 255/267 255/267
    92-338 Łódź
    tel. 0-42 6755205
    REGON: 00427387000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cro.finn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Dom Pomocy Społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie remontu wytypowanych pomieszczeń w bud. C w Centrum Rehabilitacyjno - Opiekuńczym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót przyjęty dla poszczególnych wytypowanych pomieszczeń : zespół socjalny personelu oraz pokój zabiegowy (parter) - Załącznik nr 1.1 - wymiana stolarki drzwiowej łącznie z poszerzeniem otworu, - zerwanie okładzin ściennych i podłogowych, - uzupełnienie tynków i obudowanie szachów instalacyjnych, - naprawa posadzek cementowych, - licowanie ścian płytkami ceramicznymi i ułożenie terakoty na zaprawie klejowej + cokoły, - malowanie ścian i sufitów, - wymiana osprzętu sanitarnego, - wymiana armatury sanitarnej, - wymiana rurociągów i armatury, - wymiana opraw i osprzętu elektrycznego, - ułożenie przewodów podtynkowych, - wykonanie robót towarzyszących, zespół socjalny personelu (I, II i III piętro) - Załącznik nr 1.2 - zerwanie okładzin ściennych i podłogowych, - uzupełnienie tynków i obudowanie szachów instalacyjnych, - naprawa posadzek cementowych, - licowanie ścian płytkami ceramicznymi i ułożenie terakoty na zaprawie klejowej + cokoły, - malowanie ścian i sufitów, - wymiana osprzętu sanitarnego, - wymiana armatury sanitarnej, - wymiana rurociągów i armatury, - wymiana opraw i osprzętu elektrycznego, - ułożenie przewodów podtynkowych, - wykonanie robót towarzyszących zespół socjalny personelu oraz pokój zabiegowy (I, II i III piętro) - Załącznik nr 1.3 - wymiana stolarki drzwiowej łącznie z poszerzeniem otworu, - zerwanie okładzin ściennych i podłogowych, - uzupełnienie tynków i obudowanie szachów instalacyjnych, - naprawa posadzek cementowych, - licowanie ścian płytkami ceramicznymi i ułożenie terakoty na zaprawie klejowej + cokoły, - malowanie ścian i sufitów, - wymiana osprzętu sanitarnego, - wymiana armatury sanitarnej, - wymiana rurociągów i armatury, - wymiana opraw i osprzętu elektrycznego, - ułożenie przewodów podtynkowych, - wykonanie robót towarzyszących, pralnio-suszarnia mieszkańców oraz brudownik (I, II i III piętro) - Załącznik nr 1.4 - rozebranie ścianek działowych, - zerwanie okładzin ściennych i podłogowych, - uzupełnienie tynków i obudowanie szachów instalacyjnych, - naprawa posadzek cementowych, - licowanie ścian płytkami ceramicznymi i ułożenie terakoty na zaprawie klejowej + cokoły, - malowanie ścian i sufitów, - wymiana osprzętu sanitarnego, - wymiana armatury sanitarnej, - wymiana rurociągów i armatury, - wymiana opraw i osprzętu elektrycznego, - ułożenie przewodów podtynkowych, - wykonanie robót towarzyszących, Zakres robót uszczegółowiony w specyfikacji technicznej : 1.Roboty rozbiórkowe i demontażowe 1.1. 45262600-7 - skucie istniejącej glazury i terakoty, rozbiórka ścianek 1.2. 43322000-6 - demontaż istniejącego osprzętu sanitarnego 1.3. 43322000-6 - demontaż osprzętu elektrycznego 1.4. 43322000-6 - demontaż stolarki drzwiowej 1.5. 45111220-6 - usuwanie gruzu 2.Podłoża pod posadzki 2.1. 45262321-7 - wyrównywanie podłóg 3.Stolarka i ślusarka 3.1. 45421131-1 - montaż framug drewnianych 3.2. 45421131-1 - montaż skrzydeł drzwiowych 4.Montaż instalacji wod - kan 4.1. 45231112-3 - montaż rurociągów wodociągowych (E175-0) 4.2. 45232410-9 - montaż rurociągów kanalizacyjnych (E172-9) 4.3. 45332400-7 - montaż osprzętu sanitarnego 4.4. 45320000-6 - roboty izolacyjne 5.Montaż instalacji elektrycznej 5.1. 45311000-1 - układanie przewodów elektrycznych 5.2. 45311200-2 - montaż osprzętu instalacyjnego i oświetleniowego 6.Roboty wykończeniowe 6.1. 45421152-4 - instalowanie ścianek działowych 6.2. 45324000-4 - tynkowanie 6.3. 45431200-9 - układanie glazury 6.4. 45431100-8 - układanie terakoty 6.5. 45432111-5 - układanie wykładzin podłogowych 6.6. 45442100-8 - roboty malarskie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452152102
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt. 2 lub art. 67 ust 1 pkt. 1 i 2, - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust 3,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, - kosztorys ofertowy - załączniki nr 2, - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 3, - zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 4, - zaakceptowane wytyczne i wymagania zawarte w specyfikacji technicznej - załącznik nr 5, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wymagane są stosowne uprawnienia budowlane, oraz jeśli jest to uzasadnione - pełnomocnictwo wynikające z art. 23. - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długośc okresu gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cro.finn.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach