Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie oraz termomodernizacja i wymiana pokrycia dachu pralni Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie

Zarząd Powiatu w Pleszewie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-300 Pleszew, ul. Poznańska 79
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 062 7429652 , fax. 062 7429665
  • Data zamieszczenia: 2014-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Pleszewie
    ul. Poznańska 79 79
    63-300 Pleszew
    tel. 062 7429652, fax. 062 7429665
    REGON: 25085480800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatpleszewski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie oraz termomodernizacja i wymiana pokrycia dachu pralni Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa i remont budynku Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie zlokalizowanego przy Placu Wolności im. Jana Pawła II nr 5 na działkach numer ewidencyjny: 2532, 2535, 2534/2 (obręb Miasto Pleszew) wraz z termomodernizacją i wymianą pokrycia dachu pralni Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie. 2. Zakres prac:1). Budynek główny DPS w Pleszewie: - demontaż starej drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej;- montaż nowej stolarki okiennej z PCV - profil 5- komorowy gr. 73 mm, U okna <=1,3 W/m2K szklenie szkłem zespolonym 4/16/4 U <=1,0 W/m2K z nawiewnikami automatycznymi o wydajności min. 35 m3/h w ilości 176,54 m2 ;- montaż nowej stolarki drzwiowej aluminiowej, przeszklenie szybą podwójną zespoloną U = 1,1 W/m2K w ilości 22,40 m2; - wymiana wewnętrznych parapetów na nowe z PCV z zatyczkami w ilości 121 mb;- wykonanie tynków wewnętrznych kat. III w ilości 31,82 m2;- malowanie wewnętrznych podłoży gipsowych w ilości 206,83 m2; - malowanie powierzchni zewnętrznych tynków w ilości 2,52 m2; - montaż nowych parapetów zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej w ilości 8,82 m2. 2) Budynek pralni DPS w Pleszewie: - termomodernizacja dachu pralni płytami styropianowymi laminowanymi dwustronnie papą EPS 100-038, gr. 12 cm, przyklejanymi i mocowanymi kołkami do podłoża w ilości 211,51 m2; - wykonanie nowego dwuwarstwowego pokrycia dachu papą termozgrzewalną modyfikowaną SBS na osnowie poliestrowej (papa podkładowa 200 g/m2 i gr. 4,0 mm, papa wierzchnia 250 g/m2 i gr. 5,2 mm) w ilości 211,51 m2; - wymiana rynien i rur spustowych na nowe z blachy stalowej powlekanej w kolorze brąz w ilości łącznie 72,93 mb; - wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej w kolorze brąz w ilości 46,35 m2. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w projekcie technicznym, przedmiarach robót, kosztorysach zerowych oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Zamawiający informuje, że roboty budowlane będą prowadzone w pomieszczeniach Domu Pomocy Społecznej, użytkowanym przez pensjonariuszy podczas realizacji inwestycji. W związku z powyższym wykonawca zobligowany jest każdorazowo do uzgodnienia zakresu robót z dyrekcją DPS w Pleszewie oraz z zamawiającym. 5.W gestii wykonawcy pozostaje zabezpieczenie terenu prowadzonych robót budowlanych, dbanie o porządek i ład na przekazanym mu terenie, jak również po zakończeniu prac przywrócenie do stanu pierwotnego terenu i naprawa ewentualnych szkód powstałych w okresie robót. Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania zaplecza budowy wraz z dostawą wszelkich mediów dla potrzeb wykonywanych robót budowlanych na własny koszt na terenie udostępnionym przez Zamawiającego. W uzasadnionych przypadkach po wyrażeniu zgody przez zarządcę obiektu dopuszcza się korzystanie z jego mediów za stosowną opłatą, naliczaną wg obowiązujących stawek lub rozliczaną ryczałtem. 6. Wykonawca zobowiązany jest również do usunięcia i utylizacji zdemontowanej stolarki okiennej i drzwiowej. 7.Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Strony rozszerzają okres rękojmi na czas udzielonej gwarancji. 8. Wykonawca w dniu podpisania umowy dostarczy Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, uwzględniając specyfikację obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych zgodnie z art. 21 a ust. 1 ustawy Prawo budowlane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452152102
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatpleszewski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach