Przetargi.pl
Przebudowa i remont budynku Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie przy Placu Wolności im. Jana Pawła II nr 5, w ramach projektu pn. Poprawa standardu opieki zdrowotnej nad osobami starszymi i niesamodzielnymi w DPS Pleszew wraz z profilaktyką upadków i akcją edukacyjną.

Zarząd Powiatu w Pleszewie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-300 Pleszew, ul. Poznańska 79
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 062 7429652 , fax. 062 7429665
  • Data zamieszczenia: 2015-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Pleszewie
    ul. Poznańska 79 79
    63-300 Pleszew
    tel. 062 7429652, fax. 062 7429665
    REGON: 25085480800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatpleszewski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont budynku Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie przy Placu Wolności im. Jana Pawła II nr 5, w ramach projektu pn. Poprawa standardu opieki zdrowotnej nad osobami starszymi i niesamodzielnymi w DPS Pleszew wraz z profilaktyką upadków i akcją edukacyjną.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont budynku Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie przy Placu Wolności im. Jana Pawła II nr 5 w ramach projektu pn. Poprawa standardu opieki zdrowotnej nad osobami starszymi i niesamodzielnymi w DPS Pleszew wraz z profilaktyką upadków i akcją edukacyjną, współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009 - 2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009 - 2014. 2. Budynek Domu Pomocy Społecznej jest piętrowy, niepodpiwniczony. Dach częściowo dwu i wielospadowy oraz płaski, kryty dachówką i papą. Bryła budynku zwarta. 3. Inwestycja będzie realizowana z podziałem na trzy etapy, zgodnie z dokumentacją techniczną, stanowiąca załączniki nr 10 - 14 do specyfikacji. Odbiór robót następował będzie częściowo, po zakończeniu każdego z etapów. Pomiędzy poszczególnymi etapami zamawiający przewiduje przerwy technologiczne (7 dni), w celu przemieszczenia pensjonariuszy. 4. Zakres prac obejmuje:1). Kapitalny remont pomieszczeń mieszkalnych, łazienek, korytarzy, klatek schodowych i pomieszczeń rehabilitacji; 2). Wymianę instalacji centralnego ogrzewania; 3). Wymianę instalacji wodno - kanalizacyjnej;4). Wymianę instalacji elektrycznej; 5). Wymianę instalacji telefonicznej; 6). Wykonanie instalacji monitoringu; 7). Wykonanie instalacji sieci strukturalnej; 8). Wykonanie instalacji SAP; 9). Wykonanie instalacji telewizyjnej; 10).Wykonanie instalacji przyzywowej; 4. Zakres prac do wykonania.1). Korytarz: a). zerwanie istniejącej posadzki, wyrównanie powierzchni posadzką betonową grubości 5 cm, ułożenie wykładziny heterogenicznej TARKETT grubości 2,5 mm o klasie antypoślizgowości R 10; b). zmycie starych powłok na ścianach, oczyszczenie, szpachlowanie, malowanie farbą latex, montaż pochwytów stalowych; c). wykonanie sufitu podwieszanego z włókien mineralnych, system z konstrukcją rozbieralną, płyty o wymiarach 60 x 60 cm o grubości 2 cm, w kolorze białym o izolacyjności akustycznej do 49 dB.2). Pokoje: a). zerwanie posadzek, wyrównanie powierzchni zaprawą samopoziomującą grubości od 1,5 do 2,0 cm, ułożenie wykładziny heterogenicznej TARKETT grubości 2,5 mm o klasie antypoślizgowości R 10 z listwami wklejonymi na ściany; b). zmycie starych powłok na ścianach, oczyszczenie, szpachlowanie, malowanie farbą krzemianową; c). wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej; drzwi pełne, płaskie, okleina CPL wypełnienie płyta wiórowa otworowa, zamek patentowy z systemem MASTER KEY.3). Łazienki: a). skucie istniejących posadzek, wyrównanie posadzką betonową o grubości 5,0 cm, ułożenie płytek ceramicznych o ścieralności minimum klasy 3, antypoślizgowych minimum grupa B i nasiąkliwości minimum 3 %; b). zmycie starych powłok na ścianach, oczyszczenie, szpachlowanie, ułożenie płytek ceramicznych do wysokości 2,0 m o wytrzymałości na zginanie minimum 15 MPa i nasiąkliwości minimum 10 %, powyżej 2,0 m malowanie farbą krzemianową, w strefach mokrych wykonanie izolacji podpłytowej;c). wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej; drzwi pełne, płaskie, okleina CPL wypełnienie płyta wiórowa otworowa, zamek blokada WC + elektrozaczep + patentowy MASTER KEY. 4). Schody wewnętrzne: a). ułożenie wykładziny TARKETT Tapiflex Starsi grubości 3,5 mm, przestrzeń między podstopnicą a krawędzią nastopnicy wypełnić płytą OSB 3 o grubości 2,5 cm. 5). Podjazdy dla niepełnosprawnych:a). remontowany - wykonać zgodnie z projektem; b). nowo projektowany - wykonać zgodnie z projektem. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w projekcie technicznym, przedmiarach robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki nr 10 - 14 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu objętego realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia. 6. W gestii wykonawcy pozostaje zabezpieczenie terenu prowadzonych robót budowlanych, dbanie o porządek i ład na przekazanym mu obiekcie, jak również po zakończeniu prac, przywrócenie do stanu pierwotnego obiektu i naprawa ewentualnych szkód powstałych w trakcie robót. Wymóg powyższy należy bezwzględnie respektować ze względu na to, że podczas prac remontowych obiekt DPS będzie cały czas funkcjonował. Należy bezwzględnie wyeliminować ryzyko przemieszczania się w miejsca prowadzonych robót pensjonariuszy. 7. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi minimum 36 miesięcy od dnia odebrania przez zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Strony rozszerzają okres rękojmi na czas udzielonej gwarancji. 8. Wykonawca na żądanie zamawiającego będzie zobowiązany na jego zlecenie do świadczenia odpłatnego serwisu pogwarancyjnego na wbudowanych instalacjach i urządzeniach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452152102
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 70.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00 / 100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatpleszewski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach