Przetargi.pl
Obsługa Ośrodka Szkoleniowo Wypoczynkowego Lasów Państwowych Bażyna w Pogorzelicy

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice ogłasza przetarg

  • Adres: 72-300 Gryfice, Osada Zdrój 1
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 091 3843321; 3842516
  • Data zamieszczenia: 2015-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice
    Osada Zdrój 1 1
    72-300 Gryfice
    tel. 091 3843321; 3842516
    REGON: 81053912000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfice.szczecin.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa Ośrodka Szkoleniowo Wypoczynkowego Lasów Państwowych Bażyna w Pogorzelicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego Lasów Państwowych Bażyna w Pogorzelicy, Nadleśnictwo Gryfice w terminie od 1.03.2015r do 31.12.2015r. Jednakże w przypadku, gdy umowa zostanie podpisana po 1.03.2015r, zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy do 31.12.2015r. 1) Szczegółowy zakres usług określa załącznik nr. 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - zwanej dalej SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia); 2) Szczegółowy wykaz wymagań dla poszczególnych stanowisk określa załącznik nr 2 do SIWZ (Wykaz wymagań dla poszczególnych stanowisk); 3) Szczegółowy zakres ilości stanowisk /roboczogodzin wynosi: trzech kucharzy (Kucharz nr 1 - planowana ilość roboczogodzin 1633, planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Marzec - Grudzień, Kucharz nr 2 - planowana ilość roboczogodzin 1121, planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Maj - Październik, Kucharz nr 3 - planowana ilość roboczogodzin 530, planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Czerwiec - Sierpień); cztery pomoce kuch. (Pomoc kuch. nr 1 - planowana ilość roboczogodzin 1645, planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Marzec - Listopad, Pomoc kuch. nr 2 - planowana ilość roboczogodzin 1645, planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Marzec - Listopad, Pomoc kuch. nr 3 - planowana ilość roboczogodzin 906, planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Maj - Wrzesień, Pomoc kuch. nr 4 - planowana ilość roboczogodzin 706, planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Czerwiec - Wrzesień); trzech kelnerów (Kelner nr 1 - planowana ilość roboczogodzin 1583, planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Marzec - Listopad, Kelner nr 2 - planowana ilość roboczogodzin 1242, planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Maj - Listopad, Kelner nr 3 - planowana ilość roboczogodzin 890, planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Maj - Październik); cztery pokojowe (Pokojowa nr 1 - planowana ilość roboczogodzin 1763, planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Marzec - Grudzień, Pokojowa nr 2 - planowana ilość roboczogodzin 1507, planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Marzec - Listopad, Pokojowa nr 3 - planowana ilość roboczogodzin 964, planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Maj - Październik, Pokojowa nr 4 - planowana ilość roboczogodzin 596, planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Maj - Sierpień); placowy - planowana ilość roboczogodzin 1319, planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Marzec - Grudzień. Miejsce realizacji usługi: Ośrodek Szkoleniowo - Wypoczynkowy Lasów Państwowych Bażyna w Pogorzelicy, ul. Wojska Polskiego 15, 72-351 Pogorzelica. Wymagania odnośnie realizacji usług: 1. w zakresie obsługi kuchennej, obsługi kelnerskiej - szczegółowo określone w załączniku nr 1 do SIWZ; narzędzia, urządzenia oraz środki (artykuły żywnościowe, artykuły chemii gospodarczej, artykuły przemysłowe) niezbędne do należytego wykonania usług zapewnia Zamawiający. Wykonawca zapewnia odpowiednią odzież dla osób wykonujących usługi, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 2 do SIWZ, 2. w zakresie obsługi sprzątania - szczegółowo określone w załączniku nr 1 do SIWZ; środki czystości, środki higieniczne, artykuły chemii gospodarczej, artykuły przemysłowe niezbędne do należytego wykonania usług zapewnia Zamawiający; wykaz narzędzi niezbędnych do należytego wykonywania usług, które zobowiązany jest zapewnić Wykonawca zawiera załącznik nr 1 do SIWZ; Wykonawca zapewnia odpowiednią odzież dla osób wykonujących usługi, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 2 do SIWZ, 3. w zakresie obsługi gospodarczej - szczegółowo określonej w załączniku nr 1 do SIWZ; narzędzia, urządzenia, maszyny, środki i materiały niezbędne do należytego wykonania usług (określone w załączniku nr 1 do SIWZ) zapewnia Wykonawca. 4. Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zwanej dalej PZP, Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: Kucharz - planowana ilość roboczogodzin 1633, planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Marzec- Grudzień; dwie Pomoce kuch. (Pomoc kuch. nr 1 - planowana ilość roboczogodzin 1645, planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Marzec- Listopad, Pomoc kuch. nr 2 - planowana ilość roboczogodzin 1645, planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Marzec- Listopad); Kelner - planowana ilość roboczogodzin 1583, planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Marzec - Listopad; dwie Pokojowe (Pokojowa nr 1 - planowana ilość roboczogodzin 1763, planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Marzec - Grudzień, Pokojowa nr 2 - planowana ilość roboczogodzin 1507, planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Marzec- Listopad). 3.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości roboczogodzin określonych w pkt 3.1. SIWZ maksymalnie o 20 % w razie zmniejszenia sprzedaży usług świadczonych przez Ośrodek Szkoleniowo - Wypoczynkowy Lasów Państwowych w Pogorzelicy w stosunku do planowanego, a także w innych przypadkach uzasadnionych interesem gospodarczym Zamawiającego. Zmniejszenie ilości roboczogodzin nie stanowi zmiany umowy ani niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, a w związku z tym nie jest podstawą do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami wyszczególnionymi powyżej w przypadku zmiany charakteru świadczonych usług gastronomicznych lub hotelowych, zwiększenia sprzedaży poszczególnych usług, a także w innych przypadkach uzasadnionych interesem gospodarczym Zamawiającego, przy zachowaniu wartości zamówienia jako wartości maksymalnej. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji polegającego na zleceniu przez Zamawiającego na rzecz wykonawcy wykonania dodatkowych usług z zakresu obsługi kucharskiej, kelnerskiej lub sprzątania przez dodatkowe osoby, niewymienione powyżej tj. jedna osoba na stanowisko kucharza oraz do dwóch osób na każde ze stanowisk: pomoc kuchenna, kelner, pokojowa. Szczegółowe zasady skorzystania z prawa opcji określa załącznik nr 11 do SIWZ (wzór umowy). Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą następować na koniec miesiąca kalendarzowego, według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie oraz ilości przepracowanych godzin, na podstawie ilości faktycznie zrealizowanych usług potwierdzonych protokołem odbioru. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonywanie usług w okresie wykonywania umowy; 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszej umowy; 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgodnione będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 4) Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia za pomocą kadry spełniającej wymagania określone w załączniku nr 4 do SIWZ. 5) Zamawiający ma prawo do weryfikacji spełnienia przez osoby, za pomocą których Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia, wymagań określonych w załączniku nr 4 do SIWZ. 6) W razie powstania szkody w czasie wykonywania powierzonych obowiązków z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, bądź osoby przy pomocy której wykonuje usługi, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu wyrządzonej szkody. 7) Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osoby wyznaczonej do reprezentowania go podczas jego nieobecności w sprawach związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia przy pomocy podwykonawców. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ww. informacje Wykonawca wskazuje w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Przedmiot zamówienia będzie realizowany przez Wykonawcę sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Szczegółowy rodzaj usług Zamawiający będzie zlecał na podstawie: 1) Zlecenia miesięcznego - wystawionego ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego. Zamawiający informuje, że roboczogodziny w zleceniu miesięcznym mogą być modyfikowane o 30% roboczogodzin ogółu zlecenia. 2) Zlecenia tygodniowego - wystawionego w każdy czwartek poprzedzający kolejny tydzień od piątku do czwartku ze szczegółowym podaniem ilości roboczogodzin na odpowiednie usługi oraz godziny rozpoczęcia i zakończenia wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość redukcji lub zwiększenia roboczogodzin w zleceniu tygodniowym o 20% ogółu roboczogodzin zleconych w zleceniu tygodniowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 550000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 zł. Wadium może być wnoszone wedle wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr.: 80 2030 0045 1110 0000 0054 4290 z dopiskiem przetarg na: Obsługa Ośrodka Szkoleniowo Wypoczynkowego Lasów Państwowych Bażyna w Pogorzelicy. Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane w kasie nadleśnictwa. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy deponować w kasie w siedzibie zamawiającego (I piętro). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/ poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a PZP. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.1 PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5 PZP lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Potencjał ludzki
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gryfice.szczecin.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach