Przetargi.pl
OBSŁUGA OŚRODKA SZKOLENIOWO WYPOCZYNKOWEGO LASÓW PAŃSTWOWYCH BAŻYNA W POGORZELICY - DRUGIE POSTĘPOWANIE

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice ogłasza przetarg

  • Adres: 72-300 Gryfice, Osada Zdrój 1
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 091 3843321; 3842516
  • Data zamieszczenia: 2015-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice
    Osada Zdrój 1 1
    72-300 Gryfice
    tel. 091 3843321; 3842516
    REGON: 81053912000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfice.szczecin.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OBSŁUGA OŚRODKA SZKOLENIOWO WYPOCZYNKOWEGO LASÓW PAŃSTWOWYCH BAŻYNA W POGORZELICY - DRUGIE POSTĘPOWANIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego Lasów Państwowych Bażyna w Pogorzelicy, Nadleśnictwo Gryfice w terminie od 1.02.2016r do 31.12.2016r. Jednakże w przypadku, gdy umowa zostanie podpisana po 1.02.2016r, zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy do 31.12.2016r. 1) Szczegółowy zakres usług określa załącznik nr. 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia); 2) Szczegółowy wykaz wymagań dla poszczególnych stanowisk określa załącznik nr 2 do SIWZ (Wykaz wymagań dla poszczególnych stanowisk); 3) Szczegółowy zakres ilości stanowisk /roboczogodzin wynosi: Lp. Stanowisko Planowana ilość roboczogodzin Planowany okres wykonywania usługi w miesiącach 1. Kucharz 1640 Luty - Grudzień 2. Kucharz ilość roboczogodzin - 1204; Planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Kwiecień - Listopad 3. Kucharz ilość roboczogodzin - 559; Planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Maj - Wrzesień 4. Kucharz ilość roboczogodzin - 548; Planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Maj - Wrzesień 5. Pomoc kuch. ilość roboczogodzin - 1766; Planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Luty - Grudzień 6. Pomoc kuch. ilość roboczogodzin - 1711; Planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Luty - Listopad 7. Pomoc kuch. ilość roboczogodzin - 985; Planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Maj - Październik 8. Pomoc kuch. ilość roboczogodzin - 709; Planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Maj - Październik 9. Pomoc kuch. ilość roboczogodzin - 100; Planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Lipiec - Sierpień 10. Kelner ilość roboczogodzin - 1756; Planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Luty - Grudzień 11. Kelner ilość roboczogodzin - 1356; Planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Luty - Listopad 12. Kelner ilość roboczogodzin - 1024; Planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Maj - Październik 13. Kelner ilość roboczogodzin - 555; Planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Maj - Sierpień 14. Kelner ilość roboczogodzin - 493; Planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Lipiec - Sierpień 15. Pokojowa ilość roboczogodzin - 1864; Planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Luty - Grudzień 16. Pokojowa ilość roboczogodzin - 1756; Planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Luty - Listopad 17. Pokojowa ilość roboczogodzin - 936; Planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Kwiecień - Październik 18. Pokojowa ilość roboczogodzin - 644; Planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Maj - Wrzesień 19. Pokojowa ilość roboczogodzin - 344; Planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Sierpień 20. Placowy ilość roboczogodzin - 1078; Planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Luty - Grudzień
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 550000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 zł 2. Wadium może być wnoszone wedle wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr.: 80 2030 0045 1110 0000 0054 4290 z dopiskiem przetarg na: Obsługa Ośrodka Szkoleniowo Wypoczynkowego Lasów Państwowych Bażyna w Pogorzelicy Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane w kasie nadleśnictwa. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy deponować w kasie w siedzibie zamawiającego (I piętro). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania na rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/ poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a PZP 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.1 PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5 PZP lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Potencjał ludzki
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gryfice.szczecin.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach