Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie przewozu dzieci do przedszkoli i uczniów do szkół

Publiczne Gimnazjum nr 2 ogłasza przetarg

  • Adres: 47-300 Krapkowice, ul. Kwiatowa 7
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 0 77 44 60 377 , fax. 0 77 46 61 333
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Publiczne Gimnazjum nr 2
    ul. Kwiatowa 7 7
    47-300 Krapkowice
    tel. 0 77 44 60 377, fax. 0 77 46 61 333
    REGON: 00076916600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krapkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie przewozu dzieci do przedszkoli i uczniów do szkół
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Realizacja zamówienia będzie polegała na przywożeniu i odwożeniu przedszkolaków do Publicznego Przedszkola w Żywocicach i Kórnicy, uczniów do Publicznego Gimnazjum Nr 2 w Krapkowicach oraz do Publicznych Szkoły Podstawowej w Żywocicach i Kórnicy, autobusem Wykonawcy, w dniach nauki szkolnej w roku szkolnym 2009/2010, w okresie od 01 września 2009r. do zakończenia roku szkolnego (189 dni), zgodnie z harmonogramem przewozów, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Dzienny przebieg - ok. 193 km.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601131004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 189 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy winni spelniać warunki udziełu w postepowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp oraz nie powinni podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy- Pzp, tj.: 1. Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2. Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spelniania warunków udziału w postępowaniu nastapi w oparciu o wymagane oświadczenia i dokumenty wg. formuły : spelnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualna licencję na wykonywanie transportu drogowego, wydana na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001roku o transporcie drogowym - tekst jednolity Dz. U. Nr 125, poz. 874 z 2007 roku; W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki muszą spełniać odrębnie wszyscy wykonawcy składający ofertę wspólną. 4. Wykaz (na zał. Nr 4 do SIWZ) wykonanych a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, polegający na świadczeniu usług przewozowych osób o wartości jednej usługi nie mniejszej niż 80 000 zł. brutto lub maksymalnie dwóch usług przewozowych o wartości łącznej nie mniejszej 80 000 zł. brutto, podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze usługi te zostały należycie wykonane. 5. wykaz (na zał. Nr 3 do SIWZ) posiadanych autobusów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca w celu realizacji zamówienia; jeśli wykonawca w wykazie, o którym mowa wyżej wskaże autobus, którym będzie dysponował, winien przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tego autobusu. Wymaga się, aby wykonawca dysponował lub będzie dysponował przynajmniej dwoma autobusami do przewozu co najmniej 58 osób; W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie. 6. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50 000 PLN. W przypadku, gdy ubezpieczenie opłacane jest ratalnie, Wykonawca winien udokumentować, iż nie posiada zaległości w opłaceniu składek ratalnych. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek musi spełniać odrębnie każdy z wykonawców składający ofertę wspólną, przy czym określona wysokość ubezpieczenia może być łączna. Jeśli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to: 1. zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 i 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 lit. a i c, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 lit. b winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zasadę opisaną w ust. 3 stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krapkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach