Przetargi.pl
Wykonanie remontu świetlicy wiejskiej oraz biblioteki w miejscowości Węgry-Gmina Żórawina

Gmina Żórawina ogłasza przetarg

  • Adres: 55-020 Żórawina, ul. Kolejowa 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3165157 , fax. 71 7234900
  • Data zamieszczenia: 2013-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żórawina
    ul. Kolejowa 6 6
    55-020 Żórawina, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3165157, fax. 71 7234900
    REGON: 93193514100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu świetlicy wiejskiej oraz biblioteki w miejscowości Węgry-Gmina Żórawina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku świetlicy wiejskiej oraz biblioteki w miejscowości Węgry, Gmina Żórawina w zakresie: roboty budowlane: remont dachu, świetlica, scena i pomieszczenia dla aktorów, pomieszczenie podawcze, kuchnia, siłownia, korytarz, elewacja. roboty sanitarne: nowe w.c, szambo i instalacja wod-kan. Prace wywozowe: wywóz gruzu i ziemi po robotach budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach, przedmiarach robót, projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru, zgłoszeniu wykonania robót budowlanych z potwierdzeniem niewniesienia sprzeciwu przez Starostę Powiatu Wrocławskiego w sprawie zamiaru rozpoczęcia robót z dnia 31.08.2012 r. Zasady wykonywania robót budowlanych: - przed podpisaniem umowy oferent winien dostarczyć kosztorys ofertowy, przed przystąpieniem do prac Kierownik budowy jest obowiązany sporządzić plan bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ), Roboty budowlane należy wykonywać zgodnie z załączoną dokumentacją tj.: przedmiarami robót, specyfikacjami technicznymi, wytycznymi określonymi w SIWZ, wiedzą i sztuką budowlaną, przepisami BHP, Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje dokumentacją powykonawczą oraz kosztorys różnicowy jeżeli nastąpiły zmiany w stosunku do przedstawionego przedmiaru robót, Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych i określonych w dokumentacji, Ilekroć w dokumentacji technicznej występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów lub określenia sugerujące wyroby konkretnych firm Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, parametrach technicznych nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji technicznej, Wykonawca ma obowiązek posiadać dla użytych materiałów i urządzeń dokumenty takie jak: certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakościowe, Jeżeli zajdzie potrzeba Wykonawca przygotuje dokumenty niezbędne Zamawiającemu do rozliczenia w związku z dofinansowaniem ze środków PROW na lata 2007-2013. Zamówienie winno być wykonane przy użyciu sprzętu i materiałów Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zakresu zadania. Zmiany będą dotyczyły tylko zakresu, który wyniknie w trakcie realizacji zadania, a będzie niezbędny do właściwego zakończenia podstawowego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamwaiający nie wymaga wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zorawina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach