Przetargi.pl
Wykonanie remontu pokrycia papowego dachu oraz robót ogolnobudowlanych i instalacyjnych w budynku przy ul. Arii Karjowej 22 w Jeleniej Górze

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
  • Data zamieszczenia: 2009-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul Podwale 31-33 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu pokrycia papowego dachu oraz robót ogolnobudowlanych i instalacyjnych w budynku przy ul. Arii Karjowej 22 w Jeleniej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pokrycia dachowego oraz robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych w budynku przy ul. Armii Krajowej 22 w Jeleniej Górze. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1)Zakres prac przygotowawczych oraz robót ogólnobudowlanych: WYMIANA PAPOWEGO POKRYCIA DACHU - rozbiórka 12 szt. świetlików ze szkła zbrojonego w ramach stalowych, - wymiana instalacji odgromowej ze stali ocynkowanej, - rozbiórka obróbek blacharskich oraz dokonanie oceny ich przydatności do ponownego wbudowania, - demontaż papowego pokrycia dachu, - wymiana grawitacyjnych wpustów dachowych zamontowanych w korytach oraz 4 szt. wewnętrznych rur spustowych ?150 z rur żeliwnych. Odprowadzenie wód opadowych z dachu za pomocą wpustów grawitacyjnych rozmieszczonych na dachu w betonowych korytach odpływowych. Wpust grawitacyjnego odwodnienia dachu o parametrach nie gorszych niż WAVIN powinien posiadać przyspawany kołnierz bitumiczny oraz kosz zabezpieczający przed dostawaniem się liści. Rury spustowe wewnętrzne należy wykonać polietylenu wysokiej gęstości HDPE o parametrach nie gorszych niż WAVIN o dużej odporności na uderzenia. Montaż instalacji należy wykonać zgodnie z instrukcją producenta. Wpusty dachowe i rury wewnętrzne spustowe należy montować w miejsce istniejących., - miejscowe naprawy podłoża z betonu z uwzględnieniem koryt dachowych, - wykonanie nowego papowego pokrycia dachu (papa termozgrzewalna) z użyciem papy asfaltowej podkładowej o parametrach technicznych nie gorszych niż papa asfaltowa podkładowa HYDROBIT V60 S35 oraz papy asfaltowej wierzchniego krycia o parametrach technicznych nie gorszych niż papa asfaltowa wierzchniego krycia POLBIT WF PYE PV 250 S5 firmy Icopal S.A., - wykonanie obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej o gr. 0,55mm, - wykonanie i montaż świetlików łukowych z płyt poliwęglanowych dwukomorowych, przeźroczystych i profili aluminiowych o rozpiętości ok. 1500mm. - usunięcie i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki. ROBOTY ZIEMNE, POSADZKI, FUNDAMENTY POD URZĄDZENIA - częściowy demontaż istniejących posadzek z cegły klinkierowej, - wykonanie robót ziemnych związanych w wykonaniem wykopów pod fundamenty podnośników samochodowych - 4 szt., - wykonanie fundamentów pod istniejące urządzenia stanowiące wyposażenie warsztatu tj. podnośniki samochodowe, (URZĄDZENIA INWESTORA). Stałe urządzenia będące wyposażeniem hal warsztatowych należy zamontować na fundamentach o wymiarach określonych przez wytwórcę i zawartych w dokumentacji techniczno - ruchowej, - wwóz gruzu, utylizacja i składowanie na wysypisku DEMONTAŻ ŚCIANY DZIAŁOWEJ W POMIESZCZENIU HAL WARSZTATOWYCH - wykonanie demontażu ścianki wewnętrznej działowej dzielącej pomieszczenia hal warsztatowych, - demontaż wrót stalowych rozwieranych, - uzupełnienie posadzki z cegły klinkierowej w miejscach po rozbiórce ściany działowej, - uzupełnienie tynków wewnętrznych zwykłych kat. III w miejscach po rozbiórce ściany działowej, - wywóz grzu, utylizacja i składowanie na wysypisku 2) Zakres robót instalacyjnych: a) w zakresie instalacji elektrycznych - wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej cztery podnośniki samochodowe o mocy 4 kW (każdy).Przewody prowadzone będą w liniach prostych, pionowych i poziomych lub równoległych do krawędzi stropu, natynkowo ułożone w rurach., - wymiana gniazd bezpiecznikowych (3 bieg. do 32A). b) w zakresie instalacji c.o.: - wykonanie demontażu grzejników żeliwnych z rur ożebrowanych, zaworów grzejnikowych oraz instalacji c.o. z rur stalowych, - montaż grzejników stalowych trzypłytowych płytowych , - montaż instalacji c.o. z rur miedzianych o połączeniach lutowanych na ścianach oraz w kanałach c.o., - wykonanie izolacji rurociągów otulinami Thermaflex FRZ - jednowarstwowe. 3) Prace porządkowe: - wywóz gruzu z terenu budowy i uporządkowanie terenu, utylizacja i składowanie na wysypisku 3.Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia zawiera: przedmiar robót- załącznik nr 2 do siwz, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2.1 do siwz, oraz załączone szkice i fotografie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 5 270,00 zł (słownie: pięć tysięcy dwieście siedemdziesiąt złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki oraz złożą oświadczenie o ich spełnianiu: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. złożą dokumenty potwierdzające odpowiednio, że: 1. w wypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną - tej osoby fizycznej, spółka jawną - wspólnika, spółką partnerską - partnera lub członka zarządu, spółka komandytową - komplementariusza, spółką komandytowo - akcyjną - komplementariusza, osobą prawną (nie wymienioną powyżej) - urzędującego członka organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 2. wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. 2.1) udokumentują wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, których wartość nie była mniejsza niż 320 000,00 zł brutto, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, 2.2) udokumentują dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń (wymagane uprawnienia w następujących specjalnościach: - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej (w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych), - instalacyjnej (w zakresie sieci, i instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych) 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Dla potwierdzenia spełniania powyższych warunków wykonawca winien złożyć oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Lista dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2008 r. Nr 188 poz. 1155 ) mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. I. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamawiający żąda następujących dokumentów : 1.1 aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2 aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do pkt . 8, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3 aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, II. w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 do siwz, b) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 7 do siwz, c) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (projektanci, kierownik budowy oraz kierownicy robót), posiadają wymagane uprawnienia oraz aktualne dokumenty stwierdzające przynależność tych osób do Okręgowej Izb Inżynierów i Techników Budowlanych lub Okręgowej izby Architektów wraz z aktualnym zaświadczeniem o obowiązkowym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanego zawodu Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 1. Zamiast dokumentów , o których mowa w pkt. I 1.1, 1.3 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt I 1.2- składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (przepisy pkt 1 i 2 dotyczące okresów z którymi wiąże się aktualność dokumentów stosuje się odpowiednio).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach