Przetargi.pl
Wykonanie remontu pokrycia dachu i remontu sanitariatów w Zespole Szkół Miejskich nr 4 w Kędzierzynie-Koźlu

Zespół Szkół Miejskich nr 4 ogłasza przetarg

  • Adres: 47230 Kędzierzyn-Koźle, ul. Sławięcicka
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 48 348 71 , fax. 077 48 348 71
  • Data zamieszczenia: 2017-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Miejskich nr 4
    ul. Sławięcicka 96
    47230 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 077 48 348 71, fax. 077 48 348 71
    REGON: 16009960300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu pokrycia dachu i remontu sanitariatów w Zespole Szkół Miejskich nr 4 w Kędzierzynie-Koźlu
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: Część I remont pokrycia dachu budynku głównego papą termozgrzewalną CPV: 45000000-7; 45260000-7; 45410000-4 Część II remont sanitariatów na 3 kondygnacjach wraz z wymianą instalacji wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej CPV: 45000000-7; 45400000-1; 45330000-9; 45311000-0 Przedmiotem zamówienia w części I jest remont pokrycia dachu papą termozgrzewalną na budynku głównym szkoły z godnie z załączonym przedmiarem robót. Pełny oraz dokładny zakres i opis przedmiotu zamówienia części I określony jest przez: 1. Przedmiar robót – remont pokrycia dachu; 2. STWiO – remont pokrycia dachu. Opublikowanych na stronie Zamawiającego http://www.zsmnr4kkozle.pl. Wykonanie przedmiotu zamówienia w części I obejmuje ponadto: 1. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 2. Organizację, zagospodarowanie i oznakowanie budowy oraz likwidację placu budowy. 3. Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. 4. Remonty i naprawę (odtworzenie) zniszczonej nawierzchni w chodnikach oraz zieleni. 5. Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika. 6. Wykonanie zaleceń pokontrolnych i poodbiorowych. 7. Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na RIPOK lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. 8. Sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej terenu, polegającej w szczególności na uwidocznieniu ogólnego stanu placu budowy przed rozpoczęciem robót. Inwentaryzację Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku danych CD w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy. 9. Koszty pobranych od Zamawiającego mediów (woda, energia elektryczna). 10. Uporządkowanie terenu budowy oraz przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego. Przedmiotem zamówienia w części II jest remont sanitariatów na 3 kondygnacjach wraz z wymianą instalacji wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej z godnie z załączonym przedmiarem robót. Zakres robót obejmuje: 1. Sanitariaty uczniowskie dla chłopców a) Roboty ogólnobudowlane b) Instalacje sanitarne i c.o. c) Instalacje elektryczne 2. Sanitariaty uczniowskie dla dziewcząt. a) Roboty ogólnobudowlane b) Instalacje sanitarne i c.o. c) Instalacje elektryczne 3. Adaptacja sanitariatu dla personelu na pomieszczenie gospodarcze. a) Roboty ogólnobudowlane b) Instalacje sanitarne i c.o. c) Instalacje elektryczne 4. Sanitariaty dla nauczycieli. a) Roboty ogólnobudowlane b) Instalacje sanitarne i c.o. c) Instalacje elektryczne 5. Wymiana instalacji kanalizacyjnej na poziomie piwnicy w pionie pod sanitariatami uczniowskimi wraz z przykanalikiem. 6. Wywóz i utylizacja odpadów. Pełny oraz dokładny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez: 1. Przedmiar robót – remont sanitariatów; 2. STWiO – remont sanitariatów. Opublikowanych na stronie Zamawiającego http://www.zsmnr4kkozle.pl. Wykonanie przedmiotu zamówienia w części II obejmuje ponadto: 1. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 2. Organizację, zagospodarowanie i oznakowanie budowy oraz likwidację placu budowy. 3. Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. 4. Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika. 5. Wykonanie zaleceń pokontrolnych i poodbiorowych. 6. Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na RIPOK lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. 7. Wykonanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę rękojmi i gwarancji bezpłatnych wymaganych przeglądów gwarancyjnych zabudowanych urządzeń na obiekcie oraz wykonanie czynności konserwacyjnych tychże urządzeń, warunkujących utrzymanie gwarancji na zasadach przez Wykonawcę udzielonej. 8. Koszty pobranych od Zamawiającego mediów (woda, energia elektryczna). 9. Uporządkowanie terenu budowy oraz przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach