Przetargi.pl
Wykonanie remontu nawierzchni ul. Ogrodowej w Końskowoli

Gmina Końskowola ogłasza przetarg

  • Adres: 24-130 Końskowola, ul. Pożowska 3a
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 081 8816201 , fax. 081 8816202
  • Data zamieszczenia: 2009-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Końskowola
    ul. Pożowska 3a 3a
    24-130 Końskowola
    tel. 081 8816201, fax. 081 8816202
    REGON: 00054347900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://konskowola.bip.e-zeto.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu nawierzchni ul. Ogrodowej w Końskowoli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni ul. Ogrodowej w Końskowoli. Zakres zamówienia obejmuje: 1) wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym zagęszczanym mechanicznie o gr. do 5cm -6m3; 2) skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 warstwy wyrównawczej - 600m2; 3) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno asfaltową mechanicznie w ilości 75 kg/m2 - 45t; 4) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno asfaltowych o grubości 3cm (warstwa ścieralna dla KR1) - 600m2; 5) wykonanie pobocza utwardzonego z destruktu o szerokości 0,5m i gr. warstwy 8cm - 200m2; 6) rozbiórka wraz z ponownym ułożeniem krawężników betonowych 15*30 na ławie betonowej (materiał z rozbiórki) - 20mb; 7) regulacja pionowa zaworów wodociągowych - 5szt.; 8) regulacja pionowa studzienek telekomunikacyjnych - 1szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie obowiązuje
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią poniższe wymagania: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: a) w ramach kluczowego personelu przewidzianego do wykonania zamówienia dysponują osobami z odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem - kierownik robót drogowych posiadający doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót przy realizacji co najmniej 2 kontraktów dotyczących remontów dróg posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. b) w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali minimum 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Warunek uważa się za spełniony, jeżeli oferent wykonał roboty drogowe w zakresie remontów nawierzchni dróg w klasie drogi D, kategorii ruchu KR1-KR2 o pow. minimum 600m2. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w okresie realizacji zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców w postępowaniu metodą stwierdzenia: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania oferty. 2. Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat (od 07.07.2004), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia wraz z referencjami (minimum 3). 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 5. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://konskowola.bip.e-zeto.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach