Przetargi.pl
SA.270.13.2015 roboty budowlane polegające na utrzymaniu i remoncie dróg leśnych w Nadleśnictwie Syców w roku 2015 z podziałem na zadania.

Nadleśnictwo Syców ogłasza przetarg

  • Adres: 56-500 Syców, ul. Kolejowa 14
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. (0-62) 7852127 , fax. (0-62) 7869032
  • Data zamieszczenia: 2015-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Syców
    ul. Kolejowa 14 14
    56-500 Syców
    tel. (0-62) 7852127, fax. (0-62) 7869032
    REGON: 25051943500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SA.270.13.2015 roboty budowlane polegające na utrzymaniu i remoncie dróg leśnych w Nadleśnictwie Syców w roku 2015 z podziałem na zadania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na utrzymaniu i remoncie dróg leśnych w Nadleśnictwie Syców w roku 2015 z podziałem na zadania. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 zadania zwane dalej Pakietami tj.: Pakiet nr 1 - Utrzymanie dróg w obrębach leśnych Bralin, Rychtal. Pakiet nr 2 - Remont czterech dróg w obrębie leśnym Syców o nr inwentarzowych 220/1203, 220/1276, 220/1295, 220/1296 w leśnictwach: Bukowina, Wioska, Drołtowice. 1. Zakres przedmiotu zamówienia dla zadania - Pakietu 1-2 obejmuje następujące roboty: 1.1 Naprawie (1m2) nawierzchni gruntowych 1.2 Naprawie (1m2) nawierzchni z kamienia o gr. 10 cm, 1.3. Uzupełnieniu kamieniem łamanym (1m3) ubytków w nawierzchni kamiennej i gruntowej, 1.4. Wykonaniu (1mb) przepustu z rur betonowych o średnicy 50 cm. wraz z niezbędnymi robotami ziemnymi, 1.5. Wykonanie 1 komplet (2 szt.) ścianek czołowych betonowych dla przepustu o średnicy 50 cm, 1.6. Oczyszczanie (1 mb) rowu z namułu o grubości do 20 cm z wyprofilowaniem rowów z cieków o głębokości do 1 m szerokości dna do 0,6 m, 1.7. Oczyszczanie (1 mb) rowu z namułu o grubości do 40 cm z wyprofilowaniem rowów z cieków o głębokości do 1 m szerokości dna do 0,6 m, 1.8. Oczyszczanie (1 mb) rowu z namułu o grubości do 20 cm z wyprofilowaniem rowów z cieków o głębokości do 1 m szerokości dna do 1 m, 1.9. Oczyszczanie (1 mb) rowu z namułu o grubości do 40 cm z wyprofilowaniem rowów z cieków o głębokości do 1 m szerokości dna do 1 m. Kod CPV 45 23 32 20-7, 45233140-2 Jeżeli w dokumentacji przetargowej występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów lub określenie sugerujące wyroby konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji.. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych norm, aprobat i systemów odniesienia. 2. Ogólne wymagania dotyczące robót: 2.1. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania . Prace należy prowadzić zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami i normami, zasadami sztuki budowlanej oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. 2.2. W czasie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca, w ramach ceny ofertowej, zobowiązany będzie do: 1) urządzenia zaplecza w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, zabezpieczenia terenu objętego robotami budowlanymi oraz przed dostępem osób postronnych, 2) potwierdzania każdorazowo u właściwego terytorialnie leśniczego lub osoby go zastępującej, ilości dostarczanego kruszywa, 3) prowadzenia robót zgodnie z zakresem przewidzianym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w przedmiarze robót, obowiązującymi normami i przepisami oraz zasadami sztuki budowlanej, 4) wykonania przedmiotu umowy, przy użyciu własnych materiałów, zgodnie z umową, zasadami wiedzy technicznej i przepisami prawa oraz z zastosowaniem materiałów budowlanych oraz urządzeń i sprzętu posiadającego: - certyfikaty na znak bezpieczeństwa, - aprobaty techniczne, - certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności, - atesty. - Wykonawca pokryje koszty badania jakości wbudowywanego kruszywa w niezależnym laboratorium wskazanym przez Zamawiającego., - niezależnie od powyższych badań Zamawiający zastrzega sobie prawo do pobierania, w trakcie realizacji robót, próbek wbudowywanego kruszywa i przebadaniu go, na koszt własny w niezależnym laboratorium. 5) postępowania z odpadami powstałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy zgodnie z zapisami Ustawy o odpadach i Ustawy Prawo ochrony środowiska . 6) zorganizowania, zagospodarowania i zabezpieczenia terenu budowy z zachowaniem należytej staranności, w tym zachowania porządku na terenie budowy, 7) ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, 8) natychmiastowego usunięcia wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót, 9) przerwania robót na żądanie Zamawiającego i w związku z tym zabezpieczenia wykonania robót przed ich zniszczeniem, 10) zabezpieczenia obrębu prowadzenia robót w sposób zapewniający bezpieczeństwo. 11) poszanowania występujących w obszarze oddziaływania obiektu uzasadnionych interesów osób trzecich. 12) wykonania przed zgłoszeniem przedmiotu umowy do odbioru, wszystkich niezbędnych prób, odbiorów i badań z wynikiem pozytywnym, 13) uporządkowania terenu po zakończeniu robót oraz przekazanie go Zamawiającemu w terminie nie późniejszym niż termin odbioru końcowego robót, , 14) przywrócenia uszkodzonych dróg leśnych dojazdowych, po których odbywał się transport kruszyw oraz maszyn budowlanych do stanu z przed rozpoczęcia ich użytkowania, 15) uczestniczenia w czynnościach odbioru, usunięcia stwierdzonych wad, przekazania wymaganych atestów i zaświadczeń, 16) zgłoszenia w formie pisemnej gotowości do odbioru ostatecznego na piętnaście (15) dni przed upływem okresu gwarancji i rękojmi za wady. 2.3. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia, będą to m.in. następujące koszty: 1) wszystkich obowiązków kierownika budowy; 2) transportu, montażu i dostaw; 3) wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, odtworzeniowych; 4) koszty związane z odbiorami robót, w tym wszelkich badań powykonawczych wymaganych przepisami; 5) opłaty 7) inne koszty wynikające z zawartej umowy oraz koszty wszelkich innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów obciążają Wykonawcę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności mające wpływ na cenę zamówienia. Zamawiający zaleca dokonanie wizji na placu budowy przed przystąpieniem do przygotowania oferty, zdobycia wszelkich informacji , które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 2.4. Pozostałe wymagania 1) roboty wykonywane będą na podstawie zleceń częściowych, wystawianych przez Zamawiającego; 2) szczegółowa lokalizacja robót naprawczych wg wskazań zamawiającego , 3) po wykonaniu zakresu zamówienia częściowego oraz uprzątnięciu terenu robót, Wykonawca zgłasza na piśmie roboty do odbioru, załączając do zgłoszenia obmiar wykonanych robót. Jednostkami obmiarowymi są jednostki określone w Rozdziale II SIWZ pkt 1.1. do 1.10. 4) Wykonawca we własnym zakresie i w cenie oferty utrzyma w ciągłej czystości jezdnię i dojazdy do posesji w czasie prowadzenia prac; 5) Wszystkie prace objęte przetargiem należy wykonać przy zachowaniu ruchu kołowego. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zlecanych robót. Realizacja będzie uzależniona od stanu nawierzchni dróg i warunków atmosferycznych oraz możliwości finansowych Zamawiającego; 7) Okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 12 miesięcy;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin przystąpienia do realizacji robót
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sycow.poznan.lasy.gov.pl -
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach