Przetargi.pl
modernizacja - przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Kuczków - Uchań Dolny oraz modernizacja - przebudowa dróg w miejscowościach Wrzeczko, Uchań Dolny, Łyszkowice - ul. Gminna i ul. Wolności

Urząd Gminy Łyszkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 99-420 Łyszkowice, ul. Gminna 11
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 0 46 838 87 78 , fax. 0 46 838 89 67
  • Data zamieszczenia: 2016-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Łyszkowice
    ul. Gminna 11 11
    99-420 Łyszkowice
    tel. 0 46 838 87 78, fax. 0 46 838 89 67
    REGON: 00055026100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lyszkowice.bipst.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    modernizacja - przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Kuczków - Uchań Dolny oraz modernizacja - przebudowa dróg w miejscowościach Wrzeczko, Uchań Dolny, Łyszkowice - ul. Gminna i ul. Wolności
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres opracowania Opracowane projekty obejmują: 1. Modernizację - przebudowę drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Kuczków - Uchań Dolny w km 0+000,00 - 2+196,00 dz. nr 116/2,125, 126 1) stan istniejący Droga objęta opracowaniem przebiega przez miejscowości Uchań Dolny od miejsca, w którym droga została wyremontowana , a następnie przez miejscowość Uchań Dolny do granicy z gminą Łowicz. Jest to droga gminna zapewniająca dojazd do gruntów rolnych. W stanie istniejącym od km 0+000,00 do km 0+376,00 pas drogi dojazdowej ok. 16,00 m jezdnia ma szerokość ok. 4,40 - 4,50 m. Jezdnia ma nawierzchnię asfaltową która jest miejscami popękana i z ubytkami, oraz załamaniami. Nawierzchnia jest położona na podbudowie z nadziarna, tłucznia i żwiru o gr. około 7-15 cm. Pobocza na pewnych odcinkach są wyższe od nawierzchni co powoduje, że woda z opadów deszczu gromadzi się przy krawędzi jezdni co jest niekorzystne zjawisko dla utrzymana i eksploatacji drogi. Droga na odcinku 0 + 376,00 do 2+196,00 posiada pas drogowy o szerokości 10,00 m. Jezdnia o szerokości 4,00 - 4,20 m. Na pewnych odcinkach przebudowywanej drogi jezdnia jest o szerokości 3,70 m. Są to odcinki gdzie wykonywana była kanalizacja sanitarna, jej część grawitacyjna, i konieczność montażu studzienek włazowych betonowych. Na tych odcinkach została również uszkodzona podbudowa. Jezdnia na odcinku 1+870,00 przebiega w nasypie z niewielkimi poboczami, zwłaszcza po zachodniej stronie. Wskazane byłoby uzupełnić te pobocza nadmiarem ziemi z poboczy z początkowych odcinków projektowanej drogi. Droga na długości posiada nieznaczne załamania osi geometrycznej. 2) zakres i cel opracowania Zakresem opracowania objęto odcinek drogi dojazdowej od km 0+000,00 do km 2+196,00 w miejscowości Kuczków - Uchań Dolny, który podzielona na dwa odcinki różniące się zakresem robót. Na odcinku 0+376,00 przewiduje się : - mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni - skroplenie emulsją C60B3ZM zgodnie z PN-EN 138:2010 istniejącej nawierzchni - uzupełnienie ubytków nawierzchni i wyrównanie profilu nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną AC11W w ilości 75kg/m2 - wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej AC11S grubości 3 cm. - wykorytowanie poboczy jezdni na szerokości po 0,50 m na głębokość 10 cm pod wzmocnienie poboczy - wzmocnienie poboczy tłuczniem 0-63 mm z zagęszczeniem i ze spadkami 6% na zewnątrz - przewiezienie nadmiaru z poboczy na odcinek l+860,00 Na odcinku 0+376.00 do 2+196,00 przewiduje się : - mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni - wykorytowanie poboczy jezdni w miejscach gdzie wykonywane roboty kanalizacyjne i oznaczone w projekcie l+189,00 do 1+279,00, 1+ 606,00 do 1+846,00 oraz 2+037,00 do 2+057,00 na szerokość 0,60 m na 0,20 m i uzupełnienie podbudowy tłuczniem o gr. l5 cm po zagęszczeniu - skropienie emulsją C60B3ZM zgodnie z PE-EN 138:2010 i istniejącej nawierzchni - uzupełnienie ubytków istniejącej i wyrównanie profilu nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną AC11W w ilości 75 kg/m2 - wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej AC11S gr. 3cm - wykorytowanie poboczy jezdni na głębokość 10 cm na szerokości po 0,50 m z każdej strony pod wzmocnienie poboczy - wzmocnienie poboczy tłuczniem 0-63 mm z zagęszczeniem i spadkami 6% na zewnątrz - rozplantowanie dowiezionej z nadmiaru na początkowych odcink?ach planowanej inwestycji na odcinku poza 1+860,00 3) Parametry techniczne: - klasa drogi D - kategoria obciążenia ruchem KR1 - prędkość projektowa Vp=40 km/h - szerokość jezdni 4,40m na odcinku 0+367 i 4,00 m na pozostałym odcinku - przekrój nawierzchni ze spadkiem daszkowym 2% na odcinkach prostych i na łukach - spadek poprzeczny poboczy ziemnych 6%. 2. Modernizację - przebudowę drogi w miejscowości Wrzeczko w km 0+000 - 0+800 dz. nr 151 1) stan istniejący Droga objęta opracowaniem przebiega przez miejscowości Wrzeczko od skrzyżowania z modernizowaną w ramach budowy autostrady drogą gminną do ostatniej zabudowy. Jest to droga gminna zapewniająca dojazd do gruntów rolnych. W stanie istniejącym od km 0+000,00 do km 0+800,00 pas drogowy drogi dojazdowej ma około 5,00 do 5,50 m szerokości, a jezdnia ma szerokość 3,00 m. Jezdnia ma nawierzchnię asfaltową która jest miejscami popękana i z ubytkami, oraz załamaniami. Nawierzchnia jest położona na podbudowie z nadziarna, tłucznia i żwiru o gr. około 7-15 cm. Pobocza na pewnych odcinkach są wyższe od nawierzchni co powoduje, że woda z opadów deszczu gromadzi się przy krawędzi jezdni co jest niekorzystne zjawisko dla utrzymana i eksploatacji drogi, na innych odcinkach pobocza są zaniżone. Droga na długości posiada nieznaczne załamania osi geometrycznej. 2) zakres i cel opracowania. Zakresem opracowania objęto odcinek drogi dojazdowej od km 0+000,00 do km 0+800,00 w miejscowości Wrzeczko. Na odcinku 0+800,00 przewiduje się : - mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni - skroplenie emulsją C60B3ZM zgodnie z PN-EN 138:2010 istniejącej nawierzchni - uzupełnienie ubytków nawierzchni i wyrównanie profilu nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną AC11W w ilości - 50 kg/m2 - wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej AC11S grubości 3cm. - wykorytowanie poboczy jezdni na szerokości po 0,50 m na głębokość 10 cm pod wzmocnienie poboczy - wzmocnienie poboczy tłuczniem 0-63mm z zagęszczeniem i ze spadkami 6% na zewnątrz. 3) Parametry techniczne: - klasa drogi D - kategoria obciążenia ruchem KR1 - prędkość projektowa Vp=40 km/h - szerokość jezdni 3,00 m - przekrój nawierzchni ze spadkiem daszkowym 2% na odcinkach prostych i na łukach - spadek poprzeczny poboczy ziemnych 6%. 3. Modernizację - przebudowę drogi w miejscowości Uchań Dolny w km 0+000,00 - 0+645,00 dz. nr 197, 235, 236, 238/1 1) stan istniejący Droga objęta opracowaniem przebiega przez miejscowości Uchań Dolny od skrzyżowania z przebudowywaną drogą Kuczków - Uchań Dolny. Jest to droga gminna zapewniająca dojazd do gruntów rolnych. W stanie istniejącym od km 0+000,00 do km 0+645,00 pas drogowy drogi dojazdowej ma około 5,00 do 5,00 m szerokości, a jezdnia ma szerokość 3,00m. Droga na odcinku 0+000,00 do 0+297,00 nie ma nawierzchni tyko podbudowę z kruszywa łamanego i tłucznia . Grubość podbudowy wynosi 7-10 cm. Szerokość podbudowy obejmuje cały pas drogowy od 0+000,00 do 0+230,00 m. Na pozostałym odcinku 0+230,00 do 0+297 m pobocza należy w celu ich wzmocnienia wykorytować. Na pozostałym odcinku tj. od 0+297 do 0+645,00 jezdnia ma nawierzchnię asfaltową która jest miejscami popękana i z ubytkami, oraz załamaniami. Nawierzchnia jest położona na podbudowie z nadziarna, tłucznia i żwiru o gr. około 7-15cm. Droga na tym odcinku nie posiada wzmocnionych poboczy co jest niekorzystne dla eksploatacji drogi. Przebudowę drogi planuje się po istniejącej trasie, która na pewnych odcinkach wychodzi poza działkę przeznaczoną pod drogę. Gmina posiada prawo dysponowania nieruchomością na działki przez które przebiega planowana droga. Droga na długości posiada załamania osi geometrycznej co pokazano na projekcie zagospodarowania. 2) zakres i cel opracowania Zakresem opracowania objęto odcinek drogi dojazdowej od km 0+000,00 do km 0+645,00 w miejscowości Uchań Dolny Na odcinku 0+297,00 przewiduje się: - uzupełnienie tłuczniem 0-63 mm istniejącej podbudowy - położenie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej AC11W grubości 3 cm - wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej AC11S grubości 3 cm - wykorytowanie poboczy jezdni na szerokości po 0,50 m na 10 cm pod wzmocnienie poboczy na odcinku 0+230,00 do 0+297,00 - wzmocnienie poboczy tłuczniem 0-63 mm z zagęszczeniem i ukształtowaniem spadku 6% na zewnątrz jezdnia odcinku 0+230,00 - 0+297,00 Na odcinku 0+297,00 - 0+645,00 przewiduje się: - mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni - skroplenie emulsją C60B3ZM zgodnie z PN-EN 138:2010 istniejącej nawierzchni - uzupełnienie ubytków nawierzchni i wyrównanie profilu nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną AC11W w ilości 50 kg/m2 - wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej AC11S grubości 3cm. - wykorytowanie poboczy jezdni na szerokości po 0,50 m na głębokość l0 cm pod wzmocnienie poboczy - wzmocnienie poboczy tłuczniem 0-63 mm z zagęszczeniem i ze spadkami 6% na zewnątrz. 3) Parametry techniczne: - klasa drogi D - kategoria obciążenia ruchem KR1 - prędkość projektowa Vp=40 km/h - szerokość jezdni 3,00 m - przekrój nawierzchni ze spadkiem daszkowym 2% na odcinkach prostych i na łukach - spadek poprzeczny poboczy ziemnych 6%. 4. Modernizację - przebudowę drogi w miejscowości Łyszkowice w km 0+000,00 - 0+293,56 ul. Gminna dz. nr 162 i km 0+000,00 - 0+206,50 ul. Wolności dz. nr 163 1) stan istniejący Ulice objęte opracowaniem znajdują się w miejscowości Łyszkowice. Ulica Gminna łączy się z drogą powiatową i poprzez ul. Wolności łączy się z drogą wojewódzką. Modernizowany odcinek dochodzi do pasa drogowego drogi wojewódzkiej. Odcinek ulicy Gminnej 293,56 m, a ul. Wolności 206,50 m. Nawierzchnia ulic była wielokrotnie naprawiana na skutek zużycia związanego z użytkowaniem jezdni, największych napraw dokonano po wykonywania kanalizacji sanitarnej. Wyraźnie widać pasy naprawianej jezdni wzdłuż przebiegu sieci kanalizacyjnej, jak również inne miejsca dość licznych naprawach po awariach. Ponadto miedzy czasie wykonano zatokę przystankową na ul Gminnej i zatoki postojowe przy bloku mieszkaniowym przy ul. Wolności. Zatoka przystankowa na skutek albo źle zaprojektowanych rzędnych, albo niewłaściwego wykonawstwa powoduje, że na całej zatoce w czasie opadów stoi woda o głębokości od 1 do 6 cm, a miejscami więcej. Taki stan jezdni z licznymi naprawami różną masą i załamaniami wzdłużnymi po robotach kanalizacyjnych powoduje konieczność uzupełnienia nawierzchni, doprowadzenia do właściwych spadków poprzecznych. Z rzędnych na podkładzie geodezyjnym wynika, że spadek podłużny jezdni jest od drogi wojewódzkiej wzdłuż ulicy Wolności i ul. Gminnej do drogi powiatowej. Z obserwacji po opadach deszczu stwierdzono, że nie ma zastoin wód opadowych wzdłuż ulic z wyjątkiem zatoki przystankowej i podjazdu do parkingu przed budynkiem gminy. Układ odpływu wód opadowych nie zmieni się. Jezdnia dwustronnie zamknięta jest krawężnikiem i chodnikami z kostki betonowej. Stan krawężników i chodnika jest zadawalający. Z jezdni na posesję wykonane są zjazdy. W miejscach zjazdów wysokość krawężnika jest 4 cm wyższa od jezdni w niektórych miejscach mniej. Szerokość jezdni jest różna na poszczególnych odcinkach ulicy od 7,05 m do 8,50 m, a na niektórych odcinkach 8,90 m. 2) zakres i cel opracowania Zakresem opracowania objęto ul. Gminną od km 0+000,00 do 0+293,56 i ul. Wolności od km 0+000,00 do 0+206,50 Na obydwu ulicach przewiduje się: - frezowanie nawierzchni jezdni ulic na głębokość 3 cm - mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni jezdni po frezowaniu - skroplenie emulsją C60B3ZM zgodnie z PN-EN 138:2010 istniejącej nawierzchni po frezowaniu - uzupełnienie ubytków nawierzchni i wyrównanie profilu nawierzchni, uzupełnienie zaniżonych powierzchni jezdni (zatoka przystankowa i inne) mieszanką mineralno-bitumiczną AC11W ilości 25kg/m2 ogółem ilość masy 95 ton - wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej AC11S grubości 4cm. - pomalowanie pasów przejść dla pieszych Na skrzyżowaniu ul. Gminnej utrzymać przekrój spadkowy odprowadzenie wód opadowych z południowej części jezdni ul. Wolności. 3) parametry techniczne: Zgodnie z ustaleniami z Inwestorem przyjęto: - klasa drogi L - kategoria obciążenia ruchem KR2 - prędkość projektowa Vp=50km/h - szerokość jezdni zgodnie z wymiarami przedstawionych na układzie drogi w planie - przekrój nawierzchni ze spadkiem daszkowym 2% na odcinkach prostych i na łukach (krzyżowaniu ulic) zgodnie z przekrojami konstrukcyjnymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lyszkowice.bipst.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach