Gmina Mysłakowice ogłasza przetarg
- Adres: 58-533 Mysłakowice, ul. Szkolna 5
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 075 6439986
- Data zamieszczenia: 2009-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mysłakowice
ul. Szkolna 5 5
58-533 Mysłakowice
tel. 075 6439986
REGON: 23082170100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslakowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana instalacji centralnego ogrzewania i modernizacja technologii kotłowni w klubie, bibliotece i sali gimnastycznej przy ul. Rudawskiej 8 w Karpnikach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
- modernizacja kotłowni z wymianą kotła na nowy o mocy 38 kW z automatyką pogodową pracujący na potrzeby produkcji cwu oraz roboty budowlane towarzyszące, -modernizacja instalacji c o i c.w.u. i grzejników oraz montaż zasobnika c.w.u. - przewody spalinowe, przewody wentylacji nawiewnej i wywiewnej, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311100
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wadium 3 000 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkami udziału w postępowaniu jest spełnienie warunków określonych w art. 22 i nie podleganie wykluczeniu w myśl art. 24 Prawa zamówień publicznych czego dowodem będzie podpisanie stosownego oświadczenia a także załączenie wymaganych dokumentów. Wymaga się udokumentowania prawidłowego wykonania co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 50.000 zł. każda. Wymaga się potwierdzenia ubezpieczenia prowadzonej działalności. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , wymaga się posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości 100 000 zł. 7. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia, nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda złożenia: 6.1 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.2 Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. ( załącznik nr 1 do SIWZ ) 6.3 Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia z podaniem wartości robót, daty wykonania i odbiorców robót a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie ( zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ ). -2- 6.4 Do tego należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót. Z wykazu musi wynikać, że zostały wykonane co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 50.000 zł. każda. 6.5 Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , w którym posiada rachunek , potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości 100 000 zł. wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.6 Dokumentów osób wyznaczonych do kierowania robotami budowlanymi potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych i członkowstwo w odpowiedniej Izbie, 6.7 Polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslakowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną