Przetargi.pl
Wymiana instalacji centralnego ogrzewania i modernizacja technologii kotłowni w klubie, bibliotece i sali gimnastycznej przy ul. Rudawskiej 8 w Karpnikach

Gmina Mysłakowice ogłasza przetarg

  • Adres: 58-533 Mysłakowice, ul. Szkolna 5
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 075 6439986
  • Data zamieszczenia: 2009-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mysłakowice
    ul. Szkolna 5 5
    58-533 Mysłakowice
    tel. 075 6439986
    REGON: 23082170100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslakowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana instalacji centralnego ogrzewania i modernizacja technologii kotłowni w klubie, bibliotece i sali gimnastycznej przy ul. Rudawskiej 8 w Karpnikach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - modernizacja kotłowni z wymianą kotła na nowy o mocy 38 kW z automatyką pogodową pracujący na potrzeby produkcji cwu oraz roboty budowlane towarzyszące, -modernizacja instalacji c o i c.w.u. i grzejników oraz montaż zasobnika c.w.u. - przewody spalinowe, przewody wentylacji nawiewnej i wywiewnej,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311100
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wadium 3 000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkami udziału w postępowaniu jest spełnienie warunków określonych w art. 22 i nie podleganie wykluczeniu w myśl art. 24 Prawa zamówień publicznych czego dowodem będzie podpisanie stosownego oświadczenia a także załączenie wymaganych dokumentów. Wymaga się udokumentowania prawidłowego wykonania co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 50.000 zł. każda. Wymaga się potwierdzenia ubezpieczenia prowadzonej działalności. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , wymaga się posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości 100 000 zł. 7. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda złożenia: 6.1 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.2 Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. ( załącznik nr 1 do SIWZ ) 6.3 Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia z podaniem wartości robót, daty wykonania i odbiorców robót a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie ( zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ ). -2- 6.4 Do tego należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót. Z wykazu musi wynikać, że zostały wykonane co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 50.000 zł. każda. 6.5 Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , w którym posiada rachunek , potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości 100 000 zł. wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.6 Dokumentów osób wyznaczonych do kierowania robotami budowlanymi potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych i członkowstwo w odpowiedniej Izbie, 6.7 Polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslakowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach