Przetargi.pl
Wykonanie remontu kompleksowego strefy stanowiska kierowania w budynku administracyjnym w Komendzie Miejskiej Policji w Jeleniej Górze, przy ul. Nowowiejskiej 43

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
  • Data zamieszczenia: 2013-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul Podwale 31-33 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu kompleksowego strefy stanowiska kierowania w budynku administracyjnym w Komendzie Miejskiej Policji w Jeleniej Górze, przy ul. Nowowiejskiej 43
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: roboty rozbiórkowe: roboty wewnętrzne: - skucie posadzek betonowych i lastryko, roboty ogólnobudowlane zakres prac przewidzianych do realizacji: - uzupełnienie ścianek działowych w pomieszczeniu łączności specjalnej z płyt GK z wypełnieniem kratą stalową oraz blachą stalową, - montaż witryn aluminiowych szklonych szkłem bezpiecznym (strefa ograniczonego dostępu) oraz szybą w klasie P4 (magazyn broni) wskazane w przedmiarze robót i na rzucie pomieszczeń witryny wyposażone w rozsuwane okna podawcze i lady na dokumenty, kolor z palety RAL podstawowej do uzgodnienia z użytkownikiem, - montaż ściany aluminiowej mobilnej, szklonej szkłem bezpiecznym z możliwością pełnego otwierania i zamykania, kolor z palety RAL podstawowej do uzgodnienia z użytkownikiem, - montaż drzwi aluminiowych szklonych szkłem bezpiecznym, - wykonanie nowych tynków wewnętrznych kat. III ścian, - wykonanie licowania ścian zaplecza socjalnego, sanitariatów okładziną z płytek ceramicznych matowych, - wykonanie malowania ścian farbą odporną na zmywanie w kolorach pastelowych, - wykonanie nowych posadzek płytek gresowych antypoślizgowych, - wykonanie podłogi technicznej na konstrukcji stalowej w rastrze 600x600mm. Konstrukcja nośna wykonana ze stali i zabezpieczona antykorozyjnie przez cynkowanie. Ruszt stalowy w profilu C40/40/2 wsparty na słupkach regulowanej wysokości. Wysokość podłogi technicznej do uzgodnienia na placu budowy z użytkownikiem. W systemie podłogi technicznej należy przewidzieć prowadzenie instalacji teletechnicznych, okablowania strukturalnego, PEL oraz montaż pochylni zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi odpowiedniego spadku. Należy również zamontować puszki podłogowe floorbox 228x228 8 gniazd 45x45- szt.6. Materiał płyty o wymiarach 600x600mm - wykończenie wykładzina PCV w wersji antyelektrostatycznej, silnie sprasowana płyta wiórowa nasączona żywicą o gęstości ok. 750kg/m3, powleczona od spodu folią aluminiową o gr. 0,2mm i blachą stalową ocynkowaną o gr. 0,5cm, krawędzie boczne zabezpieczone folią PVC. Płyty za materiałów niepalnych o gr. 42mm. - wykonanie sufitów podwieszanych, systemowych w rastrze 600x600 z wykonaniem otworów rewizyjnych dla zainstalowanych w suficie podwieszanym instalacji, - montaż stabilnego stelaża stalowego przy ścianie działowej o gr.1/4 cegły z uchwytami do zawieszenia 9 monitorów LCD o wymiarach zewnętrznych 120x70cm i wadze ok. 15kg (po 3 szt. w 3 rzędach) przy czym uchwyty do 6 ekranów (2 górne rzędy) winny posiadać możliwość regulacji w pionie, - wykonanie stałej zabudowy wnęki z płyt GK w pomieszczeniu aneksu kuchennego z płyty wiórowej gr. 18mm w okleinie drewnopodobnej, profile aluminiowe, drzwi przesuwne, kolor okleiny drewnopodobnej identyczny jak kolor zamontowanej istniejącej stolarki drzwiowej, - montaż żaluzji pionowych z materiałów niepalnych z atestem w kolorze z podstawowej palety barw do uzgodnienia z użytkownikiem, - wykonanie izolacji przeciwwodnych w pomieszczeniach sanitariatów, - regulacja istniejącej stolarki drzwiowej, - montaż skrzydeł drzwiowych łazienkowych w pomieszczeniach sanitariatów, pełnych w okleinie drewnopodobnej w kolorze stolarki drzwiowej uprzednio zamontowanej, skrzydła drzwiowe z kratką wentylacyjną lub tulejami wentylacyjnymi, - montaż samozamykacz, odbojnic drzwiowych, - montaż kompletnych drzwi pełnych w okleinie drewnopodobnej wraz z ościeżnicą w pomieszczeniu szatni, - oklejenie szyb okiennych w pomieszczeniu stanowiska kierowania folią odbijającą promieniowanie słoneczne, zabezpieczającą pomieszczenie przed nadmiernym nagrzewaniem, zewnętrzna powłoka metaliczna przy jednoczesnym przepuszczaniu światła, odporna na zarysowania i blaknięcie. - wykucie bruzd, zaprawianie, zamurowanie po wykonaniu instalacji, - montaż suszarek elektrycznych do rąk, podajników na papier toaletowy, podajników na mydło w pomieszczeniach sanitariatów, roboty elektryczne: Zakres robót elektrycznych obejmuje wykonanie: - montaż instalacji gniazd wtyczkowych w pomieszczeniach strefy stanowiska kierowania, - montaż instalacji oświetleniowej w pomieszczeniach objętych opracowaniem, - montaż rozdzielnicy elektrycznej zasilania gwarantowanego oraz zasilania podstawowego i rezerwowego wraz z kompletnym wyposażeniem, - montaż kompletnego osprzętu elektrycznego: gniazd wtykowych, łączników, opraw oświetleniowych, - montaż instalacji ostrzegania przed pożarem wraz z uruchomieniem i sporządzeniem dokumentacji powykonawczej instalacji, - montaż i uruchomienie instalacji systemu kontroli dostępu, - rozbudowa systemu telewizji przemysłowej - okablowanie, - montaż instalacji okablowania strukturalnego, - montaż i uruchomienie instalacji sygnalizacji włamania i napadu w pomieszczeniu łączności specjalnej SułTelp klasy SA3 . System składający się z następujących elementów: centrali alarmowej, obudowy z zasilaczem, akumulatora, sygnalizatora zewnętrznego, czujki wstrząsowej, klawiatury z wyświetlaczem, czujki ruchu w klasie S, przycisku napadowego, elektrozamka, sygnalizatora. - po wykonaniu montażu wymienionych powyżej instalacji Wykonawca sporządzi badania i pomiary wszystkich zamontowanych instalacji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. roboty instalacyjne sanitarne W zakres robót instalacyjnych sanitarnych wchodzi: - montaż umywalek ceramicznych, - montaż zlewozmywaka ze stali nierdzewnej 1 komorowego z ociekaczem, ze stali chromo-niklowej 18/10 o gr. min. 0,8mm w wykonaniu odpornym na zarysowania, matowa i porowata tekstura, - montaż brodzika natryskowego z tworzywa sztucznego, akrylowego, w komplecie z dopasowaną kabiną ze szkła hartowanego o gr. min. 6mm z atestem, szkło szronione, kabina zamykana uszczelką magnetyczną, mosiężne, chromowane uchwyty, profile ze stopu aluminium w kolorze chrom, - montaż baterii zlewozmywakowej, umywalkowych, natryskowych, - montaż urządzeń sanitarnych wiszących na gotowym elemencie montażowym wraz z armaturą spłukującą i przyciskiem do spłuczek podtynkowych, - wykonanie montażu i uruchomienia instalacji wentylacji mechanicznej, - montaż głowic termostatycznych, - montaż klimatyzatorów typu Split w pomieszczeniach stanowiska kierowania podstawowego i zapasowego, pomieszczeniu łączności specjalnej, uruchomienie oraz bezpłatny serwis klimatyzatorów dwa razy w roku w okresie gwarancji - 4 szt. zgodnie z opisem zawartym w przedmiarze robót, - montaż klimatyzatora typu Split w pomieszczeniu socjalnym wraz z uruchomieniem (urządzenie Inwestora przy wycenie należy uwzględnić koszt instalacji zasilania elektrycznego z zabezpieczeniem, przewodów instalacji chłodniczej, instalacji odprowadzenia skroplin, uzupełnienia czynnika chłodniczego). prace porządkowe: - wywóz gruzu z terenu budowy i uporządkowanie terenu, utylizacja i składowanie na wysypisku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 5 - istotne postanowienia umowy wraz z załącznikami, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące integralną część siwz. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 36 miesięcy. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zakresem określonym przez Zamawiającego w załączonym przedmiarze robót (załącznik nr 10), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 11) oraz zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym w projekcie umowy. Wykonawca wykona roboty zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, obowiązującymi normami, sztuką budowlaną oraz zaleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca dostarczy materiały budowlane i urządzenia konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodne z zakresem rzeczowym, wraz z certyfikatami, atestami, i innymi świadectwami określonymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Materiały, o których mowa muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, wymaganiom siwz oraz powszechnie obowiązującym przepisom prawa. Wykonawca wykonana przedmiot umowy z materiałów własnych, fabrycznie nowych, a ponadto poniesie koszty związane z: - ubezpieczeniem przedmiotu zamówienia, -przeprowadzaniem wymaganych prób i badań, -zorganizowaniem placu budowy i zaplecza,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 8 400,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach