Przetargi.pl
Wykonanie remontu i zmiana sposobu użytkowania budynku kaplicy cmentarnej położonej na działce nr 72/1 w m. Sulechów (teren cmentarza) na dom przedpogrzebowy (etap I)

Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne "SuPeKom" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, ul. Poznańska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 3852407 w. 49 , fax. 68 3852370
  • Data zamieszczenia: 2018-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne "SuPeKom" Sp. z o.o.
    ul. Poznańska 18
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 68 3852407 w. 49, fax. 68 3852370
    REGON: 97792265100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: supekom.bip.sulechow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o.o. ze 100% udziałem Gminy Sulechów

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu i zmiana sposobu użytkowania budynku kaplicy cmentarnej położonej na działce nr 72/1 w m. Sulechów (teren cmentarza) na dom przedpogrzebowy (etap I)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i zmiana sposobu użytkowania budynku kaplicy cmentarnej położonej na działce nr 72/1 w m. Sulechów (teren cmentarza) na dom przedpogrzebowy (etap I). Wykonanie remontu i zmiana sposobu użytkowania budynku kaplicy cmentarnej położonej na działce nr 72/1 w m. Sulechów (teren cmentarza) na dom przedpogrzebowy (etap I) obejmuje swoim zakresem w szczególności: 1) dostawę i montaż wiaty wolnostojącej (drewniana przykryta dachówką dostosowaną stylem i kolorem do dachówki położonej na budynku kaplicy cmentarnej, kolor wiaty po uzgodnieniu z Zamawiającym identyczny jak kolor RAL elewacji) – zaleca się wykonanie wiaty w pierwszej kolejności z uwagi na konieczność wyniesienia wyposażenia z obecnych pomieszczeń, 2) malowanie elewacji zewnętrznej budynku wraz ze zmianą kolorystyki (kolor RAL elewacji zbliżony do obecnego, zostanie on określony przez Zamawiającego w późniejszym terminie na etapie realizacji prac po akceptacji koloru przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków), 3) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej (projekt budowlany przewiduje większą ilość stolarki do wymiany, w I etapie Zamawiający będzie wykonywał wyłącznie zakres określony w kosztorysie ofertowym), 4) wykonanie instalacji elektrycznej (zakres niniejszego etapu nie obejmuje realizacji wszystkich prac przewidzianych w projekcie, tj. nie obejmuje wykonania instalacji w planowanych do remontu toaletach i zakrystii, gdzie instalacje należy doprowadzić w ten sposób, by nie niszczyć istniejącej infrastruktury przy jednoczesnym uwzględnieniu możliwości realizacji tych prac w II etapie bez konieczności ingerencji w zakres wykonany w I etapie), 5) wykonanie instalacji wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, wodno – kanalizacyjnych i sanitarnych, elektrycznego ogrzewania oraz zakup i instalowanie urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego (zakres niniejszego etapu nie obejmuje realizacji wszystkich prac przewidzianych w projekcie, tj. nie obejmuje wykonania instalacji w planowanych do remontu toaletach i zakrystii, gdzie instalacje należy doprowadzić w ten sposób, by nie niszczyć istniejącej infrastruktury przy jednoczesnym uwzględnieniu możliwości realizacji tych prac w II etapie bez konieczności ingerencji w zakres wykonany w I etapie), 6) roboty wewnętrzne obejmujące remont wewnętrznych pomieszczeń i zmianę sposobu ich użytkowania (zakres niniejszego etapu nie obejmuje realizacji wszystkich prac przewidzianych w projekcie, tj. nie obejmuje wykonania remontu toaletach i zakrystii oraz wykonania podjazdu dla osób niepełnosprawnych), 7) malowanie kaplicy wewnątrz (kolor zostanie określony przez Zamawiającego w późniejszym terminie na etapie realizacji prac). UWAGA: Przed rozpoczęciem malowania kaplicy wewnątrz należy wykonać przykrycia podtynkowe przewodów od instalacji nagłaśniającej lub schować je pod listwami maskującymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 3. Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w BZ WBK S.A. O/Sulechów nr 22 1090 1580 0000 0000 5805 0470. 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczającej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do „zapłacenia pełnej kwoty gwarancji na każde pisemne żądanie Zamawiającego” w terminie związania ofertą w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy PZP”. 5. Wadium musi zostać wniesione przed terminem składania ofert, najpóźniej do 07.05.2018 roku do godz. 10:00 na cały okres związania ofertą. Wadium musi być bezwarunkowe i nieodwołalne. 6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego, tzn. data wpływu środków na rachunek. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca powinien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego na wstępie, tj. jako tytuł operacji należy wpisać: „Wadium na przetarg znak sprawy: 350.WOiZ.11.04.2018.KC”. 7. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w dniu składania ofert, tj. 07.05.2018 roku do godz. 10:00 w siedzibie Spółki w pokoju nr 23 /II piętro/. UWAGA! Dopuszcza się dołączenie oryginałów tych dokumentów do oferty. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. 9. Zamawiający zwróci i zatrzyma wadium na zasadach i w przypadkach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta Wykonawcy. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. 3. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia. 4. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 184 z późniejszymi zmianami)) albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. 5. W przypadku Wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z wytycznymi zawartymi w pkt 7.5. SIWZ. 6. Prawnie ustanowione pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 6.5. SIWZ. 7. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach