Przetargi.pl
Wykonanie remontu i przebudowy węzłów sanitarnych w budynku dydaktycznym oraz w budynku zaplecza sanitarnego przy sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej Nr 6 w Przemyślu ul. Gen.Mieczysława Boruty -Spiechowicza 1

Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "INWEST-ROL" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Klasztorna 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6703817 , fax. 016 6703817
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "INWEST-ROL" Sp. z o.o.
    ul. Klasztorna 1 1
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 6703817, fax. 016 6703817
    REGON: 00507387700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: w
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Inwestor Zastępczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu i przebudowy węzłów sanitarnych w budynku dydaktycznym oraz w budynku zaplecza sanitarnego przy sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej Nr 6 w Przemyślu ul. Gen.Mieczysława Boruty -Spiechowicza 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie remontu i przebudowy węzłów sanitarnych w budynku dydaktycznym oraz w budynku zaplecza sanitarnego przy sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej Nr 6 w Przemyślu ul. Gen.Mieczysława Boruty-Spiechowicza 1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 6000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie popdlegają wykluczeniu z postępowania i udzielenie zamówienia 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Oceny spełnienia tych warunków Zamawiający dokona stwierdzeniem spełnia nie spełnia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków wykonawca zobowiązany jest złożyć n/w dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty 2) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS o nie zaleganiu z podatkami i składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)decyzję o stwierdzeniu przygotowania zawodowego dla kierownika budowy - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia - zgodnie z ustawą Prawo Budowlane oraz zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa 4) wykaz wykonanych w okresie 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, w tym co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości ie mniejszej niż 100000 zł. netto, odpowiadającej swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem : jej wartości, daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, iż robota ta została wykonana należycie (np. referencje). 5) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, iż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej budowlanej 6) oświadczenie iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art.22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych 7) podpisany wzór umowy 8) dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.inwestrol.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach