Gmina Strzegom ogłasza przetarg
- Adres: 58-150 Strzegom, ul. Rynek 38
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (074) 856-05-99 , fax. (074 ) 856-05-16
- Data zamieszczenia: 2015-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzegom
ul. Rynek 38 38
58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie
tel. (074) 856-05-99, fax. (074 ) 856-05-16
REGON: 89071837200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE REMONTU ELEWACJI BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4 W STRZEGOMIU - BUDYNEK NR 5 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie elewacji budynku nr 5 Szkoły Podstawowej nr 4 w Strzegomiu przy ul. Aleja Wojska Polskiego 3-5, działka nr 1358, obręb -0003 - Śródmieście nr 3, AM-14, wpisanego do rejestru zabytków: decyzją z dnia 12.02.1957r. pod numerem A/2575/417 2.Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi: - renowację istniejących kamiennych cokołów oraz wykonanie nowych odcinków cokołu, - wymianę tynków elewacji z odtworzeniem detali architektonicznych lub ich naprawę wraz z malowaniem, - wymianę i remont wskazanej stolarki okiennej i drzwiowej oraz wymianę krat okiennych, - naprawę i uzupełnienie istniejących balustrad, - wykonanie opaski z kostki granitowej, - odtworzenie nasadzeń. UWAGA ! Po dokonaniu szczegółowych oględzin Zamawiający rezygnuje z robót związanych z izolacją ścian piwnic (ujętych w dokumentacji projektowej). Przedmiot zamówienia wykonać zgodnie z Decyzją o pozwoleniu na budowę nr 672/2015 z 10 czerwca 2015r., zgodnie z Decyzją nr 467/2015 Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków we Wrocławiu Delegatura w Wałbrzychu z dnia 05 maja 2015r. oraz dokumentacją projektową, SIWZ, STWIORB. 3.Wszelkie wbudowywane materiały wymagają bezwzględnej akceptacji przez Zamawiającego przed ich wbudowaniem. Zastosowanie materiałów niezaakceptowanych uprzednio przez Zamawiającego może skutkować koniecznością ich wymiany na koszt Wykonawcy. 4.Szczegółowy zakres robót zawarty jest w projekcie budowlanym i wykonawczym oraz niniejszej SIWZ, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. 5.Przedmiary robót stanowiące załączniki do specyfikacji należy traktować jako element dodatkowy, ułatwiający sporządzenie oferty. Roboty ujęte w dokumentacji a nie ujęte w wycenie nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. W przypadku pominięcia przez Wykonawcę przy sporządzaniu oferty jakichkolwiek robót lub kosztów określonych lub zasygnalizowanych w dokumentacji przetargowej i ich nieujęcia w wynagrodzeniu ryczałtowym, Wykonawcy nie będzie przysługiwało względem Zamawiającego żadne roszczenie z powyższego tytułu, a w szczególności roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie. 6.Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: 1)organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie oraz ogrodzenie terenu budowy, 2)zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, 3)doprowadzenie terenu budowy i jego otoczenia do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót, wywiezienie gruzu na składowisko odpadów komunalnych i utylizację odpadów budowlanych, wywiezienie nadmiaru gruntu i ziemi, 4)utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót, 5)uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi. 7.Po wykonaniu robót ulegających zakryciu lub zanikających, lecz przed ich zakryciem, należy je zgłosić do odbioru wpisem do dziennika budowy lub uzyskać protokolarny odbiór potwierdzony przez właściwego inspektora nadzoru inwestorskiego. 8.Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. 9.Należy przewidzieć wykonywanie robót zarówno w okresie wakacji, kiedy w obiektach nie będą odbywały się zajęcia jak również w miesiącach, w których trwać będą zajęcia szkolne. 10.Wymaga się, aby na wykonany przedmiot zamówienia wykonawca udzielił gwarancji jakości (w tym również na zastosowane wyroby budowlane) na okres od 24 do 36 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości. 11.Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy, w terminie określonym w umowie, uwzględniając poszczególne elementy robót, które to elementy po ich całkowitym zakończeniu mogą być odebrane i rozliczane fakturami częściowymi. Rozliczenie robót odbędzie się na podstawie maksymalnie trzech faktur. 12.Przed dokonaniem zamówienia materiałów Wykonawca zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu do akceptacji dokument Zatwierdzenie materiałowe. Zatwierdzenie to musi zawierać propozycję materiałów wraz ze wszelkimi niezbędnymi dokumentami w postaci atestów, aprobat, deklaracji zgodności. 13.Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski. 14.Zamawiający wymaga bezwzględnej obecności na budowie przynajmniej kierownika robót, który będzie koordynatorem prowadzonych na budowie robót. 15.Zamawiający zastrzega, że wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania robót podlegają jego bezwzględnej akceptacji przed wbudowaniem. Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji budowlanej użyto nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, w myśl art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy to traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których zastosowanie zagwarantuje spełnienie warunków podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1 Prawo budowlane, warunków ustawy o wyrobach budowlanych oraz pozwoli na zachowanie standardu i poziomu jakości równoważnego, nie gorszego od określonego w dokumentacji projektowej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 6 000,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strzegom.pl (pod ogłoszeniem)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 385 w km 0+000 - 1+100 w m. Tłumaczów.
Dodano: 2016-07-27 - Rewitalizacja elewacji budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1 - etap II dziedzińce wewnętrzne
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogólnobudowlany kuchni na podstawie zaleceń WOMP, budynek nr 5 Obozowisko Trzebień kompleks 0549.
Dodano: 2016-07-27 - Zabezpieczenie budynku przy ul. Pszczelarskiej 7 we Wrocławiu w zakresie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i remont kamienicy z oficyną na Wyspie Słodowej 7,7a we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu w podziale na zadania
Dodano: 2016-07-27 - Dokończenie zadania pn.: Przebudowa bloku operacyjnego szpitala SP ZOZ MSW - etap III wraz z przebudową części pomieszczeń na potrzeby myjni i sterylizatorni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie kompleksowe podłóg drewnianych w pomieszczeniach budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, w związku z odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy z dotychczasowym Wykonawcą w tym zakresie.
Dodano: 2016-07-27 - ZP.15.2016 Budowa oświetlenia parkowego przy ulicy Grota Roweckiego w Strzelinie
Dodano: 2016-07-27 - Remonty obiektów należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie chodnika przy drodze powiatowej nr 1508D ul. Graniczna w Międzyborzu - etap 2
Dodano: 2016-07-27