Przetargi.pl
Wykonanie remontu drogi w miejscowości Otłoczyn w km 0+000 ÷ 1+377, gmina Aleksandrów Kujawski

Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski ogłasza przetarg

  • Adres: 87-700 Aleksandrów Kujawski, ul. Słowackiego 12
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2822031, 2822059 w. 37 , fax. 054 2822031, 2822059
  • Data zamieszczenia: 2012-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski
    ul. Słowackiego 12 12
    87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2822031, 2822059 w. 37, fax. 054 2822031, 2822059
    REGON: 00054496400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-aleksandrowkujawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu drogi w miejscowości Otłoczyn w km 0+000 ÷ 1+377, gmina Aleksandrów Kujawski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: I. Roboty przygotowawcze 1. Roboty pomiarowe przy remoncie drogi - 1377 mb; 2. Profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni z kruszywa łamanego - 5508,00 m? II. Wykonanie nawierzchni jezdni 1. Wykonanie poboczy (brakujący grunt dostarczony przez wykonawcę) wraz uformowaniem i zagęszczeniem - 2065,50 m? 2. Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości po zagęszczeniu 5 cm - 5508,00 m? 3. Powierzchniowe utrwalenie podwójne wykonane grysami dolna warstwa 2/5 mm w ilości 18,0 dm?/m? góra warstwa 5/8 mm w ilości 18,0 dm?/m? emulsją asfaltową kationową - 5508,00 m? Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje zakres rzeczowy zgodny z kosztorysem ofertowym - załącznik nr 7 do siwz. Kosztorys ofertowy - załącznik nr 7 do siwz jest jedynie dokumentem pomocniczym przy przygotowaniu oferty przez Wykonawcę. 2. Zastosowane w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. zamawiający dopuszcza składania ofert równoważnych opisywanym, pod warunkiem, że zaproponowane materiały i urządzenia będą posiadały parametry nie gorsze niż te, które są przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w swojej ofercie, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W przypadku złożenia ofert równoważnych należy dołączyć foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne dla materiałów i urządzeń równoważnych, zawierające ich parametry techniczne. Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się niezbadane i nie zaakceptowane materiały wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z ich nie przyjęciem i nie zapłaceniem. 3. Wymagania techniczne i jakościowe: Wykonawca zobowiązany jest: 1) wykonać przedmiot zamówienia z materiałów własnych w oparciu o przepisy ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623 ze zm.), zgodnie z technologią wskazaną przez projektanta w dokumentacji technicznej, przy zachowaniu należytej staranności, 2) na każde wezwanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną oraz certyfikat na znak bezpieczeństwa zgodnie z art. 8 ust. 6 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. nr 198 poz. 2041 ze zm.), 3) wykonać przedmiot zamówienia według zasad sztuki budowlanej, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami przy zachowaniu należytej staranności, 4) udzielić co najmniej 24 miesięcznej gwarancji jakości na roboty budowlane oraz na materiały i urządzenia wbudowane przez Wykonawcę zgodnie z gwarancją producenta. 5) zabezpieczenia i utrzymania porządku miejsca budowy oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie wykonywania robót. 6) wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody użytkownika drogi powstałe w trakcie prowadzonych przez niego robót, 7) dokonać oznakowania robót zgodnie z obowiązującym prawem, 8) wykonać sprawdzenia grubości nawierzchni w trakcie odbioru i uzupełnić miejsca po przeprowadzonych próbach, 9) przed zawarciem umowy z Podwykonawcą przedłożyć Zamawiającemu projekt umowy z Podwykonawcą wraz zakresem prac podlegających zleceniu i uzyskać zgodę Zamawiającego. (jeżeli Wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 2.300,00 zł w sposób przewidziany w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 2 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3 W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Wykonawca wpłaca w/w określoną kwotę przelewem na rachunek bankowy wskazany w pkt 1 w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku zamawiającego). 4 Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 5 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-aleksandrowkujawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach