Przetargi.pl
Wykonanie remontu drogi gminnej o nawierzchni tłuczniowej na odcinku od 1+640 do 2+040 relacji Czarny Dunajec – Odrowąż w ramach zadania pn.: Historyczno-Kulturowo-Przyrodniczego szlaku wokół Tatr - Etap I

Gmina Czarny Dunajec ogłasza przetarg

  • Adres: 34-470 Czarny Dunajec, Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48182613540 , fax. +48182613530
  • Data zamieszczenia: 2020-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarny Dunajec
    Józefa Piłsudskiego 2
    34-470 Czarny Dunajec, woj. małopolskie
    tel. +48182613540, fax. +48182613530
    REGON: 49189216200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarny-dunajec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu drogi gminnej o nawierzchni tłuczniowej na odcinku od 1+640 do 2+040 relacji Czarny Dunajec – Odrowąż w ramach zadania pn.: Historyczno-Kulturowo-Przyrodniczego szlaku wokół Tatr - Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi gminnej o nawierzchni tłuczniowej na odcinku od 1+640 do 2+040 relacji Czarny Dunajec – Odrowąż w ramach zadania pn.: Historyczno-Kulturowo-Przyrodniczego szlaku wokół Tatr - Etap I. Zakres inwestycji obejmuje: - Remont nawierzchni drogi gminnej na długości 261,73m. (od km 1+640,00 do km 1+901,73) odcinek nr 2.1 - Montaż bariery (urządzenie bezpieczeństwa ruchu) na długości 9,91 m. (od km 1+896,63 do km 1+906,54) - Remont nawierzchni drogi gminnej na długości 138,27m. (od km 1+901,73 do km 2+040,00) odcinek nr 2.2 Szczegółowy zakres robót został wyszczególniony w załączniku nr 11 do SIWZ - Przedmiar robót, w załączniku nr 12 do SIWZ - dokumentacja projektowa oraz w załączniku nr 13 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR). Uwagi: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje tylko wykonanie drogi na odcinku 400m. 2. Wszelkie uszkodzenia istniejących dróg gminnych spowodowane prowadzonymi pracami, muszą być naprawione (drogi mają być przywrócone do stanu pierwotnego). 3. Zamawiający informuje, że część robót przewidzianych do wykonania, zlokalizowana jest w trudnym terenie (tereny leśne, torfowiska), wobec czego Wykonawca powinien uwzględnić dodatkowe utrudnienia związane z realizacją prac w tym terenie. 4. Zamawiający informuje iż w trakcie realizacji zadania na niektórych odcinkach, mogą wystąpić utrudnienia związane z wjazdem ciężkiego sprzętu na teren prowadzonych prac (brak zjazdów, miejsc manewrowych). Wykonawca powinien uwzględnić miejscowe dostarczanie materiałów budowlanych przy użyciu lekkiego sprzętu. 5. Prace budowlane mają być prowadzone zgodnie w wytycznymi RDOŚ stanowiącymi załącznik do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą: 1) pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ. 2) Oświadczenie dotyczące wskazania części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om wraz z podaniem nazw firm będących podwykonawcami (o ile są znani) [art. 36b ust. 1 ustawy pzp] - załącznik nr 7 do SIWZ; 3) Zobowiązanie innego podmiotu ( na zasobach którego polega wykonawca) do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do SIWZ). Zamawiający wymaga aby dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego (dokument ma być złożony w oryginale) wyrażał w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach