Przetargi.pl
„Poprawa bezpieczeństwa na terenie Gminy Pcim poprzez modernizację infrastruktury drogowej”

Gmina Pcim ogłasza przetarg

  • Adres: 32-432 Pcim, -
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122748050 , fax. 122748754
  • Data zamieszczenia: 2024-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pcim
    -
    32-432 Pcim, woj. małopolskie
    tel. 122748050, fax. 122748754
    REGON: 351555401
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcim.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Poprawa bezpieczeństwa na terenie Gminy Pcim poprzez modernizację infrastruktury drogowej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest „Poprawa bezpieczeństwa na terenie Gminy Pcim poprzez modernizację infrastruktury drogowej”szczegółowo opisany w dokumentacji projektowo kosztorysowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15.1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 25 000.00 PLN(słownie: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100 PLN).Szczegóły dotyczące wadium zostały opisane w SWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowaI Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności zawodowej,jeżeli: dysponuje lub będzie dysponować osobami skierowanymi przez Wykonawcędo realizacji zamówienia w szczególności:– dysponowanie co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia w branżydrogowej –bez ograniczeń oraz posiada minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe- jako kierownik budowy i będzie pełnił funkcję kierownika budowy,Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznejjeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składaniaofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie– co najmniej jednego zadania polegającego na wykonaniu nawierzchni asfaltowej ołącznej wartości zamówienia co najmniej 500 000, 00 zł (słownie : pięćset tysięcy złotych00/100)Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełniana podstawie oświadczenia wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach